Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Beat It op drums hard doe krijg ik ook altijd dikke kramp. Dat is het hele liedje door geeeeeeeeeeeeeeel-roodgeel-geeeeeeeeeeeeeeel enz.

Met gitaar bas heb ik het ook. Ik kan nooit ritme houden met op en neer strummen en met alleen naar beneden krijg ik het ook|:-. Als ik bas doe met van zulke nummers gebruik ik ook vaak wel het touchpad:D

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag met een maat Jimmy Eat World op hard gedaan. Hij drums op hard, ik gitaar op hard. Wast best te doen, al lukt het me niet om zo een hele reeks noten die elkaar snel opvolgen allemaal aan te slaan. Waarschijnlijk ben ik net iets te langzaam om ze allemaal aan te slaan.

Het snel wisselen van oranje positie naar groene positie wil nog niet altijd even goed lukken. Helemaal niet als je snel twee kleuren om en om hebt, als groen/geel snel gevolgd door geel/oranje of zelfs groen/blauw met rood/oranje. Maarja, oefen dan ook niet elke dag. Als ik dagelijks wat zou oefenen op hard zou het op den duur wel aardig gaan.

Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  3. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zuigt echt :mad:
    ben nu op expert op Hot for Teacher maar die lukt me echt niet man.
    dat begin is sick

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets heb ik ook, oefen niet elke dag en dan heb je dat je hard moeilijk blijft vinden. Er zijn mensen die de hele dag achter zo'n gitaar zitten te rammen dat ze de moeilijkste liedjes op expert 100% uit kunnen spelen :p die flimpjes op youtube zijn echt ziek :p

5. Remco

Remco Guest

Weet iemand of je de X-plorer van GH2 voor de 360 kan gebruiken voor GH:WT op de wii?
    Of gewoon any 360 guitar voor any wii guitar hero?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2008
  6. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee de 360 gitaren zijn niet compatible met de Wii of PS3

7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    yay, net nieuwe gh4 gitaar gekregen :D ik heb zo'n garantie warrant op de site van RedOctane ingevuld omdat mijn strumbar piept (ik heb gezegd dat de strumbar niet goed werktO-)). En net dus een nieuwe gekregen 8)

8. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen briefje of betalen/andere terug geven? Vind het best raar , anders vraag je gewoon ff alle onderdelen van je drumstel aan.8)

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gehoord van de MM dat die in januari/februari los verkrijgbaar worden.

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    nope, helemaal voor niks en ook niks opgestuurd.

11. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat zeker wel opvallen als je er dan ook een voor mij aanvraagt?;)

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch ook zelf aanvragen?

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook dat mijn 360 stuur heel veel gebreken vertoonde. Wat gegevens gegeven, ze zouden een nieuwe opsturen en een doos met sticker zodat ik mijn kapotte kon opsturen. Heb daarna een nieuwe ontvangen, en mijn oude staat nog steeds hier. Wat dat betreft zijn ze redelijk laks daarmee. Maar mocht je net pech hebben, wachten ze totdat je de oude opstuurt :p

14. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan het dan ook als je World Tour niet hebt?
    Heb (straks) wel GH3 met gitaar. Maar een extra gitaar is altijd leuk meegenomen.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag nog even gespeeld. Nummer van Van Halen vind ik echt te irritant. Niet extreem moeilijk, maar lukt me maar niet om lange notestreak te behouden, omdat er een 'vaag' ritme inzit die ik maar niet vat.

16. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik dus ook met assassin van muse..
    en die tool bullshit is echt de kutste muziek ever :mad:

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hehe vind ik dus ook best wel. :+ Naja, echt slecht is het niet, maar echt te repetitief af en toe. Dat valt me echt op, bij elk nummer van Tool komt er dan zo'n stukje waarbij ik zeg: "wauw, dat klinkt echt vet!" Dat hoor je dan 3 seconden, en dan gaan ze weer een ander vaag stukje erin doen. Ik weet niet, iets klopt niet aan die muziek. Het heeft iets waardoor ik het zwaar kut vind. Zal de vaagheid wel zijn.

Vandaag is trouwens The Eagles pack uitgekomen. Denk dat ik die wel ga kopen. :)

18. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    en telkens als je denkt dat het nr. eindelijk is afgelopen gaat ie gewoon weer verder..

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    So true! :+ Ik had ze allemaal 1 keer gespeeld...nou, liever nooit meer. :D Ach, ik kijk er gewoon overheen. Ik speel WT sowieso niet zo vaak...beetje te weinig toppers imo. O-)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vind er wel aardig wat leuke nummers in zitten, maar ook te veel vage / rustige nummers, of nummers met een vreemde maat/ritme erin.
    Nummer van Beasty Boys is ook te saai gewoon. Sommige nummers zijn al erg saai voor de bass, maar beasty boys moet het enkel hebben van het stukje aan het eind voor de gitaar (en misschien drums).
    Mis ook nog een beetje de echt stevige/pittige nummers. Had wel wat meer in gemogen van nummers ala Slayer of Dragonforce. De moeilijkere nummers moeten het nu meer hebben van de af en toe vreemde ritmes/maten dan echt de bikkelharde stukken erin.
    Speel veelal op medium en af en toe een nummer op hard. De een lukt wel, de ander niet. Kan m'n hand nog niet snel genoeg verschuiven en blindelings blijven schuiven, zonder in de war te raken en flink wat noten verkeerd aan te slaan. Met wat meer oefenen zal dat wel beter gaan. Speel nu af en toe paar nummertjes tussen door en dan is medium vaak ook nog wel leuk.

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina