Waar is Tony Hawk gebleven dit jaar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mitch afca, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen, ik zat eigenlijk wel te wachten op een nieuwe Tony Hawk game, maar helaas is er dit jaar geen nieuwe TH game verschenen.

Dit is voor zover ik weet, pas de eerste kerst in 8 jaar, waarbij er geen nieuwe TH game op de markt is. Skate 2 verschijnt pas in juli, dus vind het best wel erg dat ik de komende winter geen nieuwe skateboard game kan spelen. Ik heb op internet gezocht, maar heb nog niets kunnen vinden over een nieuwe TH game.

Wel lees ik berichten dat men in 2009 een nieuw deel van TH verwacht, maar dat dit tevens het laatste deel zal zijn. Zou ik erg jammer vinden!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tony Hawk heeft voorlopig nog een contract voor zover ik weet, dus kunnen we in principe ook nog wel de nodige TH games verwachten.
    Mis hem dit jaar niet. Serie werd de laatste tijd toch enkel slechter. Meer fun, meer overdreven, slechts kleine, nieuwe features.
    Laat ze maar eens de tijd nemen om met een echt goede TH te komen, ipv de jaarlijkse verplichte nummertjes.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik niet.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Skate 2 komt eind Januari, geen Juli ;)

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Op gamespot.com stond laatst dat de nieuwste tony hawk misschien gebruik
    zal gaan maken van een soort skateboard, waar je dan op moet gaan staan.

Dat lijkt me echt heel kut.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik ook niet! :+

Vond Tony goed tot en met deel 4, daarna... tja... wat een ellende, heel dat freeroaming gedoe om van te kotsen. Hetzelfde geld voor NFS... freeroaming hoort in GTA, Saints Row en Mafia niet in een racer. Maargoed zo denk ik erover...

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ter informatie: Er is al lang geleden aangekondigd dat er dit jaar geen TH game zou komen. En Skate 2 komt 23 januari uit.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Skate2 hoezee \o/

10. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    na een paar jaar Tony Hawk gespeeld te hebben op de Playstation heb ik laatst Skate geleend van een vriend van me, en moet zeggen dat ik Skate veel fijner vind spelen dan Tony Hawk, Tony is meer arcade en Skate meer simulatie, dus daarom ga ik ook voor Skate 2 in januari :)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mitch jij vindt het wel leuk om nieuwe topics te maken he 8)

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Idd laten ze maar eens lekker de tijd nemen voor een nieuwe Tony Hawk. Een game uitbrengen elk jaar omdat het ''moet'' is zo achterhaald. Je krijgt praktisch niks nieuws vergeleken met de vorige deel terwijl je wel de volle mep betaald.

Skate 2 vind ik persoonlijk niks, veelste te realistisch. (wat is dat tegenwoordig met games en realisme? Als je iets realistisch wilt ga ik liever naar buiten toe. :+ ) Ben benieuwd naar volgende Tony Hawk game maar als we er nog 2 jaar op moeten wachten vind ik het best zolang die maar niet precies lijkt op de voor ganger. En er beetje fatsoenlijke features in zitten. Want ik wil toch wel de feature terug dat je je eigen skate park kan maken.

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Na het slechte "Proving ground" hebben ze besloten om terug te gaan naar de tekentafel en vanaf 0 te beginnen. Als ze zo doorgegaan waren dan heeft SKATE helemaal geen concurrentie want om eerlijk te zijn is dat het beste skate spel tot nu toe. Verwacht iig eind 2009 weer een nieuwe en hopelijk verbeterde TH nogwattus.

14. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ja wat denk je, hij heeft geen nieuwe Tony Hank meer. dus hij moet toch wat

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn die tijden gebleven van deel 1 tot en met 4. Deeltje 4 was briljant. Vooral dat eerste skatepark.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Deeltje 2 dan, pro skater.
    Geniaal!
    en 3 was ook zalig, met dat spookhuis:D

Er zat in elk level een verhaal, geweldig.
    Maarja uitmelkerij heeft de serie een beetje kapot gemaakt.

Mitch, leer ABN voordat je een topic opent.

17. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haal anders een snowboard spel :9

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inderdaad. Ik zat net te kijken, maar de 'z' zit helemaal aan de andere kant van het toetsenbord dan de 'd'. Hoe hij in godsnaam zit ipv dit kan typen is mij een grote vraag.

19. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een zimbabwaans toetsenbord ofzo? :9

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde dat de serie helemaal verneukt is. Deel 1 t/m 4 waren meesterlijk en vooral deel 3 had ik helemaal gek gespeeld. Deel 1 op de DC, deel 2 op de pc en deel 4 net zoals deel 3 op de xbox. Daarna nog een deel gekocht met Bam Magera (of zoiets) en dat deel was een beetje teveel van het goede. Ze hadden beter 1 keer in de 2 jaar een game uit kunnen brengen ipv voor de max. winst te gaan en elk jaar op elk systeem een deel uitbrengen. Nu hebben ze het behoorlijk verneukt. Wie weet kijken ze nu een beetje naar het succes van Skate en komen ze weer met een goed deel zonder al die ongein.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina