Ik heb GH3 net binnen, ziet en klinkt allemaal mooier dan GH2. Gitaar is ook beter de oude. Tip voor de whammy: hoe dichter bij het draaipunt je "tokkelt" hoe meer punten je krijgt (je kan daar namelijk veel sneller bewegingen doen)
Je krijgt toch helemaal niet mee punten als je je whammy gebruikt? De whammy is toch alleen om je star power sneller te vullen bij van die lange starpowernoten??
Ik heb zojuist GH3 + gitaar voor €43.49 (!!) besteld bij skgames.de Nu hoop ik alleen dat deze winkel een beetje betrouwbaar is. Ze hebben me tenminste wel verteld dat GH3 ook Engels bevat bij de Duitse versie. Kan iemand dit bevestigen. (Achteraf vragen stellen heeft natuurlijk weinig zin, maar dan weet ik ongeveer waar ik aan toe ben)
Wheuuyyy, net ff GH3 gespeeld. En ik had TDWDTG 5* gehaald. 531K, echt 50K meer dan m'n vorig record. Nice. =]
@kilon Een maat van me heeft tijd geleden ook in duitsland GH3 gekocht, wel niet bij de zelfde winkel maar goed die was wel gewoon in het engels! Btw zal ik Gh3 aanschaffen voor een mooie prijs of toch nog even wachten en dan rockband. Ben alleen geïnteresseerd in het gitaar, drummen is niet mijn ding:{
Me vriendin heeft GH3 vandaag gekocht voor me (voor onder de kerstboom) Heb er zin in , maar kan je nu bijv ook Guitar hero World tour kopen en met deze guitar van GH3 spelen ? en is die gitaar nog steeds goed van deze versie ?
Ja ik zie het ik zie dat de tracklist van World tour ook echt vet is Maar die nummers die je afspeelt zit daar de originele zang bij of niet ?
Heb de game vandaag binnengekregen, maar hoe zit dat met die guitar battle tegen een 'boss'!? Ik sta voor, en opeens is er een 'powerdrain' ofzo en verlies ik!? WTF... Snap niet goed wat ik daar tegen kan doen. Ik weet wel hoe ik hem moet aanvallen enzo, maar opeens komt ie dus met die powerdrain en ben ik af... Het lijkt ook iets makkelijker dan GH2.
Je moet voor het einde van de Powerdrain de boss al uitgeschakeld hebben. Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag, heb vanmiddag even op easy uitgespeeld, maar medium is al erger
Thanks, dan gaan we dat maar even proberen Ook vanuit Duitsland binnen gekregen btw!? Wat een fucking gare doos zat er omheen, he!?
Hoe krijgen bijvoorbeeld BassisJ, Rbz enzovoort het voor elkaar om met expert 5* te halen?! Dat kan ik alleen nog maar net medium. Daar zit ik vaak opde 90% maar hard is zo veel moeilijker en dan ook nog expert! Hoe doen jullie dat ?
Mijne kwam uit Volendam van de Bart Smit . Ik snap ook niet hoe je op hard kunt spelen ik heb al moeite als ik 4 vingers moet gebruiken Hoe wil je dat met 5 vingers doen dan?
Ja dat bedoel ik. Inmiddels wat geprobeerd op medium en lukte aardig met de wat makkelijkere nummers. Dit kan nog wat worden