[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet alle nieuwe members maar een groot deel daar van :). Het is ook niet dat ik het erg vind maar het scheelt wat werk voor de Mods en het blijft iets overzichtelijker.

Ik denk ook dat ze het na 15 post niet doen omdat ze het forum hebben leren kennen. Persoonlijk begreep ik het forum na een paar post mede omdat ik naar het goede topic werd gelinkt. Maar daarvoor moest wel een nieuwe thread voor worden aangemaakt om me dat duidelijk te maken. Dus dat kan je vermijden. :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Youtube heeft sinds heel kort (gisteren of zo) breedbeeld filmpjes, is het mogelijk deze te embedden? Want hier doet ie alleen het 4:3 formaat.

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat je widescreen bedoeld? ;) Laat het maar lekker zo, anders rekt de pagina zo uit. :)

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo wide is het nou ook weer niet, of heb je zo'n lage resolutie?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dar valt wel mee. ;) Maar zo widescreen neemt best wel veel ruimte in in de post.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jezus waar kun je je druk om maken. Het gaat toch om het filmpje, niet om hoe je post eruit ziet. GT filmpjes zijn groter als embed video dan YT hoor.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over druk maken gesproken.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor maar jij maakt je druk. 'Oeh dadelijk ziet de post er niet meer mooi uit', hoezo zou dat storend zijn zo'n breedbeeldfilmpje het gaat toch om het filmpje, hoe groter hoe beter juist. En de pagina wordt helemaal niet uitgerekt. Dit is toch zeker niet storend ofzo:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij zegt gelijk dat ik me druk maak omdat ik me mening geef.
    Ik vind het gewoon te breed. Maar ik ga er niet over dus de kans dat je je zin krijgt is nog altijd aanwezig. ;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wel even Kudos geven aan hoe de laatste maanden de frontpage is veranderd. Iedere dag lekker veel nieuws ik heb het gevoel dat wat erop het forum wordt gepost qua nieuwtje gelijk op de frontpage terecht komt. Dit zal veel nieuwe members trekken die voor hun dagelijks nieuwtje komen. Kudos daarvoor.

Misschien een klein ding wat verbeterd kan worden zijn misschien de aanbod van reviews.
    Maar ik kan begrijpen dat niet iedere game wordt verstrekt door de uitgever.

:)

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of misschien moet XBW meer reviewers aannemen? :)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet zeggen dat het de laatste tijd toch weer aan de beterende hand is met de reviews hoor. Lang niet van elke game, maar eerst kwam er bijna nooit een en nu toch regelmatig.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd het aanbod is een stuk beter geworden. :)

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik verbaas me er nog steeds over dat er geen apart stukje op het forum gereserveerd is voor de 360 Arcade games. Als dit goed opgezet wordt is er volgens mij best wel animo voor aangezien veel mensen arcade games spelen. Dat ene topic wat er nu is vind ik vrij onoverzichtelijk als ik iets over een arcade game wil weten. Waarom zouden er geen topics geopend kunnen worden voor Arcade games zoals dit nu ook gebeurd met reguliere 360 games?

Of sta ik hier nou echt alleen in? O-)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn in het verleden al vaker topics gemaakt voor arcade games. Alleen is de animo er wat minder voor omdat veel arcade games niet lang gespeeld worden. Maar als jij een topic wilt maken voor een arcade spel dan is dat gewoon in orde zolang hij maar wel voldoet aan de format eisen :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien een ideetje voor de frontpage; zet bij een review tussen de gegevens die rechts staan (releasedate, genre enz.) ook gelijk hoeveel GB de game in beslag neemt op je HDD.
    Kan ik dat mooi overnemen op mijn lijstje. :+

edit: Hiertussen dus:

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het kán natuurlijk zijn dat het meer gaat leven wanneer er een Arcade forum is. Wellicht kan er eerst geëxperimenteerd worden met een subforum?

Hihi, bedankt voor de reactie. ^^

We zijn sinds anderhalve maand versterkt met Casper en Wouter! Ik moet zeggen dat het aantal reviews nu toch stukken sneller gaat dan een half jaar geleden. De afgelopen zeven dagen zijn er zes reviews bijgekomen! Dat is toch best veel.

Nu is het wel zo dat we nooit ALLE spellen tijdig of kort na de release kunnen reviewen. Daar hebben we gewoonweg te weinig mensen voor.

Wat Dulle's idee betreft: Ik vind het geen slecht idee, meer kan ik niet zeggen. Laat het even aan Mirik weten zou ik zeggen, misschien gebeurt er wat mee.

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ah ok! Dat wist ik niet. Ik dacht dat alles over arcade games in dat ene topic moest. :p

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is het plaatsen van het idee in dit topic dan niet genoeg? :+
    Ik kan Mirik natuurlijk een PM sturen met dit ideetje, maar ik heb geen idee of dat wel nodig /de bedoeling is.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat kán je proberen. Of je reactie krijgt is een tweede. :+

Ik zal het hem wel vragen op MSN, binnenkort.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina