Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Talenten zijn er natuurlijk te veel om op te noemen. Gewoon zoeken naar meest waardevolle spelers en dan krijg je je lijstje. Zelf twijfel ik of ik een nieuwe ML ga beginnen met Real Madrid en dan een team vol Nederlanders ga maken. Lijkt me wel lache. Maar aan de andere kant wil ik nog het uberteam maken met ManUtd, echt alle beste spelers erin proppen. Wel jammer want tegen de tijd dat ik de beste spelers ter wereld heb is de beste keeper (v/d Sar) al gestopt waarschijnlijk. Wel mooi dat na het eerste seizoen meteen een lijstje kwam met spelers die stopten zoals Mols van Feyenoord. Leuk gedaan.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn be a legend met liverpool heeft momenteel een bug. Er staan bij mij in de verdediging 2 Carraghers. Allebei identiek kwa hoofd en ze hebben zelfs hetzelfde rugnummer 8) leuk verdedigingsduo.
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een werklust en vastberadenheid heeft die man, als aanvaller kom je m altijd minimaal 2x tegen... 8)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Bedankt voor de tip :p.

    Heeft iemand wat namen?
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de spelers die op mijn scout list staan. Nog redelijk jong.

    Messi
    Robinho
    Kaka
    Robben
    Ibrahimovic
    Ribery
    Sergio Ramos
    Martins
    Aguero
    van der vaart
    Ashley Cole
    Arbeloa
    Pepe
    Drenthe
    Heitinga
    Torres
    (C. Ronaldo)
    (Rooney)
    (Tevez)

    en dan mis ik er natuurlijk nog heel veel. Helaas zijn velen van deze spelers moeilijk te kopen, omdat het supertalenten zijn.

    Zelf koop eigenlijk alleen spelers die maximaal 26 jaar oud zijn zodat ze langer meegaan, je ze een langer contract kan aanbieden (denk aan 5 jaar) en ze zich nog ontwikkelen.
    Emanuelson is hier een goed voorbeeld van, hem wil ik heel graag hebben, helaas doet hij het nu zo goed dat Ajax hem niet wil verkopen. Ik dacht dat hij wel zo'n koopje kon zijn, nou niet dus.

    Eigenlijk moeten we een lijstje maken met spelers die goed te kopen zijn en zich binnen 2 jaar tot grootse speler kunnen ontwikkelen.
    Misschien Walcott, Bojan of Drenthe?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dude dat zijn toch geen talenten meer....
     
  7. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Talenten die ik ken, van pes08 of 09 van de ps2, die allemaal future curve boven de 90 krijgen:

    Bojan,
    Balotelli
    Aguerro (is al super goed)
    Micah richards
    Van den borre
    Wijnaldum
    Vetlhuizen
    Akinfeev
    Buonanotte
    Sidnei
    Di maria
    Altidore
    Wallcot
    Willshire
    Benaglio
    javier garcia
    ayala
    Taraabt
    Drenthe
    cácares
    Falcao
    M.Diaz
    Giovinco
    Ekdal
    Defour
    Lucas
    El zhar


    Najaa zijn natuurlijk nog een hoop meer, maar van hun ben ik zeker dat ze de 90 halen. Daarbij weet ik ook zo goed als zeker dat bojan, giovinco, wijnaldum, aguerro en wallcot zefls tot 95 komen, Wat ze dus wereldtop als ronaldinho etc. zou maken.


    Najaa nog een vraagje.. zijn er meer mensen die zich zo ergeren aan de transfers? De ingame transfers zijn heel raar. Zo speel ik bij sparta bij Legend, en speel ik op het middenveld naast maduro en moutinho, die ze dood leuk even hebben gekocht.

    Overgens vind ik become a Legend een hele vette toevoeging, wat ik tot nu toe de hele tijd speel. Weet iemand overgens ook hoe je van die sterretjes kunt krijgen in zo`n special ability? Zoals playmaking bijv.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je die sterretjes vanzelf krijgt als vrij goed wordt. Bij mijn optionele posities had ik CMF aangeklikt. Later werd ik door Feyenoord ook AMF neergezet en kreeg ik die positie ook aangevinkt. Ik denk dat die abilities later ook nog wel komen.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toevallig net ineens een ster voor playmaker gekregen.
    Ben nu 21 ado-twente-ajax-groningen-man city en kon na een half jaar meteen naar man utd, maar wacht daar nog even mee.

    Hier vind je alles wat je moet weten, wellicht ook voor in de startpost http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=65135
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  10. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dat zou wel kunnen. Ik had ook am ingevuld, maar speel bij sparta altijd op cm, dus heb dat nu ook als positie. Best wel irritant eigelijk dat bijna elke club 451 speelt in nederland.

    Op ps2 kon je in het begin van become a legend 20 punten zelf stoppen in je abilities. Zodoende kon je weak foot ac en power ook omhoog doen. Jammer dat dat niet bij 360 kan.
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich wel handig zo'n lijstje met wat er bij Strengthen gebeurd.
    Zelf doe ik iedere keer bij 2 abilities (nu balance en dribble) 6 blokjes zodat het snel omhoog gaat en ik er eerder profijt van heb.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Kun je nog van positie veranderen?
     
  13. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die punten invoeren?
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    player info/settings - strengthen
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nou, vandaag even met wat vrienden offline zitten spelen, en we kwamen snel tot de conclusie dat PES2008 offline veeel leuker was. Dus toen gingen we maar weer 2008 spelen :9.
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat ? ik heb weinig verschil gemertkt offline
     
  17. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey tumtum bedankt voor het lijstje, is wel handig..

    Uhm ff een vraagje, onderaan die lijstje staat
    Cruyf turn, roulette en elastico Wat bedoelen ze daarmee? En kan je nog de tornado doen? (Die zidane trucje dat round a bout of hoe je het ook noemt?)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de "360 zidane roulette wtf dan ook ding" nog niet voor elkaar met mijn legend. Je voert hem nu ook anders uit, met je linkerpook 360 graden maken. Dus ik denk dat mijn dribbel accuracy nog omhoog moet naar 75 ofzo?
    Staat jammer genoeg niet in dat lijstje bij welk aantal je het krijgt.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wel stom dat mijn dribble accuracy maar 65 is en als je technique (dribbling) omhoog doet dat er maar weinig abilities omhoog gaan als je kijkt naar technique (kicking). Zo wil ik wel goed kunnen dribbelen maar ook schieten en power hebben. Gelukkig is m'n stamina en speed wel 80. Dit is echt keuzes maken. Wel leuk, maar het kost tijd.

    Ik heb nog een vraag voor de mensen die aan het begin een aanvallerspositie kozen: Welke stats waren bij jullie aan het begin hoog? (Ik denk aan attack, kicking of power ofzo)
     
  20. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,
    Ik heb vandag die update van pes 2009 gedownload, maar hij werkt niet.
    Je zou 4 spaanse clubs licentie moeten krijgen maar die heb ik niet. Ook als ik online ga staat er dat ik die update moeten downloaden terwijl ik dat allang gedaan heb :confused: .

    Alvast bedankt :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina