1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Metallica

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 3 jun 2008.

  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk nummer!

    hoop ook dat ze Orion erin stoppen.. En niet dat ze die laten hangen vanwege het respect voor de dood van hun oude drummer...
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude drummer? Lars is de enige drummer die ooit in metallica heeft gezeten. Bedoel je niet de bass speler?

    Trouwens net de trailer gezien van GH metallica en vind het erg vet dat hun eigen moves er in zitten. Zoals hoe lars op de drums slaat bij de intro van MoP, kijk die trailer en een live show, is gewoon hetzelfde, vind ik erg vet.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoewel men hierboven anders beweert, zitten die er wél in. De nieuwsberichten spreken allemaal over een Expert+ mode voor mensen die 2 kickpedals hebben. Dat is dus een bevestiging dat er drums in zitten. Daaruit kun je wel concluderen dat ze de basis van GHIV nemen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En op het einde komt ook te staan "Play with the guitar or with the full band""
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry je hebt gelijk!
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die hebben alleen niet genoeg nummers voor een game.
    Ze komen net aan de 25 nummers.
    Al mogen ze het zeker als downloadable content uitbrengen! :cool:

    Laat deze titel aan me voorbijgaan, heb niet zoveel met Metellica.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als ze het eerste album van de Arctic Monkeys in Rock Band/Guitar Hero uitbrengen, wow, dan ben ik echt fakking blij. :D Zo'n beetje m'n hele vriendenkring vind de Arctic Monkeys vet. Dus dat zou echt nice zijn. Dan mogen ze er ook nog Teddy Pickers, Brianstorm en Fluorescent Adolescent erbij doen. ^^
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zou je nou eigenlijk spelen in de game als je gitaar kiest.
    James of Kirk? want basgitaar kan je ook altijd los kiezen misschien kan je nu ook kiezen wie je speelt want ze hebben beide een andere notes om te spelen?
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat er maar één gitaarpartij is. In GH3 hadden ze voor One ook noten van Kirk en James samengegooid in één chart. Ik zie ook niet de meerwaarde om dat te scheiden tbh. :eek:
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er eigenlijk originele zang in de Guitar Hero versies ?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, dat is helemaal waar. Merk je door heel het spel (GH3 in ieder geval) dat meerdere gitaarpartijen door elkaar lopen. Ik denk dus ook niet dat dit in Guitar Hero: Metallica anders zal zijn. Aan de andere kant, stel dat je nou echt een drummer, basgitarist, zanger en één gitarist opgetrommeld hebt in je huiskamer, ziet het er wel sullig uit als bijvoorbeeld Hetfield niet bestuurd wordt. Maar goed, dat zien we dan wel weer! :eek:

    Ja. :) En zeker als er een groot Metallica project uitkomt, kan je daar van uit gaan. ;)
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij is dit filmpje nieuw:

    [gt]43941[/gt]
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het persoonlijk goed gedaan van tallica dat ze voor de minder bekende rock/metal hebben gekozen. Zitten echt bands bij van kwaliteit en die ofwel nog niet commercieel zijn, ofwel vroeger groot waren maar nu compleet vergeten zijn.

    Zeer goed nieuws dat Kyuss erin zit, jezus, deze band is echt de reden waarom ik rock en metal ben beginnen verkennen, een gateway band zou je kunnen zeggen.

    Mijn punt is dat al de groepen op die lijst echt wel de exposure aan het gamepubliek verdienen
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  14. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    20 december:
    stond er al op :9

    Waren niet enekle nummers in GuitarHero III (zoals The Metal) een cover?
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    The Metal was origineel hoor. :+ Pride & Joy en Black Sunshine en dat soort ouwe troep was gecovered.
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    School's out ook:+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686


    Ja, tuurlijk. Er hebben altijd covers op GH-games gestaan, anders wordt het te duur.
    Maar voor een Guitar Hero: Metallica, of welke band dan ook, worden natuurlijk geen covers gebruikt! :eek:

    En La Grange was ook een cover. :mad:
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel irritant.. qua muziek hoor je eht niet zozeer.. Maar de zang.. sommige zijn wel mooi enzo.. Maar het is het gewoon net niet!
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou, ik denk dat ze zich geen zorgen meer moeten maken over geld. xD

    In GH:WT zaten ook geen covers meer trouwens.
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    De ergste cover was anders wel bij GH2, dat Killing in the name of was gecovered. Die zang was zoooo slecht in de cover, echt niet normaal.
     

Deel Deze Pagina