Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Magere lijst...Ninja Blade is een NG rip-off, Star Ocean is voor een betrekkelijk kleine markt, Alan Wake eerst maar zien en Velvet Assassin ziet er niet echt bijzonder uit . Race Pro ken ik verder iet.

Killzone 2, Uncharted 2 en Heavy Rain daarentegen :thumbs:

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mass Effect 2 zou jou ook wel bekoren denk ik ;) Ik denk dat we nog heel wat aankondigingen krijgen, wie had er begin vorig jaar bijvoorbeeld verwacht dat Gears 2 al in November zou komen?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mass Effect 2 gaat er hier wel in. Ben nog maar 10 uur in het spel en vooralsnog is het voor mij het beste spel op de 360.

De Kojima aankondiging is trouwens mgs voor de Iphone staat op Kotaku.

edit: eurogamer over home:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=337095

Je moet straks gaan betalen voor het onderhoud van je clubhuis. Damn wat een wankers.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind je? Denk dat er nog veel aangekondigt moest worden, rond deze tijd wisten we immers ook bijna de line-up van 2008 ook niet... Is ninja gaiden 2 dit jaar ook niet voor het eerst aangekondigt ?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat maakt deze lijst er toch niet beter op? :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verwacht toch wel dat de 360 een sterke line-up krijgt. Wanneer werd Gears of War 2 aangekondigd? Februari of maart ofzo? En in november lag de game in de winkel. Microsoft kondigt games redelijk kort van tevoren aan. Sony loopt er jaren mee te pronken over hoe geweldig het wel niet is.

Heavy Rain vind ik nou niet zo spannend, nooit gevonden. Zie alleen maar quicktime events. Vond de God of War 3 trailer trouwens enorm tegenvallen. Sony had gezegd dat we iets zouden zien wat we nog nooit gezien hadden. En dat is totaal niet zo.....

Ninja Blade mag dan misschien een NG rip-off zijn, maar als de game gewoon erg tof is, dan maakt het mij niets uit. Vind de beelden er in ieder geval tof uitzien. Star Ocean word echt een van de top RPG's van 2009. Alan Wake is een game waar ik heel nieuwsgierig naar ben, de beelden zien er in ieder geval veel belovend uit. Velvet Assasin ken ik nog niet. Race Pro ziet er echt heel erg tof uit, word een toffe race game.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ninja blade is als het goed is van de makers van otogi en daar hoor ook veel goeds over. Ninja gaiden 2 / gears of war 2 zijn dit jaar nog aangekondigt en zijn ook uitgekomen.

xD en kevf, je vergeet god of war 3?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net zoals met de lijst van MS wil ik eerst 'bewijs' zien van de games die er aan komen en of ze daadwerkelijk veelbelovend zijn.

Jaffe zegt dat deze trailer een stuk minder is dan het beeldmateriaal wat hij gezien heeft, maar dat wil ik eerst wel eens zien. De laatste trailer was wel ok, maar ook niet meer dan dat. Ninja Blade een paar gameplay filmpjes van gezien maar het ziet er maar gemiddeld uit.

Ik verwacht persoonlijk veel van The Witcher en Draconis! :)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb genoeg aan Mafia 2 :+

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Doe daar Forza Motorsport 3 maar bij denk ik. Daar zijn ze ook al aan bezig na de release van Forza Motorsport 2. En ontwikkelaars hebben een tijd terug gezegd. Dat ze dingen hebben gezien van de Xbox 360 diee ze niet hadden kunnen denken. Belooft toch wel iets.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Trouwens, de eerste echte Wii fighter (Super Smash niet meegerekend) en vast weer de enige goede Wii game in de komende 3 jaar...

[gt]43742[/gt]

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Komt Tatsunoko vs Capcom ook niet op de wii? (ook een fighter)

En dat bewijs van MS komt vast dit jaar wel, ga ik wel een beetje vanuit ze moeten toch iets hebben om met GoW 3 enzo te concurreren.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sony moet al jaren wat hebben om goed te concurreren. Ach ik geniet gewoon van beide consoles O-)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kijk eens naar de titel van het filmpje, het IS Tatsunoko vs Capcom, helaas een Wii exclusive. ;)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er gingen trouwens geruchten over een nieuwe next gen Blinx.. voor als iemand die nog kan herinneren. :+

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja nu hebben ze tenminste wat goeds om te concurreren zijn wel system sellers. Maar ik kan me herinneren dat MS met iets groots zou komen, halo 4 ach wie weet? Ik hoop persoonlijk op een nieuwe DOA.

Blinx was een dikke failure, komt dat met iets nieuws fris. Daar zitten mensen toch meer op te wachten, de xbox had genoeg orginele platform games:

- voodoo finch (ofzo)
    - thork
    - psychonauts
    - blinx (xD)

Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ratchet, Sonic, Banjo, Blinks al die kleurige happy camper characters vond ik vroeger al niks.....

doe mij maar duister :+

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    8) dacht ff aan die joe game :p denk daar maken ze een fighter van, goh wat dom van >_>.

Lijkt me wel een erg vette game, alleen fighters op de Wii...? Wordt spele met GC controller.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze moeten met een nieuwe Conker komen! _O_

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad zeg,hoe gek ik ook op katten ben maar Blinx nee dankje.
    En zo'n duistere kat daar wil ik ook wel eentje van.}:];)

Wel hoop ik dat er wat nieuwe racetitels uit gaan komen die een stuk orgineler zijn dan wat we kennen,maar ik ben er al bang voor.
    Wel worden al mooie RPG's aangekondigt,can't wait.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina