Zojuist de nieuwste aflevering gezien. Iemand die meer weet over de intro? Komt er een nieuwe film aan ofzo?
Denk nieuwe film (weet het bijna wel zeker) al zouden het ook fillers kunnen zijn ... Dat zei pegas volgens mij .
Beelden zijn van nieuwe film (Fade to Black) die op 13 december is uitgekomen als ik de datum moet geloven die in de intro en outro staat van de laaste episodes. Al heb ik er tussen ook beelden gespot van wat er waarschijnlijk een paar episodes later gaat komen. Na dat klein maar zeer interessant arcje zullen het wel fillers worden, want de anime zit zeer dicht op de manga.
Movie 1: Memories of Nobody (imo de beste) Movie 2: The DiamondDust Rebellion (beter actie dan de eerste, maar vind het verhaal minder) Movie 3: Fade to Black (heeft de coolste titel, nipt gevolgd door de eerste)
Nu aan het downloaden. We zitten alweer bij 199... 200 mag dan wel een dubbele worden om het te vieren! Ben benieuwd.
Manga spoiler! Nu ja, spoiler... echt een spoiler is het nou niet, het zijn eerder boobies \o/. En ik deel hem met jullie omdat hij in de anime op de of andere manier wel gecensureerd zal worden (Hallibel is nu al in de anime gecensureerd). Spoiler Ben je zeker????? Niet komen klagen als je vindt dat je toch gespoiled bent want er stond duidelijk bij dat het om de manga ging en het een mogelijk spoiler was. Spoiler Zeker??????????????? Laatste kans om te stoppen... bij de volgende is het te laat hoor... Spoiler Als je het zonder de zelfsgemaakt censuur op het masker wil zien, klik dan verder. Spoiler Als je al vond dat je gespoiled was moet je echt niet verder klikken hoor... vond je dat niet, dan geldt nog steeds hetzelfde: "Niet komen klagen als je vindt dat je toch gespoiled bent want er stond duidelijk bij dat het om de manga ging en het een mogelijk spoiler was." Hier komt ie dan: Spoiler Verder zeg ik of iemand anders wat/hoe/waar/wanneer/waarom/en wie weet wat nog al niets meer, ook al wordt er 100 000 000 000 euro geboden om te antwoorden. Want hiermee breek ik de onderlinge afspraken al, maar ik vond dat dit jullie gewoon niet mochten missen .
Nou was erg onder de indruk! Kan niet wachten hoor!! Wel kut dat er weer fillers aan komen. Nieuwe film wil ik wel graag zien. De andere twee zijn top. Maar zal wel weer maanden duren voordat hij ondertiteld te zien is!
Hoezo, er komen weer fillers? De aangepaste intro bevat toch enkel beelden van de nieuwe film? Ik vond de aflevering vet! Mayuri is écht geniaal. Dat Superhuman Elixer (of wat was het?) is een geniale vondst. Jammer dat we geen bloed zagen, of een fatsoenlijk beeld van wat er gebeurde. Overigens vind ik het opvallend hoe snel Hanatorou kan genezen. Ben benieuwd naar volgnede week!
Nee, er komen ook beelden van voor van het volgende kleine arcje. Tenminste dat denk ik, want ik heb de film nog niet gezien dus ik weet niet of die beelden niet van die film komen maar de beelden doen mij welk denken aan dat arcje. Dat arcje is trouwens geen filler arcje, want dit arcje kwam ook voor in de manga. Maar daarna zullen het wel fillers zijn vrees ik. Ze zitten nu al 9 episodes ver in het huidige seizoen, nog 8-9 episodes voor de "huidige" arc en dan hebben ze nog zo'n 7-8 (iets minder kan ook) voor dat ander arcje (wat net genoeg gaat zijn want dat arcje is 12 chapters lang in de manga). Dan zijn wel al 3 maand verder, maar dan zal de huidige arc in de manga nog niet afgelopen zijn denk ik en zal de anime nog altijd vrij dicht (of zelfs dichter) op de manga zitten. Dus mijn gok is dat we dan weeral een filler arc krijgen van rond de 20 episodes (1 seizoen dus), net zoals de vorige filler arc. Nota: Dit is enkel en alleen pure speculatie van mij. Ik heb niets om het te bewijzen buiten de rekensommetjes in mijn hoofd en het feit dat 1 Bleach episode ongeveer 2 manga chapters lang is.
Veel zit er niet in hoor, denk maximaal 5 beeldjes ofzo . En het gaat over alle duidelijkheid niet over de intro van de episode van deze week (199). Die intro lijkt me gewoon een trailer van de film met de soundtrack van de intro er over. EDIT: Na de intro beter te bekeken hebben zouden het wel eens beelden uit de film kunnen zijn, maar ze vertonen wel zeer veel overeenkomsten met die ene arc: Spoiler Misschien kleine manga spoiler, want ik zeg hier welke beelden van de intro me aan de manga doen denken. Spoiler Zoals Urahara in Shinigami/Captain outfit of die wetenschapper Captain zijn gezicht van voor hij Captain was
Is het idd. zou beter geweest zijn als dit op het einde van de aflevering was. Zou ook duidelijker zijn.
wat een ongelooflijke stomme aflevering. ze zijn het echt aan het uitmelken en uitrekken. had toch wel iets meer verwacht van de 200ste aflevering. mag gerust terug wat vaart achter komen.
Ik vond 'm anders best goed! Zaten sterke dialogen en sfeermomenten in, muziek was weer van hoog niveau. Het begin van de aflevering vond ik erg sterk, waarin we die Szayel zijn beleving van de wereld zagen. En het stuk waarin Mayuri uitlegde over Zaraki vond ik ook sterk! Het gevecht zelf is ook echt interessant, wat is die Nnoitora een vreemd personage. Ik vond 'm vet!
ik vond het ook een top episode! sterke dialogen vooral in het begin van Mayuri. En met Zaraki blijft het altijd goed. Je weet gewoon hoe meer de vijand opschept over hoe sterk hij is hoe leuker hij het vindt. Als hij ooit nog Bankai kreeg. Of wist wat zijn zwaard in Shikai kon doen zou dat echt geweldig zijn!
als ik mij goed herinner (het was geloof ik toen Ichigo het eerst tegen Ken-chan vocht) dat zijn zwaard altijd in skikai mode is door zijn hoog spirit pressure gehalte. Spoiler There is much dispute as to whether or not Kenpachi has achieved a true Shikai release. Despite not knowing its name his Zanpakutō is constantly released in some form of released state due to his immense Spiritual Pressure (much like Ichigo's Zangetsu). The sword's appearance is a reflection of Kenpachi's own practice of weakening himself to fight: it is a seemingly worn-down and dull blade with a guard that extends inward from its center. The blade is much longer than that of a standard Zanpakutō. Despite its appearance, it is easily capable of cutting through most objects. This is demonstrated when he stabs straight through Ichigo's Zanpakutō and later slices a building in half with careless effort after releasing the full force of his spiritual power.
Jups, that's it. Ondanks dat Kenpachi zijn wapen niet kent, dwingt hij de ziel toch naar buiten te komen in een permanente Shi-Kai staat. Wat een ass is het toch.