Waar is Tony Hawk gebleven dit jaar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mitch afca, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    leer ff comentaar voor je te houden!

altijd hetzelfde verhaal je leest toch wat je lezen moet loop niet te zeuren op kleine dingen die eigelijk toch niks uitmaken

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    het is alleen wel zo dat mensen je serieuzer nemen als je een topic opent waar geen spellingsfouten in zitten.

3. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    slaat gewoon echt op koek serieuzer genomen worden omdat je geen spel fouten maakt.

het is geen lingo!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer gewoon als je iets plaatst er nog een keer over heen te lezen om de grote fouten eruit te halen. Dit leest wat makkelijker en dan krijg je ook niet van deze reacties. :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Enige vorm van correct gebruik van spelling / ABN is op het forum wel gewenst. Ik kijk deze thread nog even aan, het niveau is niet al te hoog en wat mij betreft kan dit ook gewoon in een al bestaande Tony Hawk thread. Daarnaast, en dat hebben we al eerder aangegeven, is het niet nodig om voor elke scheet een nieuwe thread te openen.

Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop iig dat er een nieuwe TH komt, en dat ze niet Skate proberen na te doen.
    Ik wil juist dat arcade van TH. Dat realistische gedoe trekt me juist totaal niet.

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er dan toch een nieuwe Tony Hawk komt hoop ik op een soortgelijke game als Tony Hawk: Underground, maar dan zonder de auto's e.d. Ik vond Underground echt zo'n ontzettend toffe sfeer hebben. Die vete met Eric Sparrow, dat je op het begin echt een nobody was die een board kreeg toegeworpen van Rodney Mullen (als ik het goed heb). En dat je uiteindelijk op de Tampa AM stond, maar je downfall kreeg in Rusland doordat Eric Sparrow je skatevideo omwisselde (met daarop die masterlijke jump over de politiehelikopter in Hawaii).

Sorry ik haal hier even herinneringen op maar die game was mede door het verhaal en de sfeer echt legendarisch. Dat in combinatie met de vele customizing opties (eigen skateboard!) maken het in mijn ogen de beste skategame. En tja als ik realisme wil ga ik inderdaad wel naar buiten toe zoals Juunanagou eerder al opmerkte.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De eerste paar Tony Hawk delen vond ik meesterlijk goed,dankzij ook de replay optie die je kon saven.
    De Underground serie vond ik persoonlijk minder,Waste land was dan wel nog leuk maar de laatste 2 vielem me behoorlijk tegen.

Dan in vergelijking met Skate,op zich vind ik skate een goede game maar veel te realistisch waar het over de funfactor heerst en dat gaat me gewoon te ver.
    Een nieuwe Tony zou leuk zijn als die nog komt,maar er moet wel veel gebeuren wilt deze het succes van de oudere games evenaren.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gewoon terug gaan naar de basis van de eerste vier delen.
    Telkens een run van twee minuten en proberen de "goals" te halen.
    Heerlijk was dat!

Enige game die ik op me computer heb staan is Tony Hawk's Pro Skater 2.
    Wat een game, en dan die soundtrack er nog bij! _O_

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind de eerste nog steeds het vetst, Tony Hawk's Skateboarding.

Ooit eens bij een vriend gespeeld, toen was ik verkocht, en heb hem daarna nooit kunnen vinden :+

Pro Skater 4 is trouwens ook kick-ass :)

11. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het was Chad Muska die het deck toewierp hoor ;)

Ikzelf heb alle deeltjes gespeeld, behalve de laatste.
    Geen idee of ik hem ga kopen, we zien wel.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Joh, is het nou zoveel moeite om de shift toets in te drukken als je een zin begint? Of 3x op backspace te drukken als je iets verkeerd typt? Het is gewoon een feit dat je inderdaad beter overkomt als je spelling in orde is. Nu denk ik gelijk bij jou posts aan een 13 jarige VMBO scholier, dat wil je toch ook niet?

/Mod Hij is al een aantal keer aangesproken op z'n spelling, ook door mij. Is niet nodig om daarop door te blijven gaan. Haalt het niveau hier alleen maar omlaag. Tevens wil ik je erop wijzen dat iets meer respect voor andere members ook geen kwaad kan. -/- Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  13. MN x KamiKazA

MN x KamiKazA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle delen saai..Skate is moeilijker en dus veel leuker..

14. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk is echt niet makkelijk hoor. ;) Tussen de sick goals in Project 8 zitten bijvoorbeeld een aantal een paar heel erg lastige. Als je bijvoorbeeld naar de achievements kijkt op "mygamercard.net", zie je dat bij Skate. 56 op de 2329 NL users 1000/1000 heeft, terwijl dat bij THP8 14 op de 2324 NL users is. Nou weet ik niet of dat bij Skate. veel zegt over de moeilijkheidsgraad van het spel, maar bij THP8 is dat een hele goeie indicatie.
    Skate. is gewoon wennen, omdat het heel anders is, maar of het nou echt moeilijker is?

Anyway, ik mis Tony Hawk toch wel. Proving Ground heb ik nooit gekocht omdat me die wat minder leek, maar Project 8 vond ik erg vermakelijk. Ik hoop dus dat het volgende deel weer erg goed wordt.

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bij Skate zal het vooral zo laag zijn omdat er een aantal vervelende online achievements bij zitten. Ik ben dan wel 1 van die 56 mensen.8) Op zich zijn de achievements bij skate niet een juiste indicatie van de moeilijkheid van de game. Het draait er bij skate gewoon om of je aan de besturing en de andere gameplay elementen kan wennen want als dat het geval is dan is het spel ook niet moeilijk meer.

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond tony hawk leuk tot en met underground 1. daarna vond ik het steeds minder worden. had er al tijdens tony hawk pro skater 4 al over '' komt er maar ene skatespel uit dat echt realistisch is '' :9. en paar jaar later kwam toen Skate. helemaal blij natuurlijk, gehaald, en ja hoor, totaal wat we wouden. nu laat ik tony hawk maar lekker liggen. ik vind skate vele malen vetter omdat het gewoon realistisch is. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zelf boarder ben.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond de eerste drie delen van Tony Hawk echt geweldig! Sindsdien is de serie alleen maar bergafwaarts gegaan. Tony Hawk games moeten weer terug naar de hele spelopbouw van de eerste drie delen. Vind de nieuwe spelopbouw echt totaal niet tof. Was dan ook zo klaar meer Project 8 en Proving Grounds, dat terwijl ik met de eerste drie delen echt weken bezig ben geweest.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet niet of dit op de vorige pagina gespost is maar ik heb geen zin om te kijke:

Ik heb het op de eerste pagina al gezegd, maar hier het officiele stukje tekst.
    van gamespot.

Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  19. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0

heel veel gasten hebben tonyhawks provinground niet gekocht maar dit was juist de moeilijkste tony van allemaal als je hm nog niet gespeeldt hebt zeker de moeite waard!

en ik durf er op te wedden dat geen een nederlander 1000 achievementpoint gehaalt heeft voor die game!

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik vind het anders een hele prestatie dat Shinobi X Project 8 op 1000/1000 heeft! :eek:
    Een aantal van die Sick Goals zijn echt tering moeilijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina