Interessant.
Misschien kan ik het later ook s gaan vergelijken. Die aanbiedingen bij BCC zijn wel erg aantrekkelijk, een samsung blu-ray speler voor €250 met 4 blu-rays via Samsung en nog s 4 via BCC.
Of een Sony voor €300 met 10 gratis blu-rays.
Hmm, mn launchbox kreeg een jaar geleden ook de lang verwachte rrod. Opgestuurd en meteen de dag erna de verbeterde versie (arcade) gekocht met hdmi en mn harde schijf overgezet.
De launchbox kreeg ik netjes een week later retour (nieuwe dvd drive en moederbord) en ging de kast in. later nog 3 keer gebruikt om een dvd-tje te kijken in de slaapkamer, maar toen ik daar een dvd-speler had neergezet, verdween de xbox weer in de kast.
Nu ik in de huiskamer ook een hdtv heb staan, leek het me leuk om samen met mn vriendin arcade games te spelen op de reserve xbox. Nieuwe dashbord update erop en spelen maar: 15 minuten later rrod. Ik weet zeker dat die het nog geen 10 uur heeft gedaan, de lijm van de beveiligingssticker zit nog op de dvd-lade
Ik koop wel een nieuwe, misschien neem ik niet eens de moeite om deze op te sturen. Wat moet ik met een componentending?
Laatst bewerkt: 19 dec 2008