Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar is hij het kopen waard?

De filmpjes vind ik er vet uitzien.... dus ik twijfel nog...

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind hem erg leuk, vooral leuk. Misschien nog héél even wachten tot een prijsverlaging. Maar als je voor een spel gaat waar je lol aan kan beleven, veel herkent uit het Spider-Man universum, dan ga je Web of Shadows een toffe titel vinden! Spel leunt het meest op de originele comics.

3. Xenafan85

Xenafan85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu ook een paar dagen en ik vind het de beste spiderman game ooit. tuurlijk de camera wil wel eens niet helemaal meewerken maar voor elke spiderman fan is dit spel zeker een must!

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn! Wat krijgt deze game eigenlijk weinig aandacht. Ik heb gisteravond 5 uur non stop door de straten geslingerd terwijl ik bad guy ass aan het kicken was.

Wat een lekkere en soepele gameplay zeg :eek:

Ik had de game geleend, maar ik ga deze asap voor mezelf aanschaffen! :D

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wil hem ook nog, hopelijk verkoopt Play Asia hem volgende week voor rond de 14 euro. Heb zo'n gevoel dat dat gaat gebeuren :D

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb geen idee waar je dat gevoel vandaan haalt, maar ik hoop iig dat je gelijk hebt. :D

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niemand koopt de game, game is nog in stock bij Play Asia en ze zijn elke week games aan het verkopen voor niks. Deze week Midnight Club LA voor 14 euro, dus heb zo'n gevoel dat ze binnenkort Spidey ook goedkoop zullen verkopen. :D

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eindelijk iemand die mij begrijpt! :D

Vind dat slingeren ook zo leuk. En zeker als je veel van die Spideys verzamelt, ga je steeds sneller.

@Xenafan85: Hihi, de beste vind ik het niet (Spider-Man op de PS1), maar wel één van de leukste sinds... uh...die game op de PS1! Met name voor de fans is het een feest van herkenning, de personages, de locaties, de humor.

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jeeeezus.

Is er iemand die al alle Collectibles heeft? Ik heb er nu meer dan 1000 en nog geen Achievement. Niet dat ik me daar op richtte, ik dacht namelijk dat je maximaal level 10 kon zijn. Maar gaat dus gewoon verder... je levensbalk neemt volgens mij niet meer toe, snelheid nog wel.
    Wanneer je er 1000 hebt worden de nieuwe collectibles met rode stippen aangegeven, maakt het zoeken een stuk makkelijker!

10. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag bij me broer gespeeld had er weinig van gehoord maar moet zeggen vind hem erg leuk en grafisch best wel goed
    leukste spiderman tot nu toe : geeft echt het gevoel dat je in een comic speelt

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Qua gameplay is Spiderman 3 geloof ik beter...
    Klopt dit?

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb review geschreven en vind dit een erg leuk spel!

De besturing wat slingeren betreft is écht super. Je beweegt heerlijk soepel door de wereld en met springen of kort een web een andere kant opschieten kan je jezelf altijd redden als je denkt tegen een muur te slaan ofzo...
    Het vechten is ziet er niet super uit, maar er zijn wel héél veel combo's (met upgrades enzo) en doordat je elk moment kan wisseln tussen het rode en zwarte pak kan je ook leuk combineren. Ik vond het vechten best vermakelijk, maar slingeren leuker!
    Voor het verhaal zelf hoef je het niet te doen, voor de personages wel. ;) Veel mensen uit het Marvel-universum.

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Na Spider-Man 3 herkocht te hebben is het toch gaan kriebelen deze game te willen spelen. Morgen ontvang ik 'm van Xboxhome. Ik ben benieuwd of het écht die comicsfeer gaat geven die men beweerd.
    Het zal in elk geval compleet anders zijn dan deel 3.
    Can't wait.

(Trouwens, hebben jullie de laatste tijd ook veel last van kapotte hoesjes als jullie een game via het internet bestellen? TNT is de laatste tijd errug easy... Is mij al twee keer overkomen).

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bwoa, écht het comic-gevoel wat jij denk ik zoekt heeft het niet, maar het komt stukken dichter in de buurt dan Spider-Man 3. Dit spel heeft in ieder geval wel veel bekende gezichten.

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt eigelijk.
    Maargoed, het pak is meer gebasseerd op de comic en zoals jij al aangeeft bijna alle comic personages zitten in de game. Kan niet wachten. Helaas moet ik nog een dagje wachten, want er is wat fout gegaan met iDeal.

Oja, en ik las dat jij het nog steeds speelt. Dan moet het wel een erg leuk spel zijn. 8)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Web of Shadows maar een kutspel. Spider-Man 2 en 3 zijn IMO leuker. Vooral 2.

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 blijft ook in mijn opinie het beste. Deel 3 was leuk, maar meer ook niet.
    Deze titel ziet er ook wel tof uit. Ben weer toe aan iets nieuws. Vandaar dat ik deze heb gekocht.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beste voor mij blijft Spiderman en Enter Electro op de PS1, wat een fantastische games waren dat.

Spiderman 3 was aardig, maar de stad leeft gewoon niet en het was echt teveel buttonbashing. Toch wil ik Web Of Shadows wel een keer spelen.

19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Spider-Man Enter Electro was zwaar klote ten opzichte van deel 1.
    Maargoed, die game is gewoon niet te evenaren. Echt een classic.

20. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game. Controls zijn even wennen in het begin, want het speelt iets anders dan de oudere games.
    Hopelijk komt er iets meer afwisseling in, want momenteel kom ik bij elke hoek van de straat gangmembers tegen. Waar zijn de tasjes dieven? En wanneer weet je of je iemand uit de lucht moet redden (die parachute move is trouwens erg cool gedaan)?

Deel Deze Pagina