Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja buh ik kan toch niet begrijpen dat ze alles een week stil leggenµ
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, jij wilt natuurlijk ook nooit vakantie rond de feestdagen.
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, mja als je kijkt de microsoft support lijn die blijft ook gewoon open (wel niet op 25 en 26 en 31 december en 1 januari)

    maar even een vraagje, de UPS dienst was op zondag niet open maar kan/mag ik ook een ophalen regelen via het internet ?(https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=nl_BE&WT.svl=PNRO_L1) of is dat enkel voor bedrijven ofzo ?

    want ik wil mijn xbox360 zo snel mogelijk opsturen
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Duh, een servicedesk kan ook moeilijk een hele week dicht blijven 8)
     
  5. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja vorige week woensdag is mn 360 opgehaald en volgens ups tracking stond ie de volgende ochtend op het repair center. Dat is donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag. Tzou fijn zijn dat die dan net voor kerst terug is maar denk het niet helaas.
     
  6. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Update(zie post 395): ik heb gebeld en het enige wat ze me konden aanraden na alles wat ik al had gedaan was:
    1) proberen zonder harde schijf ==> blijft vastlopen
    2) op Pal-60 zetten: ik speel op hd dus dan kan ik dat toch niet veranderen?
    nu goed, dan maar op scart geprobeerd ==> suprise, blijft vastlopen

    Als die dingen niet hielpen ging hij binnen moeten, zonder garantie en kost me dit ongeveer 90 euro.

    Weet er iemand nog andere dingen die ik kan doen?
    Zou ik wel 90 euro betalen? Voor 150 heb ik een nieuwe met garantie die al veel minder stuk geweest is..
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week inderdaad.. ga er maar niet vanuit want dat zou bijna een wereld record zijn die ze dan zetten, en ik geloof dat ze zaterdag en zondag niet in de fabriek in duitsland werken.

    De mijne was ook vorige week woensdag opgehaald.. ook de volgende dag (dezelfde nacht nog) was hij in de duitse fabriek.. nu staat ie in een rek tussen HONDERDEN andere xboxjes te wachten op een check.
    Ik ga ervanuit dat hij na oud en nieuw weer van de partij is, zoniet nog net even ervoor.. maar voor de kerst? nope.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij was precies een week weg. ;)
     
  9. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    haha heb nu ook zon belachelijk mailtje gekregen goed nieuws uw xbox is ontvangen in het repair centre. Beetje raar aangezien die vorige week donderdag al bij repair stond...
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, hetzelfde hier.. jij loopt net een paar uur voor.
    Zullen wedden dat de mijne eerder aankomt dan die van jou? :D
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou "spoed" krijgen bij mijn reparatie, ik trok daarbij al mijn twijfels en heb dat ook gezegd, op goed geloof maar een wireless controller aangenomen en opgestuurd. Echter een week later staat hij ook hier nog steeds op "Console ontvangen".

    Heb het idee dat die Duitsers lekker aan het kerst vieren zijn en ik zonder XBox zit.

    Gelukkig kwam hier de Dimension Plus om de hoek kijken (Of ik eigenlijk bij hun) en heb ik maar ff een Arcade pack gekocht. Voor €150 een reserve XBox :).
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik dus ook van plan om te doen. Moet er nog ff over nadenken, want wat moet ik er mee wanneer die terug is. :)
     
  13. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    status geupdate bij ups:
    HERNE-BOERNIG,
    DE 23/12/2008 8:17 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    23/12/2008 8:17 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 18/12/2008 8:40 RETOUR NAAR ZENDER
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/12/2008 23:37 AANKOMSTSCAN
    UTRECHT,
    NL 17/12/2008 21:00 VERTREKSCAN
    17/12/2008 20:29 HERKOMSTSCAN
    17/12/2008 13:45 AFHAALSCAN
    DE 13/12/2008 5:12 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    betekend dit dat die alweer onderweg is naar mij????
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Ik denk dat je hem Vrijdag kan verwachten.
     
  15. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vervelend probleem met mijn xbox, en vraag me nu af of het aan de xbox of dvd-rom ligt...
    Het probleem doet zich maar bij 1 dvd voor, en dat is Naruto: The broken bond.
    Deze dvd kom weliswaar uit azië, maar dan nog zou hij geen problemen moeten geven, terugsturen is echter wel een probleem :p.

    Als ik naruto in mijn 360 stop, dan krijg ik vaak te zien in de dashboard: "Play DVD" in plaats van "Play Game" - of de titel van het spel.

    Wanneer ik het spel af wil spelen komt er te staan: Please put this DVD in an xbox 360 console... WTF Is dat dan voor iets denk ik dan :confused:..
    Hoe durft mijn 360 te ontkennen dat het een 360 is... ik zal 'm! Geef me dan een Red Ring of Death, daar heb ik al een dik jaar op gehoopt... (ik wil hdmi op een nieuw 360 :p).

    Margoed, iemand die dit probleem kent en mij kan vertellen of dat aan de 360 of aan de DVD ligt, en of ik er iets aan kan doen.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaas even in de disc drive en probeer opnieuw. Anders zou ik toch wel zeggen de game zelf. Maar hij neem hem soms aan?

    Over dat je HDMI wilt. Als je Xbox 360 geen HDMI heeft, en je Xbox 360 gaat stuk. Dan krijg je zoiezo je eigen Xbox 360 terug en zonder HDMI.
     
  17. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik hoop morgen aangezien donderdag en vrijdag kerst is:9
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. je bent dichtbij, er moet dit nog komen:
    Zou zo maar kunnen dat je xbox vandaag of morgen nog komt..
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben bang dat ik nu ook een probleem ga krijgen met mijn xbox360. Ik heb de laatste tijd ineens last van vastlopers waarbij ik een raar geluid hoor en dat mijn xbox blauw/wit geblokt beeld laat zien. Is dit het einde van mijn Xbox ?

    Nu heb ik wel een reserve xbox360 maar goed, dit is niet fijn zo precies met de feestdagen
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo een piep geluid zeker? Je mag MS service bellen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina