[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar moet je niet bang voor zijn! De vele kleine Orbs komen namelijk samen in één grote Orb met het passeren van de tijd. ;)

    Die wil ik eigenlijk ook wel.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je Hammer geven. Als ik de volgende keer online ben in Fable 2 moet je me maar ff een message sturen. En dat boek heb ik ook nog nodig*)
     
  3. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat rond de 25 uur geloof ik.
    Er valt genoeg te doen in Albion ;)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een schijt game is dit op sommige momenten. Pakte hem deze week weer eens op, mijn dochter was ontsnapt in die cave met die hobbits. 2x die missie gedaan, 2x heb ik haar gered, loop ik naar dat trapje met haar en ga naar boven. Eenmaal boven is ze opeens weg, al 2x gehad. Maar je kan niet terug naar die cave, want dan moet je die quest stoppen.

    Echt, op sommige dingen is de game gewoon troep. Vind hem dan ook erg tegenvallen.
     
  5. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ach ja maar er zijn ook mensen die dan ook alles af kunnen kraken :p

    ik vind het trouwens maar raar, want zoal met farcry 2 als met fable 2 hoor je veel gezeik over bugs terwijl ik er nog (bijna) geen een bij beide spellen heb gehad. :confused: ben dr wel blij mee :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2008
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het zijn in mijn ogen kleine dingen die Fable 2 net geen AAA status geven. Zo vind ik het behoorlijk irritant dat je zo traag gaat lopen elke keer als je in de buurt van een quest komt (en dat het startmenu dan ineens ontoegankelijk is). Ook het D-pad dat constant verspringt van het ene onduidelijke icoontje naar het andere. Dat soort kleine dingen waren in mijn ogen gewoon beter in Fable 1. Deel 2 komt wel in de buurt van zijn voorganger, maar gaat er niet of nauwelijks overheen. Het is zeker een vermakelijke game, maar niet legendarisch. :)

    Wat ik wel héél goed vind zijn de achievements! De replaywaarde is enorm verhoogd doordat ik na het uitspelen nog een hoop achievement kan halen. Ze zijn niet te moeilijk, maar vergen wel tijd. En zo hoort het.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye, vind ik ook.

    Ik snap overigens ook niet waarom er geen snel-menu voor items is? Het Expression Wheel werkt fantastisch en zit perfect onder de rechter schouderknop.
    Het lijkt mij meer dan logisch een Items Wheel onder de linker schouderknop te doen, me daarin netjes alle rubrieken. Maar neen, we krijgen een first-person camera? 8)

    En inderdaad, de bugs, zo vervelend. De quest waar Fiasco het over heeft, is bij mij ook misgelopen. Erg vervelend.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nog maar één bug meegemaakt, zit nu op 24uur gametijd en heb de main quest nu pas afgerond..
    Bij mijn bug bleef ik ergens vastzitten, dus moest travel to other region doen.. Voor de rest nog niet echt iets meegemaakt kwa verkeerde quest's enzo..
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een keer vastgezeten door een voorwerp en moest weg'warpen'.
    Verder echt geweldig :)

    Terwijl ik gister nog zat te huilen dat ik zo weinig geld had, heb ik nu niks te klagen. Krijg nu 7000 per 5 mins :thumbs:
    Het begin was even lastig, maar als je 2 of 3 grote winkels heb gaat het echt superhard! Ik heb nu al half Bowerstone zo'n beetje opgekocht.
     
  10. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    pakje condooms gevonden tijdens het spel....komop man....gaat nergens meer over hahahaha
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het zeker mee eens. als je bijna dood gaat moet je eerst weer in het menu gaan zoeken dat is zwaar kut. of je moet wachten tot dat er vanzelf een icoontje komt maar dat is ook nix.

    en de magic vind ik helemaal waardeloos geregeld of ik snap het niet.
    je kan dus per level maar 1 spell van dat niveau plaatsen? of heb ik dat verkeerd begrepe
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelukkig ook grotendeels gevrijwaard gebleven van bugs.
    En dat van de spells klopt ongeveer ja. Je kan deze gewoon switchen maar je kan maar 1 spel onder een knop stoppen. Hoe langer je die knop dan ingedrukt hebt hoe hoger het level spell word. Ik vond het in het begin ook niks maar nu vind ik het handig.
    Zo heb ik op niveau 1 die time spell en op niveau 5 de lightning.
    Werkt er goed in gevechten
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het met die spells nog niet helemaal. ik heb nu timespell niveau 2 en fire niveua 2. als ik die bijde op volle niveau wil gebruiken moet ik dus switchen tijdens een gevecht of zo.


    en weet iemand waar die winkel zit voor interieur.
     
  14. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens gevecht of in het menu idd ja. Switchen is alleen niet echt aan te raden als je midden in een gevecht zit en nog niet heel sterk bent.

    De furniture store zit in bowerstone market als je de brug overkomt eerste huis rechts.
     
  15. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja ik vind het spel gedoe belachelijk slecht uitgewerkt :mad:...

    klopt geen ene hol van omdat je elke keer naar menu moet gaan wil je een andere spell doen.. :confused:
     
  16. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, het systeem van spell powering up van hoe langer ingedrukt hoe hoger het spell level vind ik wel goed. Het switchen had idd wel wat handiger gekund, misschien met scrollen met de vierpuntdruktoets ofzo
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh, als ik mij goed herinner kan je spells per lvl wisselen met de vierpuntstoets (tijdens het ingedrukt houden van de B -knop) als je de RB of RT ook ingedrukt houdt.. het is ff dat ik Fable gespeeld heb dus ik weet niet meer zeker welke van die twee het is.
    Je moet alleen wel snel zijn want het selecteren van de spel, door de b-knop, gaat nog steeds door.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:
    ik heb 2 huizen en nou wou ik net in een ander huis gaan wonen met mun gezinnetje, maar toen kon ik me oude huis niet meer verhuren en toen ben ik weer terug gegaan maar nu kan ik die ander ook niet verhuren. wat moet ik nu doen om ze nog weer te kunne verhuren?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb ik ook, glitch volgens mij.
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan ben ik dus mooi in de aap gelogeerd.
    eerst een duur huis kopen en die dan vervolgens niet kunnen verhuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina