[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom speel je het dan vijf keer uit?:p
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Black Smith en Houthakker verdien je makkelijk geld mee. Toen ben ik terug gegaan naar dat zigeuner dorp en elke kar opgekocht. Toen nog wat kleine winkeltjes en 2 gebouwen. Daarna wat grotere winkels. Kortom verdien nu makkelijk paar duizend per keer zonder er iets voor te hoeven doen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Is die uitbreiding er eigenlijks al? Ik wil hem graag halen en aan de slag.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    22 januari. ;)
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips, welke shops/huizen moet ik het eerst kopen die het meest opleveren en niet zo duur zijn?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen er last van dat de game regelmatig vastloopt. Bij mij loopt ie 33% van de keren vast vlak nadat ik het heb opgestart. Wordt er wel een beetje gek van.
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zelf nooit last van gehad.
    Misschien eens naar de disc kijken, krassen of iets dergelijks.

    Over welke huizen je het beste kopen kan, hoe duurder ze zijn hoe meer ze je opleveren. Het duurd gewoon een tijdje voordat je genoeg ontroerend goed hebt dat het geld komt binnenvliegen. Zit nu zelf op 11 000 ongeveer per 5 minuten dacht ik.
    Daarnaast word de huur hoger als de economie van die plaats hoger is. Mijn ervaring is dat je beter eerst alle huizen in 1 bepaalde stad kan gaan opkopen, word die economie vanzelf beter en krijg je meer huur.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt :)

    Ik heb nu ook een soort money making guide gevonden en daar staat dat je het best eerst de Bowerstone pub kan kopen. Voor ongeveer 50-60.000
    Maar hier is hij 74.000 :confused:. Hoe kan ik wat aan de economie doen als ik nog niet eens iets gekocht heb? Ik wil nu graag die pub kopen maar pas als de prijs nog tweeduizend ofzo zakt. Ik heb al 4 weken geslapen omdat ik dacht dat het kwam door het vele werken van mij achter elkaar maar het heeft niet geholpen.
    Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is :p
     
  9. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je de eigenaar opzoeken en veel indruk op hem maken,
    dus trophies laten zien, veel met hem praten enz
    dan mag de eigenaar je meer en zullen de kosten omlaag gaan
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heb ik al gedaan
    Er staat ook bij Hero: -2500 ofzo, dus dat er al 2500 van de prijs is afgegaan. De base value zal overal wel hetzelfde zijn maar de economy prijs is erg hoog. En ik kan daar niks aandoen omdat ik nog niks bezit en ik heb ook al een tijdje niet meer gewerkt.
     
  11. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    economy price is makkelijk omlaag te halen 8)...
    zon beetje de halve stad uitmoorden doet 't goed }:]
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen beetje jammer dat de huur daarna ook minder opbrengt;)
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay thanks :D

    En ik had nog een vraag.
    Ik had eerst een huwelijk met een vrouw en alles maar daar had ik geen zin meer in dus had ik haar naar een rustig plekje gelokt en toen doodgeschoten.
    Maar nu staat er in m'n logboek nog steeds dat ze er is en ik moet nog steeds upkeep kosten betalen :confused:. Maar ze is dood? :'-(
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm.. heb net per ongeluk iemand gekilled.. gozer was blijkbaar gay ofzo iig werd ie verliefd op me terwijl ik voor een stel dames lekker gitaarding aan het spelen was.. dus wilde die gozer van z'n verliefdheid afbrengen en dat lukte niet echt dus zette ik safe mode uit en met een paar slices was die al down :p.. niet echt de bedoeling.. maar is hij nu voor eeuwig dead? :p
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  15. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup.. Maar er komt wel een andere willekeurige villager voor in de plaats
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah ok gene problemen mee dan.

    Anyway, zie wel duidelijk verschil tussen iemand die snel en minder snel uitspeelt.
    Mijn broertje is bijna net zover als ik, ik 3 dagen gespeeld hij 1 ochtend.. hij houdt overal de A knop ingedrukt en doet alleen main missies en volgt constant die gele lijn.... terwijl ik overal op onderzoek uitga en nauwelijks "hard" ren.. Denk dat ik er dan ook een stuk langer over doe dan die 11 uur die ik in reviews lees.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet je zeker dat je de juiste doodschoot? :+ Anders is het de zoveelste bug. Kan je overigens niet de Upkeep veranderen naar 0? Ben je daar in ieder geval van af.
     
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook net begonnen aan fable. mijn eerste indruk is wel dat die waarschijnlijk net zo vet is als zijn voorganger. maar ik heb wel het idee dat die orbs verdwijnen terwijl je aan het vechten bent daarom trek ik ze tijdens het gevecht al naar me toe. is dit nodig of ben ik weer dom bezich
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja :lol: Het was de verkeerde.
    Toen ik terugkwam bij m'n huis stond die vrouw daar opeens van ''hey schat gelukkig ben je weer terug' ::lol:

    Ik ben getrouwd met een juwelier en het bleek dus dat ik een andere juwelier had neergeschoten die normaal bij het kraampje staat.
    Naja, toen maar ook m'n vrouw doodgeschoten dus nu heb ik geen belastingen meer. Ik krijg nu alleen lekker 800 per 5 min van m'n pub :)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog Hero Doll's wil ruilen?
    Ik heb:

    Hero Doll
    Reaver Doll
    Garth Doll
    Teresa

    Als iemand de dogg backflip book heeft vanuit de PubGames zou ook geweldig zijn, kheb die arcade game namelijk niet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina