Fulaani als topic starter moet ik toch een keer tegen je vechten Wanneer kan je? Wanneer gaan we het toernooi doen op XBW? Ik denk dat BigSyke NL, Kuttekop, Xboxgamernr1, gys666 wel willen meedoen?
De beste arcadegame imo. Ze hebben streetfighter echt super geremaked Heb inmiddels ook een Hori EX2 stick en speelt wel stukken beter dan met die gare d-pad. Moet nog wel ff wennen want is natuurlijk heel wat anders.
Hmm ik speel gewoon met controller, heb em ook sinds vanmiddag. Wat ziet ie er vet uit zeg! Alleen nog een beetje de weg kwijt, egt heel erg moeilijk vind ik et. Ik speel ook met de analog stick dus das xtra moeilijk Voeg me maar toe voor een potje online.
Haha toch maar gehaald? krijg je geen spijt van. Voor mij mag hij genomineerd worden voor game van het jaar!
Alleen voor vernieuwde graphics zou ik een spel niet nomineren voor spel van het jaar De gameplay tweaks merken toch alleen de diehard spelers. Zelf vind ik het niet veel bijzonders. Ultimate Mortal Kombat 3 vind ik dan leuker.
Ik bedoel hiermee dat dit voor mij de leukste game in het fighting genre dit jaar is. Een game als the orange box wordt ook genomineerd. HL2+episode one zaten bestonden al, TF2 was een remake, dus alleen portal (een mod) en epsiode 2 (expansion) waren nieuw Ik kijk puur naar de fun en gameplay van SF hd remix en de online mogelijkheid om zonder lag geweldige matches te spelen
De tweaks merken juist niet alleen de hardcore spelers. Veel van de veranderingen zijn juist gemaakt om een hele hoop characters speelbaar te maken voor de minder fanatieke spelers. Van die veranderingen merken juist de hardcore spelers niks omdat ze geen problemen hadden met de moves voor die characters.
gamekings heeft er nu een video review van./. Dennis is slecht http://www.gamekings.tv/index/videos/review-sreet-figther-2/ opdeze site ken je trouwens hoeveel keer je met elke character gewonnen of verloren hebt. en je ziet ook je rank http://www.streetfighter.com/flash/#/sfhd/gamercards/
ik had vroeger altijd moeite met deze versie, ik heb wel veel SFA3 en SF3 IIIrd Strike gespeeld. Daar kreeg ik de moves en combo's toen wel redelijk uit mijn vingers. Hmmm, misschien dat ik er binnenkort toch stiekum aan moet geloven, al weet ik niet of ik het game-geweld van de huidige generatie nog kan bijbenen Ps goeie openings-post Kareem/fulaani
Speel dan ook met de Analog stick, even flink oefenen maar dan gaat ie prima. Ik begin et ook net te leren*)
Ik wil even 2 dingen weten, heel misschien ben ik van plan deze te gaan halen. Het is toch hopelijk geen button masher? Als je 1 char goed kan bespelen, kan je ze dan allemaal goed bespelen? Had heel vroeger street fighter gespeeld, maar het is allemaal een beetje weggevaagd.