[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    5.1 doet het gewoon :)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vanavond in TROS RADAR

    PS3 !

    LINK
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iso doet het niet, hij vindt geen file, bleach is een avi is niet supported. Wat doe ik fout?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb geen idee , zal wel je codecs zijn denk ik ........

    INSTRUCTIES VOOR INSTALL VAN Tverstiy

    Zorg voor een clean install van wat codecs en probeer het daarna opnieuw.

    Install ook gelijk tversity even voor de codec pack die erbij zit. check link

    Bij mij doet alles het gewoon ...... iso , vob , mkv , avi , m2ts
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die heb ik allemaal al. Erg vreemd en hoe kom ik in het menu van een een vob bestand. Ik speel de eerste af waarin ik voor de taal moet kiezen ed maar het is niet dat dan echt kan.

    edit: argh zelfs een iso hangt en stottert..... stomme vista.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat weet ik allemaal niet , het enige wat ik doe met die vob bestanden is ......
    ik pak de eerste film bestand (zal wel ongeveer 30 min lang zijn) en kijk die .......vervolgens de tweede

    Hebben hier geen ondertiteling nodig...... als je echt problemen ermee hebt dan is een dvd+rw natuurlijk de beste oplossing

    Trouwens , ik draai ook op vista (ultimate dan)
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem vandaag ook geprobeerd, niks instellen alles werkt.
    Heeeeeeeeeeeeerlijk

    Edit: het is toch "java ps3 media server v1.00" i.p.v ps3 media server 3.0?
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik heb die ps3 mediaserver geinstalleerd, maar het geluid loopt enkele seconden out of sync. Ik denk dat me pc te sloom is.
    Anyway het is wel handig dat hij van de losse dvd bestanden meteen 1 geheel maakt, maar is het ook mogelijk dat je meteen het menu kan zien en dus ook subtitles kan kiezen?
     
  9. Soeperman NL

    Soeperman NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen topic waar ik mijn PSN kan achterlaten zodat andere ps3 gebruikers me kunnen toevoegen?
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de mac versie schijnt Leopard nodig te hebben. Meh.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zou het anders aan mijn draadloze verbinding liggen? Dat het signaal te zwak is oid?
     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=q23875kJqYA
    http://www.youtube.com/watch?v=W3TYPUkXBzw
    http://www.youtube.com/watch?v=KxF4GDxKS30

    Beelden van de XCM cross battle adapter om met een xbox360 controller op je ps3 te gamen.....
    Alleen hadden zie 'turbo' feature' er wel uit mogen laten.

    EDIT : ik heb hem net op Play-Asia.com besteld en gewoon d.m.v gewone post laten versturen voor een bedrag van 41 euro .

    Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik het in huis kan hebben? Weet dat er veel van xboxworld daar spellen ect bestellen.
    BVD
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmorgen lagen bij de Infobalie al 2 PS3's die terug gebracht waren.

    Denk eerder dat de persoon liever het geld in handen heeft , dan dat er problemen zijn de PS3 }:]
     
  14. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PS3 Kan geen updates voor games downloaden.
    Elke keer als ik update dan meldt hij me af bij PlayStation Network :confused:

    Weet iemand wat het probleem is?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is het mogelijk om de X-Plorer van GH2 van voor de Xbox 360 aan te sluiten op de PlayStation 3? De gitaar werkt met een USB kabel dus dat zal wel goed gaan lijkt me. Iemand die het antwoord weet?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    PSN en/of de Wifi driver en/of netwerk gedeelte van het OS van de PS3 zuigt. Wou ik zo net een dvd'tje opzetten, blijft het scherm zwart en zat dus vast. Ik dacht niet weer hé (heb het al eerder meegemaakt en de eerste keer dacht ik dat mijn lens het weeral had begeven). Na 10 seconde de aan/uit knop ingedrukt te hebben gehouden schakelt die uit, ik zet hem weer aan en probeer nog eens met deze keer de dvd er al in. Weeral hetzelfde, dus ik schakel hem weer uit steek een game in en weeral hetzelfde.

    Echter had ik al opgemerkt dat in inloggen op het PSN netwerk abnormaal lang duurde dus ging ik dat aanmelden annuleren. Natuurlijk was ik vergeten dat hij bij het annuleren daarvan ook steeds vast loopt (geweldig OS, kan Windows nog iets van leren *kuch* En mijn eerste PS3 had dat ook). Dus na het rebooten besloot ik maar de internet acces uit te schakelen, liep het daarmee natuurlijk ook vast (zal met dat PSN gedoe te maken hebben). Gelukkig was het na een volgende reboot uitgeschakeld en werkte de dvd gewoon :).
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn PS3 heeft soms ook van die rare dingen.
    Druk hem uit en gebeurt er een hele tijd niets , hoor dan de bekende reset piepjes ??
    En de PS3 gaat dan uit !

    Kan de PS3 daarna ook niet meer met controller of remote aanzetten , ik moet je aan/uit knop op de PS3 gebruiken.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, dat heb ik ook al weet ik niet of ik hem daarna nog met de controller kan aanzetten (denk van wel, maar dat is dan uren zo niet dagen later).
     
  19. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes een klein vraagje tussendoor. Stel je voor dat ik bijv een demo aan het downloaden ben, en hem annuleer op 50%. Blijft die data die ik dan al heb gedownload op mijn hardeschijf staan zoals bij de xbox360 onder incomplete data (ofzo) zoja waar kan je dat verwijderen?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De locatie van de demo wordt helemaal aan het eind weg geschreven op de HDD.
    Je kan bij 99% zonder problemen het downloaden annuleren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina