wil ook wel die battlestar premium theme! en liefsts van alleen maar six wanneer komt die battlestar theme fardo?
wat een pis actie weer word tijd dat ze de theme gewoon online zetten en dan via xsata op de schijf prakken.
Er staat een nieuw thema bij het nieuwe tapblad happy holidays, is ook een premium thema. Is gratis te downloaden
not entirely true. heb een bestaande hdd, andere account op gemaakt en account weg gegooit waar content mee gekocht is. maar alle arcade games die erop stonden en theme's werken nog. hdd zit ook nog op een andere console ook.
Fardo, heb je een link naar een uitleg hoe je die geweldige screenshots maakt? Ik begrijp dat je een capturecard hebt?
Correct .. de content is gamertag en console gebonden. De content werkt op de originele xbox 360 waar deze content gekocht is en als je nog een tweede xbox hebt met de gebonden gamertag Dit kan met de Hauppauge HD PVR (zie de machina thread) de capture "kaart" kost 200 euro, maar dan kan je gewoon in HD opnemen
Lelijkheid vond ik nog meevallen. Het ziet er gewoon niet top uit omdat het geen Premium theme is. De helft van de achtergrond valt dus gewoon weg.
Ik ga denk ik de Halo Wars thema downloaden. Die ziet er echt mooi uit, met die bergen op de achtergrond.