1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu net begonnen met deze game.. en ik vroeg me af
    heb je geen world map ofzo??
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, duw op B, zo kom je in je Pip-Boy 3000 terecht. Duw dan 1x op de rechtertrigger zodat je bij Data komt en dan volgens mij 1 of 2x met de linkerstick naar links. Hier staat ook de local map.
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Je World Map zit in je PipBoy.
    Hij is in het begin wel nog helemaal leeg. Je moet de kaart zelf "invullen" door locaties te ontdekken. :)

    *edit*
    Lekkere timing! :p
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij speelt toch ook op de pc? Op de 360 zit bij mij echt totaal geen hapertje. Ik heb sowieso nooit schokkerig beeld. Alleen soms als ik heel ver aan het lopen bent een schokje maar meer niet.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga vanmiddag even goed spelen. Maar waar moet ik nog echt niet naar toe gaan op level 3? Heeft misschien iemand een link van de completen worldmap?
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op de PC heb je eigenlijks hetzelfde probleem, alleen het gaat wel wat sneller. Je kunt inderdaad geen problemen hebben, maar je kunt het ook wel hebben. Ik tref vaak mindere kopieen van een game, maar sommige treffen de betere kopieen. Natuurlijk kan dit iedereen overkomen, maar jij hebt gewoon mazzel dat je er weinig last van hebt. Ik wacht alleen nog even op een flinke update. Nu ik Fallout 3 op de PC ook heb gespeeld laat ik de 360 versie liggen totdat alle uitbreidingen er zijn, uitgespeeld en wel, en dan gaat die mooi naar mijn gameboer. ;):)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook bedankt.

    Even een vraagje waar kan je wapens halen? Ik ben nu steeds in Megaton maar die Armory is altijd dicht. Ik moet nu naar Aruf ofzo voor een sidequest maar zonder wapens is het vrij pittig.
     
  11. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    The Craterside Supply in Megaton. Als die dicht is, dan duw je op Back op je controller en dan wacht je een aantal uurtjes.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je moet idd naar Craterside Supply, ipv the Armory :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke bedankt.

    Ik moet verder heel erg wennen aan het spel ik vind het persoonlijk niet echt op Oblivion lijken qua gameplay. Ik ben nu sidequest aan het doen om me exp omhoog te krijgen maar als ik een Raider tegen kom kan ik het steeds mooi vergeten. Ik kom nu niet echt verder omdat met de main quest wordt afgeslacht en nu met de sidequest ook.

    Bij Oblivion was dat allemaal iets makkelijker.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zet je de moeilijkheidsgraad wat omlaag.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gebruik je wel het wapentype waar je de beste stats voor hebt? de eerste missies van de main quest zou je niet zoveel moeite mee moeten hebben tenzij je het op een manier probeert te doen die niet past bij de stats die je gekozen hebt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je naar options gaat, dan heb je very easy, easy enzovoort. Ik heb hem ook gewoon standaar op very easy staan aangezien er toch geen moeilijkheidsgraad achievements zijn. ;):9
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  18. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt het je niet leuker om het ietsje moeilijker te maken bijv. gwn normal. Enige uitdaging kan geen kwaad lijkt me en very easy is volgens mij veel te makkelijk of je moet net begonnen zijn met games.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik beleef zo meer plezier aan het spel. Heb ik met Oblivion ook gedaan en in beide game zitten al meer dan 100 uren speeltijd. Ik heb alleen hoger gespeeld met Mass Effect, omdat Sith_Vegeta mij ervan heeft weten te overtuigen dat ik het wel kon halen in die game. 10.000 zeiken en zeuren later had ik het dus gehaald, maar met deze game doe ik het gewoon niet omdat het niet nodig is voor achievements en ik mijn spelplezier niet wil bederven. ;):)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik heb small arms heel hoog en ik gebruik gewoon een pistol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina