en da fragment da Muska ze car toonde op die contest, met die vette song van protocal en dat ie dan ze gsm oppakt met "muska. chillin chillin?" Ik ben ook e trouwe fan geweest tot underground. daarna (buiten de laatste) heb ik ze allemaal, maar konden ze me niet meer plezieren. Al vond ik de ports van thps3 en 4 op de playstation extreem slecht. Je had echt wel een ps2/pc/xbox/... nodig om in die versies de fun te hebben, waar de meesten in deze topic over spreken. Ikzelf vond tony hawk's skateboarding de besten. Die demo alleen heb ik uren gespeeld. die levels: school, warehouse, chicago skatepark, san fransisco DIe track http://www.youtube.com/watch?v=Et4JqdiFlf8. damn kerel. memories!!!
Zelf heb ik tot Underground alles gespeeld, en met veel plezier. Daarna vond ik het niet meer zo interessant als voorheen. De laatste Tony Hawk vond ik helemaal niets. Kan me nog herinneren dat ik Tony Hawk Pro Skater 4 toen echt 100% had uitgespeeld : ) Alle goals en alle gaps gehaald in elk level! Top tijd
idem met tony hawk 2 dat om private carreer vrij te spelen! de babe on the skate!!! (take that Elissa Steamer)
Ja Ik hoorde laatst nog een nummer uit het spel, allemaal herinneringen. Ik weet nog wel dat ik altijd bij Level 2: School Altijd over die muur heen probeerde te komen, en ik er uiteindelijk achter kwam dat je via die vlag kon. Echt, super spel! Trouwens ik heb 3 dagen geleden een PS3 gekocht. Kan je daarop ook PS1 en PS2 games spelen? Alvast bedankt!
Volgens mij kan dat alleen met oude 60GB versie. In 40GB versie is backward compatability eruit gehaald en denk dat ie ook niet in de 80GB versie zit.
zeker goede info man thanks! maar wat ik nog wou zeggen is dat tony hawk needforspeed is. en EA skate pgr of forza. zal altijd zo blijven van mij mag tony gewoon een skate arcade game blijven
Een tony hawk games komt altijd uit op alle consoles en al helemaal op de best verkopende next-gen console waar de spellen ook nog het makkelijkst op te ontwikkelen zijn.
Ik hoop echt niet dat ze met een peripheral komen. Ik wil een oldskool arcade Tony Hawk. Simpel. Normale controls. Dus ook geen gewiebel met je stick. (maar eigenlijk wil ik een nieuwe Agressive Inline...)
Als ik zo TH hoor wordt het richting Skate. Jammer want TH moet lekker arcade zijn en super jumps hebben.
Dit staat ook op de Twitter van Tony Hawk zelf. "May 15 all will be revealed about our new game (dropping this year). I have been harboring the secret long enough."
kvond tony hawk games nie veel aan. skate was mn eerste 360 game en heb ik (letterlijk) kapot gespeeld. skate 2 heb uk ook, maar vond ik ontzettend tegebvallen. ik hoop eigenlijk op n game die de besturing van skate combineert met de zieke tricks van tony hawk