1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion heb ik ook gespeeld, maar dat vond ik niks. Ik vond de fantasie iets te serieus (terwijl Fable mij enorm aanspreekt). Dit is een spel met pistolen e.d. wat mij sowieso meer aanspreekt. Dus ik denk dat ik mij eraan ga wagen! Na de kerst heb ik dit toppertje in mijn Xdoos zitten. :9
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb Oblivion ook niet gespeeld, maar het schijnt wel een redelijk spel te zijn, hihi \o/
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja, het is wel een goede game, maar de magie spetterde letterlijk van mijn beeldscherm af en dat ging mij snel vervelen. De grootheid van de spelwereld was ook wennen. Die vond ik overigens niet interessant genoeg om verder te spelen.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is inderdaad een nadeel bij Oblivion. Het is groot, maar zeker niet allemaal even interessant. De wereld van Fallout 3 is kleiner, maar beter gevuld en stukken boeiender om op ontdekking uit te gaan.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een Vault-boy avatar maar je nog niet gewaagd aan Fallout? :eek:

    Anyway, kopen! Het is imo de beste game van 2008, het combineert een paar goede RPG onderdelen met een vleugje shoot em up met daarover heen een prachtig post-apocalyptisch sausje.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    maar speel em niet op normal of lager, dan is er geen zak aan en ben je er zo door heen. super mutants in één kill laten ontploffen op level 3 is saaaaaai.
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    In de main-quest worden de vijanden een stuk moeilijker. Waar ik eerst met level 8 heel makkelijk die super-mutants neer maaide moest ik ze 10 keer meer raken in bij de latere quests terwijl ik mijn wapens-skills zwaar had geupgrade.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oblivion heb ik aardig wat uurtjes gespeeld, maar nogsteeds niet uitgespeeld omdat ie me op een gegeven moment niet meer boeide (gates repetitief, alle grotten lijken op elkaar). Fallout pakt me veel beter, elke meter in het gebied is boeiend, en het level-systeem (incl. dat van vijanden) vind ik het allergrootste pluspunt. Ik had er in Oblivion echt een hekel aan dat iedereen even sterk als jou bleef.

    Heb net weer de hele avond zitten spelen \o/

    Heeft iemand hier trouwens ook het beeldje van Fallout, die je bij de Nedgame pre-order kreeg? :)
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad! Beetje vreemd eigelijk... Maar ik heb al toegezegd dat ik deze game ga kopen. ;)
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil die bobblehead ook! Maar om er nu apart een LE weer voor te kopen, vind ik een beetje overdreven. Het word echt een keer tijd dat ik een vitrinekast aanschaf voor mijn horloges en eventuele limiteds (Halo, Fallout enz).
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    Die ik heb is niet de bobblehead! Ik heb een beelde van iemand (ik neem aan de hoofdpersoon) in dat armor dat op de boxart staat. Zal binnenkort eens een foto maken :)
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat snap ik maar er staat zo'n hek voor met van die kinderen die aan het bewaken zijn.. dus hoe kom ik door dat hek? Want er zit wel een hendel.. maar die kan je niet overhalen. xD
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lees inderdaad de wiki, maar quest related zul je er een keer heen moeten. Vanaf dan worden het volgens mij open ground... Alleen word het nog steeds knap lastig daar binnen te overleven ;)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit eraan te denken om aan deze game te gaan beginnen, maar oblivion vond ik niks omdat je teveel ''gedropped'' werd
    is deze game dan een aanrader voor mij?

    zijn de sidequests een beetje uitgelegd waar te vinden? of zit je uren rond te slenteren?
    is het ook een beetje lineair soms :p ?
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt waarschijnlijk doordat er verschillende soorten super mutants zijn:

    Super mutant: pussy
    Super mutant brute: medium
    en nog 1 soort super mutant die nog iets sterker is.

    Ik merk dat t op normal best makkelijk is inderdaad, nu ff de main quest clearen en dan opnieuw beginnen op hard:)
     
  17. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik heb weer een vraagje :) wat zouden de redenen kunnen zijn dat fawkes niet met me mee wil?
     
  18. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je een 'good' character moet zijn, anders komt ze niet mee.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je bent evil of neutraal.

    Gaat alleen mee als je goed bent

    Edit: sorry niet gezien post hierboven: fawkes is btw een man geen ze!

    check pagina 48 voor info over ze allemaal
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat de Mutants betreft:

    Super Mutant: Onbepantserd en maakt weinig gebruik van vuurwapens, niet zo sterk.
    Super Mutant Brute: Bepantserd en maakt vaak gebruik van vuurwapens en granaten.
    Super Mutant Master: Zwaar bepantserd, goed bewapend en erg sterk.

    Super Mutant Behemoth: Deze Super Mutant is reusachtig groot en kom je enkel op speciale locaties tegen. Waanzinnig sterk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina