Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In de televisie reclamen lijkt de game op een turn-based RPG, echter zie ik die op geen enkele screenshot terug. Is deze game dus een turn-based RPG of....?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee.
    Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe je op dat idee komt.
    [gt]43263[/gt]
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik zeg zag ik dat op de tv reclame. Of het moet echt een vertekend beeld geweest zijn.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die reclame zal ik dan nog wel niet gezien hebben. :9
    Het is iig dus niet een RPG en al helemaal niet turn-based. :)
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je nou die 2 skins met die productcode of echt de laatste 2 skins?
    Als je die bedoelt dan moet ik je teleurstellen dat die 2 skins (nog)niet bestaan, al denk ik dan dat die 2 nieuwe skins dan ook bij de nieuwe dlc erbij zitten(die ze laatst aan het bespreken waren).
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nog ver op 't begin, en moet tegen zo'n dik monster vechten wat de hele tijd op je probeert te trappen en je heel vaak op X moet rammen.
    Er word gezegt ' Gebruik de omgeving ' , maar ik zie op dat plateau nergens iets wat ik zou kunnen gebruiken, heb hem ook al overal naar toe gelokt maar gebeurt niks. Verder doet het zwaart en magie hem totaal niks.
     
  7. Interloper

    Interloper Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the club!

    Geen idee hoeveelste ik was, ik weet alleen dat ik 1 van de eerste 3 was. Wil eigenlijk wel weten of dat nog is na te gaan, wie de eerste was. Kan dat?

    Edit: ik ben er achter gekomen, en het blijkt dat ik de eerste Nederlander ben die alle Achievements in dat spel heeft gehaald, aangezien ik op 8 december mijn laatste haalde. YAY! Ik heb geen leven!

    Ik snap echt niet dat mensen denken dat "je niet dood kan gaan", technisch gezien is dat wel waar, maar op het moment dat je de afgrond in dondert faal je net zo goed als de zoveelste keer dat je in Gears vermoord wordt. Het spel is dan wel vergevend, aangezien je met een korte cutscene weer gelijk terug bent ipv je een halve minuut op een laadscherm te laten wachten en dan 5 minuten terug naar waar je was te laten reizen. Maar dat is toch juist goed?

    En als het spel echt zo makkelijk was zou iedereen de "Be gentle with her" en "Speed demon" achievements tijdens zijn of haar eerste playthrough halen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze de moeite waard voor 25 euro? Ik heb wel eens een Prince Of Persia op de Gamecube gehad, maar dat was best wel moeilijk, is dat bij deze ook?

    P.S. Het zal vast wel ergens in dit topic staan maar ik heb geen zin om het helemaal door te zoeken.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Had je zelfs je achievements eerder dan Xerofox?
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou euh... je kan niet echt doodgaan in deze game,dus ja voor 25,- zeker de moeite waard!

    :b:
     
  11. Interloper

    Interloper Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik haalde mijn laatste 2 achievements op 8 december en hij (zij?) op 10 december.

    Ik zie wel dat we allebei hebben "valsgespeeld": we hadden beide het spel al 2 dagen voor de release.

    De gamerscore van die Xerofox is wel enorm indrukwekkend, net zoals het aantal games waar hij alle achievements heeft: ik heb circa 90000 minder gamerscore en mijn enige complete games zijn PoP en Dash of Destruction, waarna GoW2 met 950/1000 (Seriously 2.0) volgt.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach het ligt er maar net aan waarvoor je 1000 punten heb toch ? Sommige games zijn niks waard terwijl andere zoals bijvoorbeeld Gears 2, Halo 3 of Mass effect bijvoorbeeld aardig wat tijd en kunde in moet zitten.

    Denk dat ik POP toch maar ga halen! over verkoopt iemand hem!
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is het belangrijk al die light seeds te collecten?
    Of is het een keuze en wat kan je er eigenlijk mee?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn 1001 lightseeds, maar alleen de eerste 540 moet je verzamelen.
    Wat kan je met die seeds? Als je 60 seeds hebt unlock je je eerste kracht, bij 180 de 2e, 340 de 3e en bij 540 de laatste kracht. (ik weet niet meer de precieze aantallen, maar het gaat om het idee)
    Die moet je hebben om de game uit te kunnen spelen.

    De overige lightseeds hoef je niet perse te verzamelen. Het enige wat je er nog mee kan in achievements krijgen. ;) Iedere 100 seeds krijg je er weer 1.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aah kijk dat is duidelijk,bedankt!
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Niemand? :'-(
     
  17. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het iets dichter bij de rand zoeken.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Ik ben al 10x langs die rand gelopen, maar er gebeurt niks...
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je komt hem een paar keer tegen, je moet gewoon tegen de rand staan. Dan valt hij je aan -> Bash 'X' daardoor zal je onder hem door springen en daarna stuur je Elika op hem af door 3x 'Y' te drukken, vervolgens weer 'X' bashen en je hebt het gehaald.

    Weet niet bij welke je daar van bent, maar je komt hem ook tegen en dan moet je hem tegen 3 pilaren aan slaan, dit doe je net zoals als wat ik hierboven heb getypt.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt! Zal het zo even proberen:).
     

Deel Deze Pagina