[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VCS vond ik dan echt weer zo'n crap game op de PSP. Verder heb ik GTA VC wel helemaal kapot gespeeld (letterlijk!).

Btw, net de achievement dat je al die auto's moest stelen gehaald (stevie 30 in totaal).

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vond je VCS dan een crap game? Was imo wel beter dan VC, met de betere functies, graphics, Empire State dinges (weet niet meer hoe dat precies heette :+ )

3. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    GTA: VCS was toch ook wel heel goed hoor. Oke, GTA:VC was wel iets beter. Maar in GTA: VCS kon je wel een pak.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Vice City is imo de beste GTA. Hoevaak ik die wel niet gespeeld heb, hoeveel uren ik er niet heb zitten kloten met al die cheats (bigbang, thugtools, professionaltools, nuttertools, seaways, panzer). Jezus, ik weet al die cheats nog 8)

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Maar GTA VC was ook wel heel cool voor zijn tijd, weet je. Maar Vice City Stories bracht wel meer. Je kon eindelijk eens normale kleding aan, graphics waren zeker opgepoetst. Oké, het verhaal in het originele Vice City was wel leuker, maar VCS bracht meer functies, met name zwemmen was het beste _O_

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    VCS nooit gespeeld, misschien maar eens een keer 'kopen'. Maar VC was de 2e gta die ooit heb gespeeld (eerst GTA 2) en ik heb hem zo veel gespeeld dat het voelt alsof ik die game heb verkracht. De heerlijke tropische sfeer _O_. Elke dag bezig, naar de disco met sniper en iedereen headshots geven. Tank spawnen en die politie vigilantes doen. Naar de hoeren gaan en ze daarna doodschieten om m'n geld terug te krijgen, ik krijg spontaan weer zin in die game. Ik vond GTA IV wel goed maar het Vice City gevoel komt nooit meer terug. Alle gebouwen opkopen, drugs verkopen met die ijswagen, die voodoo missies doen, lance en z'n lambo voor het eerst tegenkomen. Ik stond altijd bij het ziekenhuis en schoot iedereen dood, helikopter pwnde ik met m'n minigun (terwijl ik hem gewoon in 1 schot met de RPG neer kan hebben :+). Af en toe bigbang en iedereen dood, WW III. Pauzemenu en dan 10x panzer intypen om een toren van tanks te zien die ontploffen en alle kanten opschieten. GTA LCS heb ik hier ook nog liggen en die vond ik ook wel goed maar zoals ik al zei krijg ik dat Vice City gevoel nooit meer terug. Is die eigenlijk backwards compatible? Vriend van me heeft hem nog op de oude xbox. Vice City was de hemel, laat staan als ze er achievementupdate voor uitbrengen _O_. Helaas gebeurt zoiets niet :mad:.

Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vice City is inderdaad nice, en datzelfde gevoel had ik ook :+ Maar Vice City Stories voeltgeweldiger, imo. Ik vond Vice City perfect, maar Vice City Stories vult gewoon de gaten op (en dat waren er best veel ^^ )

Daarom vind ik Vice City Stories beter, en leuker dan het origineel.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja, Vice City is Backwards Compatible ;)

Net even gecheckt :+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vice City vond ik veel beter dan Stories, alleen al om Tommy Vercetti. Liberty City Stories vond ik dan weer wel beter dan GTA 3, maar dat zal wel komen omdat ik GTA 3 nooit heb uitgespeeld.

Kocht Vice City maar had nog niet eens een PS2, 2 weken later kocht ik pas een PS2. Weet nog dat ik op het begin steeds disk errors kreeg en overnieuw begon omdat ik geen memory card had. Vice City was imo. geweldig.

Daarna kocht ik GTA 3 omdat ik in de metro wou, maar Vice City vond ik echt veel beter. Wat een sfeer had die game, en de grahpics waren echt ziekelijk vet in die tijd. Cheats ken ik niet uit mijn hoofd, maar als je me een PS2 controller geeft tik ik al die cheats voor je. :+

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ken ze denk ik ook nog wel. Weet nog wel dat ik zo'n cheat had waarmee je alle wapens had (Waren er 3, 3 verschillende) Wat ik allemaal deed met Molotov Cocktails, Bazooka's, Katana's. Je zou het gewoon moeten weten 8)

Mooie tijden... :cool:

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    SA is de beste, maar IV heeft online :)

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    San Andreas was toch echt de beste :)
    Leuke secrets!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik was bang voor dat stuk bij Shady Creeks. Vooral in de nacht en als het mist was, bang dat opeens Bigfoot of die ene killer langs kwam!

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    VC heeft de sfeer en goeie verhaal, SA heeft de mogelijkheden, LCS en VCS zijn leuke tussendoortjes en leuk voor onderweg :+ , en IV heeft de perfecte verhaal, graphics en online _O_

EDIT: Helemaal. Ik kwam daar dus soms met een vliegtuig ofzo. En dat deed ik dus soms ook in de avond. Dus bij één geluidje gelijk opgeschrikt kijken. Zie je weer zo'n auto van de berg af rollen :+

Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de SA:MP mod dan?

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor de PS2 en Xbox ;)

17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, maar SA:MP heb ik ook iets van 2 jaar gespeeld op de PC!

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, gelukkig had je ook helemaal geen last van bugs en lag :+
    Niet veel gespeeld, en vond spelen met een controller op de xbox zelfs nog makkelijker gaan dan op de PC, verlepte engine...

19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... Had eigen server had haast nergens last van!:b:

20. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of die achievement van die 20 races, of dat op 20 verschillende circuits moet of gewoon 20 races winnen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina