Je moet naar een icoontje van de Underground (een vuist) waar je een missie krijgt om paspoorten af te leveren, en daar krijg je weer nieuwe pillen.
Ik heb vandaag de story afgemaakt, het einde verraste me wel
Voor het einde had ik gesaved, eerst de battery gekozen, save laden, en dan het koffertje gepakt. Het maakt geen verschil qua de laatste cut scene, en ook niet met de tekst die je op het einde krijgt (Ik bedoel niet de credits).
Maar wel vet vind ik.
Ik zie veel mensen zeuren over de guard posts, over de gebrekkige AI, over de bugs... Hier heb ik helemaal geen last van gehad.
De guard posts vind ik wel leuk tussendoor, gewoon ff met je nieuwe wapen dat je net hebt gekocht kloten, beetje headshots maken, alles in de fik steken... enz.
De AI was soms wel een beetje dom ja, maar daar heb ik ook niet echt last van gehad. Vond het wel grappig soms.
En over de bugs, het vastlopen enzo heb ik geen één keer last van gehad. Ik heb de game gewoon helemaal uit kunnen spelen zonder 1 vastloper of zonder een missie waar een bug inzat.
Ik heb nu 450/1000G, maar ik ben niet van plan om hem nog een keer te gaan spelen. Ik moet nog zo'n 100 Diamonds, alle tapes, alle safehouses, en dat van alle missies doen met een buddy. Ik vond de game vet, ja, maar niet om nog een keer helemaal opnieuw te doen.
Binnenkort eens beginnen met de Multiplayer, daar zijn ook nog redelijk wat achievements te halen...
Kort samengevat: Goede, mooie game met een goede sfeer. Het enige minpunt wat ik kan bedenken zijn de missies. Iets meer afwisseling zou wel leuk zijn... Maar ik heb me prima vermaakt.
Van mij krijgt ie een 9/10.
Oh, ik heb nog 1 vraag voor de mensen die de game ook al hebben uitgespeeld:
Waarom moest jijzelf nou ook dood? Als je het koffertje hebt afgeleverd leef je toch nog gewoon, je kan dan toch mee het land uitvluchten?