Hopelijk is ie niet zo slecht als Yaris. Maar ja, gratis is altijd mooi. EN deze keer niet alleen in de US.
Die gratis game is inmiddels te downloaden. Ben benieuwd... edit: Psst.. Heel stiekem vind ik het best leuk. edit2: Als ik nou een uurtje eerder had gekeken was ik volgens mij de enige op dat leaderboard.
10 minuten idd voor 190 punten, maar kan niemand vinden in de multiplayer Leuk spelletje, 10000 keer beter dan dat Yaris spel, wat niet echt goeie reklame was voor de auto. Doritos daarintegen
Ja, precies. Gewoon met een 2e controller. Maar het staat wel slecht aangegeven. Even een klein half uurtje gespeeld, 200/200 van de achievements. Het is echt super makkelijk.
vind het wel een grappig spelletje, 190/200 in half uurtje ofzo zoals de meeste heb me 2e controller ff uitgeleend dus kan pas volgende week de laatste 10 hale
Jeah! Gratis games. Hopelijk is deze net als Eagis Wing vet! Die game heb ik echt vaak gespeeld samen met 3 vrienden!
Best vermakelijk spelletje. Ik vond het draaien met de T-rex wel een beetje irritant. Heb zelf Marble Blast Ultra gekocht trouwens, best wel cool .