Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik wel grappig vind is dat je niet de races op straat vind zoals de voorgaande delen,maar ik heb dat eerlijkgezegd niet zo gedaan en altijd al vanaf de kaart geselecteerd.En in die zin zie ik het niet als het nadeel,maar deze NFS lijkt me wel vermakelijker dan Carbon want die vond ik juist het minst op de Canyon races na.

2. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het atm met mijn opgetunede Audi TT :9
    Wil ook nog een Nissan 370Z en de Audi R8, en een Posche. De rest boeit me niet echt.

3. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Tier 2 kun je beter een Dodge nemen aangezien een GT3RS in de game erg snel is en als jij de GT2 krijgt is hij langzamer dan die GT3RS ook al heb je handeling en powerengine helemaal opgekrikt ;)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat was em dan.. blackbox studios sluit hun deuren:

http://kotaku.com/5114113/ea-reducing-work-force-by-1000-closing-9-locations

Geen NFS meer van deze developer... geruchten gaan ten ronde dat criterion studios (bekend van de burnout games) de franchise gaan overnemen.. mag wat mij betreft wel, want NFS zoals ik het ken van de laatste paar titels, is geen NFS meer.

Een frisse wind door de franchise.. ik hoop dat dat gaat gebeuren!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk niet dat Blackbox zelf hun deuren sluit want anders komt er ook geen Skate. Maar ze laten de game vallen. Nu maar hopen dat Criterion er wat van maken.

6. Crazy Killa nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja het was bekend dat alleen NFS niet meer verder gaat...
    niet dat de studio sluit volgens mij,
    zoals Hybrid al zegt er staat zowieso nog Skate 2 gepland die volgens mij nog niet Gold is...

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als dat zo is dat de Burnout makers die gaan overnemen,word het weer een beuk Need for speed LoL.

Zie het al helemaal voor me,een titel genaamd zoals 'Need for speed - Crashbreaker':+:lol:

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat criterion prima in staat is om een echte race game te maken.. 1 ding zal zeker zijn, die ellendige brakke oude engine waarop de NFS serie al 6 jaar op doormoddert hoefen we in ieder geval niet meer mee te maken.. kunnen we in ieder geval meer dan 10 FPS verwachten! \o/

9. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Skate 2 zal nog wel de deur uitgaan... maar de studio sluit toch echt hun deuren in vancouver als ik het allemaal zo lees, de 1ste ontslagen zijn al gevallen alleen zal het wel zo zijn dat er leden van blackbox naar andere studios zullen migreren... gelukkig maar, want of ik de laatste NFS games nou goed of slecht vindt, de studio heeft wel talent en ik denk dat we dat wel hebben gezien en gaan zien in de vorm van skate.

Ook jammer dat free radical er ook mee moest stoppen en hun studio ook moesten sluiten trouwens.. timesplitters no more :mad:

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  10. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nog steeds dat we het te danken hebben aan EA games die gasten brengen iedere keer een middel matige game uit zonder er bij na te denken....

Blackbox is volgens mij niet eens een slechte game devolper die gasten moeten gewoon van EA een game maken die naar hun smaak is en hier door krijg je games zoals NFS. De game is echt super dat hoor je mij niet zeggen maar denk dat als EA er niet achter had gezeten dat de naam van NFS nu bij de toppers als Forza,PGR,Gran turismo enz. had gezetten. Ik ben en blijf een groot NFS fan ik vind de games altijd leuk om te doen. Maar vind wel dat na dat EA de games uit bracht de game zelf een slechte reputatie heeft gekregen als een te veel gebazeerde acrade game. En dat vind ik jammer want als EA slim was geweest gaan ze gewoon terug naar de old NFS en dan zou je zien dat de verkoop cijfers een stuk hoger uit vallen dan wat hun nu uit brengen....

11. Crazy Killa nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde met Need for Speed.
    De afgelopen delen zijn totaal geen toppers ofzo, maar wel erg vermakelijk.
    Vind het daarom best jammer dat ze dan waarscheinelijk hun deuren gaan sluiten.
    Verwacht wel dat er gewoon NFS games blijven uitkomen onder een nieuwe naam met een verse start + nieuwe uitgever die dan een goede of erg goede game wordt :9
    ( tenminste daar hoop ik op :+ )

12. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gisteren NFS: Undercover gekocht en in het begin vond ik het wel leuk maar,later verveelde ik me al.
    Vandaag maar ruilen voor een ander spel!

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee was ook maar een grapje.:)
    Maar inderdaad wat je zegt,vanaf begin der tijden kent NFS al fram problemen,behalve in Hot Pursuit 2 was dat al zeer goed gegeen in de PS2 versie.

Maar ook ik vind dat de serie nog heel veel potentie heeft,maar er zijn wel verplichte kost wat ik zeker in een Need for speed game wil hebben.
    En het is de vraag kan en wil Criterion deze wensen vervullen,hier m'n lijst met 'verplichte' punten.

Goede modes.
    Locaties over de wereld moeten terug.
    Replay mode.
    Fotomode.
    Exotic's weer helemaal in het teken van.

Pro street vereken ik persoonlijk niet tot een NFS deel,al is deze dat dus wel.
    Maar NFS moet illegaal blijven,en van pro street hadden ze een eigen naam moeten maken of gewoon pro street laten staan.

14. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu bevestigd: Electronic Arts (bekend van o.a. The Sims) stopt met het maken van Need For Speed games. Niet vreemd, aangezien steeds meer mensen klagen dat deze serie is "uitgemolken". Maar er zijn ook mensen die hier minder blij mee zijn. En vergeet niet, nu komen er NOG minder games uit voor de Sony PSP.

Maar: Need for Speed is niet het enige slachtoffer. Ook de game "Skate" krijgt geen vervolgen meer. EA heeft bekend gemaakt dat de EA Black Box(waar NFS en Skate werden gemaakt) nog maar een van de 9(!) studios is die EA sluit.

Het is onbekend of de kridiet crisis hier wat mee te maken heeft, maar de kans is heel hoog.

bron: psp-media

15. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel geruild voor Far Cry 2,dat is een veeeel beter spel.
    Jammer van NFS Undercover ze moeten echt met iets veel beters komen.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind NFS undercover wel kapot vet, ben geen racegeame liefhebber

maar vind de NFS altijd erg gaaf

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteravond uitgespeeld, DAmn wat een heerlijke racegame was dit :D
    zou het zeker een dikke 8 geven :)

18. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    speel nu juiced 2 ipv undercover en ik moet zeggen juiced 2 is wel pakke beter( racestijl, grafisch ook dik inorde en ook pink slip races en bets(voor geld wedden) wel geen drag races :confused:), hopen dat er ook een 3e juiced uitkomt :)

_[​IMG]prozaxx_

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Juiced 2 is echt leuk,zie mijn review.:)
    En je kunt er wel op rekenen dat er een Juiced 3 komt,dat kan haast niet anders want de game is naar mijn mening de allerleukste en toffe tunegame tot nu toe.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja wat moet ik er van denken.

Deel Deze Pagina