Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu voor de 2de x geen malaria pillen meer en zit op dat 2de stuk nu, en waar kan ik ze dan krijgen want in die stad staat wel een icoon van Health, maar dan kan je alleen maar spuiten kopen, weet iemand dit ? heb al 2 aanvallen gehad en heb ze snel nodig !

2. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar een icoontje van de Underground (een vuist) waar je een missie krijgt om paspoorten af te leveren, en daar krijg je weer nieuwe pillen.

Ik heb vandaag de story afgemaakt, het einde verraste me wel :eek:
    Voor het einde had ik gesaved, eerst de battery gekozen, save laden, en dan het koffertje gepakt. Het maakt geen verschil qua de laatste cut scene, en ook niet met de tekst die je op het einde krijgt (Ik bedoel niet de credits).
    Maar wel vet vind ik.
    Ik zie veel mensen zeuren over de guard posts, over de gebrekkige AI, over de bugs... Hier heb ik helemaal geen last van gehad.
    De guard posts vind ik wel leuk tussendoor, gewoon ff met je nieuwe wapen dat je net hebt gekocht kloten, beetje headshots maken, alles in de fik steken... enz.
    De AI was soms wel een beetje dom ja, maar daar heb ik ook niet echt last van gehad. Vond het wel grappig soms.
    En over de bugs, het vastlopen enzo heb ik geen één keer last van gehad. Ik heb de game gewoon helemaal uit kunnen spelen zonder 1 vastloper of zonder een missie waar een bug inzat.

Ik heb nu 450/1000G, maar ik ben niet van plan om hem nog een keer te gaan spelen. Ik moet nog zo'n 100 Diamonds, alle tapes, alle safehouses, en dat van alle missies doen met een buddy. Ik vond de game vet, ja, maar niet om nog een keer helemaal opnieuw te doen.
    Binnenkort eens beginnen met de Multiplayer, daar zijn ook nog redelijk wat achievements te halen...

Kort samengevat: Goede, mooie game met een goede sfeer. Het enige minpunt wat ik kan bedenken zijn de missies. Iets meer afwisseling zou wel leuk zijn... Maar ik heb me prima vermaakt.

Van mij krijgt ie een 9/10. :thumbs:

Oh, ik heb nog 1 vraag voor de mensen die de game ook al hebben uitgespeeld:
    Waarom moest jijzelf nou ook dood? Als je het koffertje hebt afgeleverd leef je toch nog gewoon, je kan dan toch mee het land uitvluchten?

3. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

je zit in norther territory toch?
    want dan moet je in Pala, naar de kerk gaan. met die vent praten. die laat je naar een underground schuilplaats gaan en daar moet je dus met zon vent praten en die passt je pillen :)

4. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel is echt mega vet!
    Ik had Zaterdag NFS: Undercover geruild voor Far Cry 2 en ik vind het echt een bloedmooi spel.

Op welk niveau spelen jullie het spel??

Ik op Normal,krijg ik dan wel genoeg achievements??

Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  5. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik speel 'm op easy, zit nu op 20% en heb er al 16 uur opzitten :)

6. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

had ie ook gewoon ff een flinke sniper kogel tussen kunnen schieten, was ie veel sneller klaar geweest :thumbs:

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt alle achievements ongeacht de moeilijkheidsgraad waarom je speelt. Ik heb hem 830/1000 . Heb het spel uitgespeeld op normal en heb alle singleplayer achievements, insclusief diamonds, jackal tapes safehouses etc.

Ik ben nu level 10 in de multiplayer maar ik kan mezelf er echt niet toe aanzetten die nog langer te spelen, het is gewoon een multiplayer mode voor de goede orde maar hij kan zich echt nergens meten met de andere toppers van dit moment zoals call of duty op dat punt. Ik vermoed dat tegen de tijd dat ik l4d en fallout 3 1000/1000 heb en daar klaar mee ben en dan nog maar eens besluit om far cry 1000 te gaan halen dat geen hond nog multiplayer speelt.

Is daar eigenlijk een manier om snel te ranken? Ik speel meestal ranked uprising omdat dat volgens mij tot nog toe de meeste winning XP oplevert maar ik weet verder ook niet.

8. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ctd sneller gaan. Ik probeer nog die captain achievement en de 500 revives te halen en dan zal ik eindigen op 890.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    CTD gaat in derdaad het snelst
    want je krijgt daar xp voor als je
    de diamand jat
    de diamand naar je basis brengt
    de diamant pakt die iemand heeft laten vallen

en natuurlijk veel team mates rivieven lever aardig wat xp op :D
    kheb zelf 600/1000 1e keer op normal
    2e keer op easy voor de diamanten:D(ben ngo wel bezig met dezen)
    :)

10. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

krijg wss met kerst 13 maanden gold membership :thumbs:

dus dan kan ik weer ff no-life gaan spelen :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2008
  11. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Sjit je hebt gelijk.... 1000 maal excuus, maar echt heel veel is er niet mee verpest toch hoop ik nu?
    Ik zit nu in de laatste missie van leboa sako (northern district):
    en ik krijg zo'n beetje de keus of ik het dorp red of mijn buddies bij Mike's bar... wat is slim?

Misschien dat t0xic en praetorian ook ff spoilertags omheen kunnen zetten...

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  12. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

edit: spoiler ies weg :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2008
  13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niets uit voor het spel verloop. Ik ga nog niet teveel spoileren over het einde maar laten we het maar op houden dat je in beide gevallen zowel de lui van de kerk als je buddies kwijt raakt. Het scheelt niets. Tegen het einde van het spel komt hier meer duidelijkheid over maar dat mag je mooi zelf gaan uitzoeken tegen die tijd

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje: Hoe moet je iemand Reviven???

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervoor gaan staan als iemand op de grond ligt, dan verschijnt het zelfs in beeld. Een handje met Press Y to revive.

Y dus

16. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

mijn gastje ging dood omdat ik er te veel syrettes in spoot :lol:

17. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    In hoeveel uur heb je het spel uitgespeeld??? (op Normal)

Ik vind het echt een prachtig spel,alleen soms een beetje hetzelfde.
    Ik ben nu nog maar op 12% op Normal.

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb hem met alle diamanten enzo in een keer gedaan. Ik schat dat ik er een uurtje of 20 tot 30 mee bezig was.

19. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 41% ofzo met 16 uur speeltijd... maar ik doe ook alle sidemissions...

20. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik zit nu op 24% en heb nauwelijks side missions gedaan. 12 ofzo.
    en heb er ook 16 uur mee gespeeld :)

en de map editor zitten ook dik 20 uur in \o/ vind ik gewoon echt geweldig om te doen

Deel Deze Pagina