Xboxworld Forumvraag: Bestaan moeilijke games nog?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 15 dec 2008.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mocht je hem nog niet gedaan hebben, dan zou je Ikaruga op XBLA ook eens kunnen proberen powerslave666.

2. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shadow of the Beast:lol:

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievements zijn een extra'tje. Natuurlijk zijn sommige daarvan moeilijk maar dat betekent niet dat de game opzich moeilijk is. Achievements moet je daarom niet meerekenen imo.
    Ninja Gaiden is moeilijk, vrijwel alle andere xbox360 games zijn vrij goed te doen.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat 1 moeilijker is.. 2 heb ik uitgespeeld op platinum, wat trouwens wel een pittige uitdaging was. Maar bij 1 kom ik echt niet voorbij goud.

Ik bleef trouwens best lang hangen op de laatste challenge die ik moest halen. hot lap met een stinray in de regen...De cone challenges gingen op een gegeven moment wel.

Mede door wat al genoemd is.. als je ziet hoe andere het flikken is het oppeens logisch....

Denk trouwens dat steel battalion 1 van de moeilijkste games op de xbox is geweest. Dood betekende dat je weer vanaf lvl 1 kon beginnen...

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    PGR1 ging ook niet verder dan goud :+.

6. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Na deze post te hebben gelezen heb ik deze arcade gelijk binnengehaald.

De moeilijkste achievement is dat je geen enkele geen continue mag gebruiken in alle 3 de levels (je hebt wel 3 levens).

Ik had de eerste keer dat ik het eerste level uitspeelde al 8 of 9 continues gebruikt :x.

NG1 vond ik ook wel goed te doen. Tot ik bij de laatste baas weer kwam. Daar heb ik het spel ook maar uiteindelijk in de kast gelegd. Na 3 uur lang proberen had ik het al wel gehad haha.

NG2 heb ik bij een vriend uitgespeeld. En ik moet zeggen dat het spel overal moeilijker is naar mijn mening. Je komt soms in situaties dat die grote paarse krengen in cominaties met andere beesten je ineens wegvagen.

Maar de Ninja Gaiden- serie vind ik niet noemenswaardig als een echte moeilijke game.

Vind de CoD-series soms best irritant op sommige momenten, maar zeker niet een echte moeilijke game.
    Blijf het gewoon opnieuw proberen en je begint door te krijgen waar,wanneer en hoe de vijand komt en reageert.

Moet zeggen dat ik CoD2 toch veel moeilijker vind dan 4 en 5 ( deel 3 nog niet op veteran geprobeerd). Je kan niet door muren heen schieten en het speelt veel meer lineair.

Het volgende moet ik echt even kwijt ook al hoort het niet bij deze post :p.
    CoD 3 en vooral 5 vind ik goede FPS's. Maar vind ze niet echt CoD-waardig vanwege het spel gevoel. Je voelt de kogels en de geweren niet echt. En online zijn de wapens totaal niet gebalanceerd. Zo zal een mp40 bijna altijd van een arisaka winnen puur vanwege de schiet en laat snelheid. De reden waarom ik alleen maar speel met Bolt Action Rifles, is dat je het jezelf echt veel moeilijker maakt.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    I know en ik bedoel dus te zeggen dat ik dat echt niet allemaal haalde. Zelfs nadat ik pgr 2 op platinum had uitgespeeld koste sommige challenges me nog heel veel moeite

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen klopt je hebt gelijk. Deel 1 is verre weg de moeilijkste. Heb het vanmiddag nog even gespeeld en voor time challanges moest ik voor sommige nog een dikke seconde onder mijn PR rijden voor een gouden skin. Haal jij die van de F50? Die is echt monsterlijk jò, had 58.139 :9. En je moest 56 sec halen :')

9. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mile High Club ("Bonus'' Missie uit CoD 4) een heel goed voorbeeld. Hij was tergend moeilijk maar heb hem uiteindelijk toch gehaald. Het was me denk ik nooit gelukt zonder youtube enzovoort dus ik denk vooral dat het daar ook aan ligt.

Maar oke games waren vroeger moeilijker, maar nu zijn games nog steeds soms moeilijk. Ook het verschil is dat games vroeger vaak niet een level moeilijk was maar heel veel en tegenwoordig heb je 1 of 2 moeilijke levels waar je met een beetje hulp van internet zo doorheen komt.

En wou nog iets heel belangrijks zeggen maar dat ben ik vergeten :+

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    die game is ook erg moeilijk ja:)
    maar heb die game al op de gamecube..
    zeker een aanrader:b:

Deel Deze Pagina