1e KLASSE----------------------WG--DV--DT--P -danielone - newcastle united----4----10---1---12 -Gwn Ali - Hamburger SV---------4----3---6---4 -M4RL0N043 - VfB Stuttgart------1----4---0---3 -IX BUDDHA XI - Celtic-----------5----0---10---1 -Sjoemie - Fenerbahce-----------0----0---0---0 2e KLASSE----------------------WG--DV--DT--P -DE KLETSKOP - leverkusen-------2----4---0---6 -Reuj - Udinese------------------2----3---1---6 -wappiiieee - west ham-----------2----2---1---4 -ferronn - PSV-------------------6-----2---9---1 -dj risto - marseille---------------0----0---0---0 klopt er iets niet laat me het weten
omdat dj risto en Sjoemie nog geen enkele wetstrijd gespeeld hebben heb ik en bericht naar hun gestuurd als ze niet antwoorden mag je iemand vervangen.
Sorry maar wegens een overlijden in mijn familie heb ik tijdje nie kunnen spelen , ik doe nog mee hoor
Reuj - De Kletskop Udinese - Leverkussen 4 - 0 29 min. Quagliarella 49 min. Di Natale 76 min. Di Natale 90 min. Di Natale Geel: Friedrich (Leverkussen)
De Kletskop - Reuj Leverkussen - Udinese 1 - 3 35 min. Quagliarella 44 min. Quagliarella 68 min. Kiebling 80 min. Di Natale
Marseille - PSV : 4-0 Rode kaart in de 33 ste minuut voor Zubar (Marseille) Doelpunten: Cheyrou, Ben Afa, Kone en ?? PSV-Marseille: 0-2 Doelpunten : Ziani en Kone 2 goede matchen van beide spelers
weet iemand waarom sjoemie niet reageerd? heb hem al 3 berichten gestuurd als hij online is!! maar hij reageerd gewoon niet! erg vreemd is dat als je mee wilt doen aan zo'n spel!! misschien reageerd hij nu of weet iemand anders het! alvast bedankt