Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren ze indd, mja op normal krijg je zelfs die super mutant master neer met shotgun vats op zn hoofd zonder dat ie jou kan raken. Ik ga echt op ubermoeilijk spelen volgende keer zodat ik echt bang ben voor die beesten. Ik heb ook de mysterious stranger perk. Hij komt altijd tevoorschijn als ik de vijand al bijna dood heb, komt ie snel de kill stealen:)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Je hebt toch ook nog de Super mutant genius ofzo?? Behemoth killen was wel leuk. vooral die in evergreen falls. Die mocht eerst mij even helpen

@ Kaneda: dat gebeurt me noiu ook altijd in Horde bij GEARS!!:9

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub...

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat bedoel je met 'gedropped'? Dat je in één keer in het spel beland met relatief weinig uitleg?

In Fallout 3 is dat nog extremer. Wanneer je de geboorteplaats verlaat, heb je een blanco kaart en weinig materiaal. Het is echt overleven.

5. Timnation

Timnation Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is juist het vette eraan, al moet je er wel van houden natuurlijk.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik houd er van. Ik vind het geweldig!

Ik vind het geweldig dat je in het begin van het spel vooral bezig bent met overleven. Een dorp zoeken om onderdak te vinden, proviand in te slaan, misschien zelfs een nieuw wapen!
    Daarna ben ik me gaan oriënteren. Waar ben ik eigenlijk? Waar kan ik heen? Wat is hier te vinden, wat is daar te vinden? Is Washington een veilige plek? Ieeek, nee, veels te veel Super Mutants!
    Nadat ik de wereld wat meer verkend had en een mooie uitvalsbasis vond (Rivet City) ben ik me gaan richtten op Quests. Wat is er allemaal te doen in de wereld? Verder de kaart ontdekken, mensen leren kennen, opdrachten aannemen en wellicht speciale items scoren!

Geweldig! :D

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mm ik moet ook maar es naar Rivet City. Ik gebruik nu Megaton als uitvalsbasis.

Ligt het aan mij, of wordt linksbovenin de spelwereld amper gebruikt in quests?

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb deze game besteld en heb meteen al een paar vragen.

Wat is de beste manier om je character zo voordelig en effectief mogelijk te customise? Waar kan je het best je skillpoints over verdelen?
    (Ik had ergens gelezen dat Intelligence een goede zet is vanaf het begin).
    Ander advies hoor ik ook graag. :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Heel goed om te horen Willem dit zijn spellen waar je 60 euro voor betaald. Ook al was het 40 ;)
    Ik ga er morgen ook aan beginnen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er eens heen geweest nou er is echt geen hol te beleven. :+ Geldt ook voor rechtsboven trouwens, een raar kampje met een president Dave ofzo that's it. Het meeste is te doen rondom Washington.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Huh? Zit er een moeilijkheidsgraad in dan? Ik heb niks gekozen :p

12. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzou me in het begin focussen op intelligence,repair, small guns en speech. Als je lvl20 bent maakt het allemaal niet meer zoveel uit want dan zijn de meeste tegenstanders eitje. Barter zou ik niet veel in stoppen want geld verdienen vrij simpel.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

staat standaard op Normal, kan je in het startmenu aanpassen :)

haha oke. Ik zie het nog wel, ben eigenlijk afgelopen weken pas elke dag aan het spelen. Zit pas aan de 20 uur, had hem al op de releasedag :+

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er voor de PC versie nog veel mods ala Oblivion?
    Stel dat ik hem kan draaien dan lijkt het me het meest logische om hem voor de pc te kopen?

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  15. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is het dan niet gegarandeerd dat je van de beste graphics kan genieten, tenzij je een iets wat meer high-end pc hebt he.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    veel intelligence hierdoor krijg je meer punten te verdelen over alle attributen per level dat je stijgt en geeft het grootste aantal stats.

kies per level vaardigheden die je speciale vaardigheden geven of je verbeteringen geven in percentages.

dingen zoals plus 5 punten in laserguns ofzo is niet de moeite waard

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dus met name op Intelligence focussen en voor de rest is het gewoon een beetje gevoelsmatig afhankelijk van je speelstijl?
    Ik las ook een pagina terug dat repair en speech belangrijk zijn, maar als ik mij teveel op dit soort dingen ga richten ben je dan niet aan het eind van de rit ontzettend zwak?

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, als jij bijvoorbeeld per level een paar puntjes in Speech of Repair steekt en je hebt die perk dat je per level 3 extra punten ergens in kan douwen dan heb je toch nog genoeg punten om in Energy Weapons, Small Guns of Big Guns oid te steken.

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dit principe vast te houden: één vechtskill, één van de lockpick/hack terminal skills, en een derde naar keuze (medicine of repair zijn altijd wel handig, speech kan ook)

Focus je eerst hierop zodat je zelf een beetje weet wat voor soort character je wordt. Dat werkte bij mij het beste iig. Je hoeft natuurlijk niet altijd al je punten op drie skills te doen maar gebruik ong. 75% per level er wel voor. Vooral als je op niveau's hoger dan normal speelt zul je het anders vrij moeilijk gaan krijgen.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Kies gewoon in het begin negen punten in intelligence --> dan krijg je 19 punten voor skills per level. (tiende level kan je het beste halen door bobblhead te vinden in Rivet City labratorium) --> rest is eigen speelstijl

Met 19 punten per keer haal je het makkelijk om veel skills vol te krijgen (hoeft maar tot 90 vol qua punten want elke skill heeft ook een bobblehead die je tien points geeft!)

Ik zelfs heb me gericht op de volgende skills (en lukte me ook om ze vol te krijgen) --> gecombineerd met perks die me attributen of vats versterkte --> geen attributen gekozen waarbij ik + 10 skillpoints kreeg voor bijv. repair

Small Arms
    Hacking
    Lock Picking
    Speech
    repair

En volgende skills rond de zeventig gehad
    Big weopons (eigenlijk allen om fat boy af te schieten)
    medicine
    sneak (foute keus wat sneaken is nutteloos)

Neem ook niet barter btw want je vind toch genoeg onzin om te verkopen dat je nooit geld tekort hebt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina