[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alle 6 dolls, maar weet niet hoe k die achievement moet geven zonder die dolls daadwerkelijk weg te geven.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha. Tja, ik vind Reaver anders een prachtig personage. Wat gelachen met die gast, arrogante klootzak. :cool:
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je gewoon dan shooting range doen en die ene doll verdienen, terwijl ik Co-Op in je game zit..

    Anders iemand die wil ruilen? Ik heb de Garth Doll 6x over!
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigelijk niet dood gaan? Gaat er telkens experience af, maar je blijft gewoon leven.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan niet dood, je krijgt alleen littekens als je neervalt.
     
  6. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog ben ik in het hele spel maar 1 keer doodgegaan...
    Geeft ook wel aan de moeilijkheidsgraad wel iets te laag ligt.
    Vooral als je paar level 5 spells hebt ben je onverslaanbaar
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sowieso heb je vanaf een bepaald punt in het spel altijd wel een stuk of 3 Resurrection Phials bij je. Ik heb er niet eens naar gezocht, ik kom ze gewoon altijd tegen. De uitdaging is wat dat betreft inderdaad ver te zoeken.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben zeker de enigste die vaak 'dood' ging. Maar gebruikte nooit potions ofzo. Gewoon alleen maar hakken met mijn zwaard zonder te blocken en soms wat magie, maar ging toch wel vaak 'dood' hoor :+ Al was ik ook lui op een gegeven moment, je kan toch niet dood.
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ook. Bij die eerste hoofdmissie ging ik 3 keer dood. Maargoed, ik had ook geen potions enzo.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Neuh, ik ga ook hartstikke vaak 'dood' ;)

    Nu snap ik waarom ik zo'n misvormd gezicht heb :+
     
  11. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    jammer dat er ook geen challenges meer bij de missies zitten, zoals zonder wapens of naakt vechten voor extra gold en renown had leuk geweest.. :mad:
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Rofl heb nu 2 vrouwen. Een er van is een ex-hoer. Lekker veel neuken tussen de missies door dus. Gaat nergens over, maar vind het wel geinig :p

    Moest net 2000 betalen voor bribe om stil te houden dat ik twee vrouwen heb en 2 kinderen. :D
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had die gast gewoon vermoord. Mijn vrouw werd wel boos, maar een keer voor haar dansen en ik ging alweer in bed met haar. 8)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is het mogelijk om oude augments te vervangen door nieuwe? Ik heb nu een katana (Dai Chi) met 3 augments erin. Ik wil er eentje echter vervangen door een Golden Touch. Maar ik kon geen augments plaatsen omdat hij "vol zat".
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, augments zijn permanent.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik interpreteerde dat als "je kunt aguments niet hergebruiken". Hoe lame. :{ Zo veel wapens met lege slots zijn er niet. Die van de Traders hebben meestal niet erg veel damage.
     
  17. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja, en hij bedoelt datje de augments er niet meer uit kan halen ;)
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt een geldprobleem, zit ook nog niet zo ver in de game.
    Is het aan te raden om een tijdje te werken zodat ik wat gebouwen kan kopen en die weer kan verhuren zodat ik 'slapend' rijk wordt? Of is het niet verstandig om percelen te kopen en weer te verhuren?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is héél verstandig. Slapend rijk worden is dé manier om rijk te worden in Fable 2. Begin klein, met winkelstalletjes bijvoorbeeld.
     
  20. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het zit er op. Voor de vijfde keer de hele weg maar weer eens doorlopen. Het is een erg mooi prentjesboek... meer toch echt niet. Geen spanning, tegenstanders van niets. Dood gaan? Hoe doe je dat? Verveling alom. Door kruisen van het landschap als in Oblivion... forget it! De paden op de lanen uit en alles langs dezelfde weg. Vanavond elke dorp maar eens 'decimeren' benieuwd of de wachters me het een stukje moeilijker maken. Maar dat zal hooguit lol zijn voor een half uurtje. Fable 2? Achteraf gezien: nou nee...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina