FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja is prima, voeg me maar toe;)

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed begin van de vakantie is het halve werk! Wanneer gaat EA nou eens wat doen aan die debiele verhoudingen. Liverpool en Chelsea staan bovenaan, maar nog steeds zit EA tot aan de ellebogen bij Man Utd naar binnen!

Ik doe vanaf nu trouwens elke keer Create Ranked Session en dan krijg ik wel elke keer spelers van mijn eigen niveau gelukkig :)

Tijdje geleden werd door iemand hier neergezet dat van tevoren bepaald wordt hoeveel geluk je hebt ofzo, per wedstrijd. Het begint er echt wel op te lijken.
    Net een potje tegen Juve gedaan, 1-0 achter, 1-1 meteen erna. Hij rode kaart en ik heel vaak alleen op de keeper en diagonale schoten die er normaal echt voor 95% ingaan. Nu allemaal op de paal/naast of de keeper is ineens onmogelijk goed. Hij krijgt 2 voorzetten (1 corner) en scoort met Trezeguet gewoon heel goed koppend terwijl hij door 3 man wordt gedekt. Echt wtf? Ik had 12 schoten op goal, en ik weet echt wel hoe ik moet scoren. Gemiddelde van 2 goals per wedstrijd.

Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Fiorentina is the new United. Fokking niet normaal meer. Mutu en Gilardino schieten harder dan het gemiddelde kanon. Had gisteren een goal tegen vanaf 30 meter waarbij zo hard in de kruising werd geschoten dat de keeper niet eens de moeite nam om te duiken.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook al gezien als het zo in het echt is word de finale van de uefa cup Fiorentina-Aston villa .In Fifa zijn dat wereld teams

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, EA verrast me elke week weer met hun lompe acties via Adidas Update.

Net weer een heerlijke pot gehad tegen natuurlijk Man Utd (na 5x opnieuw laden). Ik 2-1 voor, 85 en 88e minuut een diepe bal op Rooney. Hij rent gewoon ALLES eruit. Ook al heb ik 2 meter voorsprong :lol:

6. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    ik wordt echt para van die rankings man....er zijn zoveel mensen die erop staan die de boel hard flashen....kan ea daar niks aan doen ofzo? zo speelde ik gister tegen de nummer 5 van de wereld...deadly benzema....sta ik met 3-0 voor en quit hij...staat er niks bij mij....maar ook niks bij hem! hij kan gewoon rustig doorgaan met ze reeks....
    werd echt para!:p mja...life goes on hahaha

7. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit ook op de Xbox? Waar kan je dat vinden? Kies nu elke keer Quick Ranked Match.......

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, bij Online game modes -> Online game modes -> Fifa09 Match Creation -> Head-to-Head play ->Create Match ->Create Ranked session -> create session.

Zo is het op de PS3 in ieder geval.

Net natuurlijk weer een geniale match gespeeld! Tegen Bayern. 3x de paal geraakt. Hij 1 sprint met Podolski en in de kruising :lol:. Moet niet veel gekker worden!

Dat is gewoon mijn probleem, ik heb denk ik al 30x "onterecht" verloren. Dat ik heel de wedstrijd gewoon veel meer kansen krijg en heb maar ik bijna 2x per wedstrijd de paal raak :lol:. Onterecht winnen lukt me bijna nooit. Bij hun gaan de ballen er gewoon in :lol:

Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, klinkt best fail, maar ik krijg de 1st time out achievement maar niet. Heb al een paar keer een online league match gewonnen, maar hij komt maar niet. Doe ik iets verkeerd?:+

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    TSquares [Level 17] vs II IRoNiiK II [Level 21]
    - Hide quoted text -

4 - 3 (final score)

Skill Level Points = 43

De nummer 484 van de wereld. Niet heel bijzonder, maar het mooie van deze wedstrijd was dat hij toen hij voorstond achterin ging rondtikken en hoog ging houden. Op de een of andere manier wist hij het toch te verneuken en toen ik voor kwam heb ik vanaf de 50e minuut alleen maar achterin rondgetikt. Hij heeft de bal niet meer aangeraakt.

Normaal doe ik dit nooit, maar als iemand het mij flikt kan hij het 2 keer zo erg terug krijgen. Da's een van de nadelen van Fifa, dat je er gewoon niks tegen kan doen.

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Jij hebt er toch ook nog wat aan kunnen doen? Je stond eerst achter toen ging hij rondtikken en jij kwam toch nog voor, je kan er dan toch wel wat aan doen?

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hij tikte niet goed genoeg rond. Als je het doet zoals ik kun je niks doen.

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn tegenstanders die dit inderdaad doen om een overwinning veilig te stellen. Dat ze dit tegen me doen in de laatste minuten kan ik nog enigszins inkomen, maar voor de 90e minuut is het gewoon erg triest om te doen. Na de 90e minuut doe ik het ook nooit, maar als ze het doen kan ik er nog enigszins inkomen.

Ik krijg trouwens tot nu toe altijd de bal gewoon te pakken, wel goed vastzetten en niet alleen gaan lopen maargoed.

Vandaag gaat het elke keer win-loss-win-loss-win-loss. Schiet ook niet op zo! En elke keer die loss op een kutmanier. Soms ook mijn eigen schuld natuurlijk, als ik op 0-1 achter kom dan "vergeet" ik de goede manier van verdedigen en ga ik veeel teveel jagen zodat er teveel ruimtes ontstaan.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Directe rode kaart met deze tackle.. tuuuurlijk

[yt]Ezxz23dwfM0[/yt]

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ziet er inderdaad uit als een goede baltackle. Misschien wel met gestrekt been, dus een vrije trap zou kunnen maar rood is wat overdreven.

Wat zijn eigenlijk de buitenspel regels m.b.t. het nog net aanraken van de bal met de verdediger? Al vaak gehad, dat een speler een steekbal krijgt terwijl hij buitenspel staat, de vlag gaat omhoog maar de scheids wacht even. Ik kan nog net bij de bal en tik hem eigenlijk een stuk naar mijn eigen goal toe, dus dit komt de aanvaller goed uit. De scheids laat doorspelen en er ontstaat een grote kans.

Het is dus niet een afketsend schot ofzo of van richting veranderd, maar echt zo'n lullig tikje tegen de bal.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, wat is er met m'n Fifa aan de hand. Krijg de achievement van de League match en die van Adidas Live Season niet + ik heb nog steeds 1818 vaardigheidspunten, terwijl ik net weer 3 wedstrijden had gewonnen

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat heb ik ook haha. Als ik 0-1 achter kom ga ik als een gefrustreerde gek druk zetten waardoor je makkelijk de verdedigers voorbij loopt. Moet gewoon rustig aan blijven spelen want de kansen komen vanzelf dan wel!

18. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net FIFA gekocht. Ik ging gelijk online 5-6 verloren!8):mad:

Het lukte me niet om goed te verdedigen... Iemand tips?

Weet iemand nog een handige truck om iemand voorbij te spelen (toetsen combinatie)?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zoek op me eigen vaardigheidsniveau, dan moet je bij xbox live quick ranked match settings instellen (bij jou Quick PSN settings ofzo?)
    En ik speel vaak tegen mensen waarvan ik de naam ken.
    Na het vaak scrollen door de leaderboards ken ik een hele hoop top 100 spelers.
    Soms loop ik weg omdat de naam errug onbekend is:p
    Ook druk ik altijd op start bij de aftrap, dan zie je hoeveel EASW punten me tegenstander heeft.
    Als dat onder 10.000 is kan hij geen hoog level hebben dus leave ik.
    Klote voor me tegenstander maar ik ga niet spelen als ik maar 5 puntjes of lager krijg vor 15 minuten voetbal..

Klopt:mad:
    Atletico Madrid is ook wel ziekjes

Nice buy:thumbs:

20. Nethris

Nethris Guest

Viktor, ik heb je toegevoegd. GT: Seqi. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina