Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Zal ook verschijnen als je Bring Down the sky start en uitspeelt op een level hoger dan 55

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Maar die geld zeker alleen voor de mannelijke Shepard?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dude, armor die een man draagt kan een vrouw ook dragen. Het moet alleen menselijk zijn. ;):)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oowzo,ja ik dacht dat ik die alleen kon dragen van de Turians.:lol::+

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jij kan ook geen turian of krogan armor dragen, alleen mensen armor.

Er is dus niemand die weet waar die colossus shit ligt? Het zou wel balen zijn als je daar eerst level 50 of 55 voor moet zijn. ;):eek:

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat snap ik,zag je niet dat een geintje was dan?:D

Anyway,ben zelf ook op zoek naar die armor en als ik die tegenkom laat ik je wel weten.
    Ook zoek ik dat armor die geheel wit is maar dan die geel met zwarte omlijning bij de armen en heup gekleurd.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is toch min of meer een game met een open wereld. En veel sidequests.
    Is het mogelijk om na de mainquest verder te gaan met de sidequests? Of moet ik dat allemaal geregeld hebben voordat ik de mainquest afrond?

8. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu Collossus armor : Light Turian en Medium Krogan, die Turian gekocht bij Expat en die medium bij die Hanar Shopkeeper op de Presidium bij de Financial District, net op Feros geweest en daar weer een license gekocht dus straks eventjes terug naar de Citadel en weer alle winkeltjes af

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Net mn 3e character aangemaakt. Een Goth chickie gemaakt :D

Weet iemand of er ook dingen anders in de game zijn als je als chickie speelt?

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jazeker,er zijn verschillen merkbaar maar niet in de dramatische zin.
    Gewoon enkele verschillen met de dialogen,maar ik kan er niet zoveel over zeggen in hoeverre het verschilt omdat ik altijd met vrouwelijke Chars gespeelt heb.

Dulle je kan helaas niet verder na de main questen,dat vond ik ook wel een minpuntje.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee, je moet het allemaal voor die tijd hebben geregeld. Het is namelijk zo dat als je na Virmire, als dat je laatste is voor de terugkeer, naar de Citadel moet en dan is er geen weg meer terug. Je kan nog wel even shoppen, maar scouten kun je vergeten. Dit komt omdat als je weer in de Normandy bent je als de sodemieter naar een verre planeet, met de naam Feros, moet. Ik zeg er niks over, maar save tijdig voor Virmire, als dat dus je laatste missie voor de terugkeer naar de Citadel is. Het kan natuurlijk ook Noveria of Feros zijn, of Edmos, waar ook iets belangrijks gebeurt. ;):9

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ben idd al wat verschillen tegen gekomen. Bij filmpjes, dat ipv een vrouwelijke character iets doet, nu een mannelijke character. Wel grappig nadat je 3x de game uitgespeeld hebt als een mannelijk figuur.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nu op Feros, daarna nog naar Virmire.
    Korte mainquest dan, of ligt dat aan mij? Of misschien lijkt het maar kort; 'als je plezier hebt vliegt de tijd'. ;)

Als ik van Feros af kom dan maar even een hoop sidequests doen. Altijd jammer dat je niet verder kan na de mainquest. Zouden developers nou niet doorhebben dat daar vraag naar is?

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mainquest kan je idd binnen 10 uur doen, maar als je alle sidequests gaat doen kom je wel op 40.

Eerste keer met bijna alle sidequests er 40 uur over gedaan. Laatste keer er 13 uur over gedaan om em op Insane uit te spelen en dan alleen de main missies te doen.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat het hele punt aan Mass Effect is is dat het een doorlopend verhaal is,maar ik wil je niets verklappen maar als je de game uitgespeelt hebt dan begrijp je waarom.

Mass Effect word namelijk een trilogie,nu weet ik niet of je dat al bekend was maar dat heeft ermee te maken.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn zo van die games waarvan ik nu afscheid ga nemen.en Mass Effect is daar een van.
    Nu zal dat natuurlijk niet voor altijd zijn wat ME betreft,maar ik ga nu meer bezig zijn met andere titels.
    Bij Mass Effect beginnen sommige missies wat ouwbollig te worden,en sommige zelfs al niet meer leuk.
    Ook de kleine bugs en storingen beginnen toch een beetje irritant te worden voor het oog en gameplay,en ik hoop dat daar in deel 2 nog flink aan gesleuteld gaat worden.
    Maar ik zal natuurlijk wel van tips blijven voorzien hoor,voor degeen die erna vragen.:)

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je moet em eerst nog uitspelen als ik naar je achievements kijk :eek:

Zou tenminste de main missies nog doen. Einde van het spel is het mooiste.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja inderdaad man. Ik heb zelden zo mooi eindgevecht, zo massaal, gezien als in de game Mass Effect. Als hij hem niet uitspeelt dan ben ik voor een ban uit de allerheilige Mass Effect gemeenschap! ;):9

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu heb ik hem al uitgespeelt,maar ik was met m'n 2de bezig die ik nu momenteel nog afrond met alle questen.
    Maar persoonlijk vond ik de planeet Virmire gewoon het mooist,en leukst plus de missies op de Citadel.
    De rest van de planeten met de mainquesten vond ik minder,maar het is gewoon te danken aan het hele verhaal en zijn replay dat ik de game vaak speelde.

Bij andere games vond ik de mainquesten soms wel leuk om veel vaker te doen,en bij Mass Effect vond ik het al bij de 2de maal niet meer zo tof ze door te lopen.
    Vandaar.:)

Edit

Toen ik voor het eerst uitspeelde was dat op een ander profiel die ik met mijn broer deelde,en daarna had ik een eigen aangemaakt dus daarom niet aan de achievements te zien.

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister mass effect eindelijk een keer op insane uitgespeeld. Het blijft toch echt een geweldig spel. Had insane alleen een stuk moeilijker verwacht.Nu ben ik eindelijk helemaal klaar met mass effect en nu maar wachten op nummer 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina