1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry kan mijn bericht niet aanpassen met mijn gare Firefox.


    Aan 1 zo'n ding heb je in principe genoeg. Je hebt 3 pogingen als je meteen stopt wanneer je merkt dat het niet gaat. Na 2 mislukte pogingen stoppen door op B te drukken en weer opnieuw beginnen. Je komt er genoeg tegen als je zoekt. Weet niet of ze in Megaton te koop zijn.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, je hebt het over Karma Level. Ik dacht je personage.
     
  3. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de wat late reactie, maar ik dacht echt gelezen te hebben dat fawkes een vrouw was. En om helemaal in mierenneuk-modus te gaan, eigenlijk moet je 'het' zeggen, super-mutants zijn onzijdig :)
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ja waar kan ik mijn karma leve en gegevens zien :D plz help ?
     
  5. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    bij stats dan helemaal naar rechts staat er boven dat gare gozertje bad/neutral/good
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heb hem nu 2 uur gespeeld en tot nu toe vind ik hem erg tof. Ben net in Megaton aangekomen maar wat was dat vet in de Vault. Je zelf zien groeien enzovoorts, echt leuk gedaan!

    Probeerde meteen bij mijn 10de verjaardag al dat ene meisje blij te maken. Toen ik de GOAT test kreeg had ik 3 die gasten in elkaar geslagen om haar met rust te laten. Helaas wou haar vader niet meewerken, ik probeerde hem niet te vermoorden maar hij bleef me maar aanvallen, dus dood gemaakt. Vond ze toch niet zo tof helaas. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft iemand al de Bobblehead van de Small Arms. Ik kan hem niet vinden in ben bij die National Guard ding ben helemaal door gelopen tot de shooting range en dan in de Office en er moet een switch zitten zeggen ze op internet, maar ik kan hem niet vinden?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Serieus,

    ik lees in dit topic dat er een Bobblehead is in Rivet City en één in de National Guard Depot. Ik heb beide aangedaan op mijn reis, per louter toeval, en vervolgens uitvoerig verkend. Ben nóóit een Bobblehead tegengekomen, zoek er ook helemaal niet naar. :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die van de national guard depot is nog mooier want die ligt in een kamer vol met wapens en ammo. ;)
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die dingen zijn ook best klein en ik heb er eentje gevonden in het huis van King in Arefu. Die stond alleen in het donker dus ik had hem in de eerste instantie niet gezien.
     
  11. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er meer op dat je zo hard mogelijk je best doet ernaast te kijken als je hem in rivet city niet hebt gevonden. Hetzelfde voor vault 101 als je die ook niet hebt.

    :D
     
  12. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    in rivet city staat die op tafel in het lab. in het depot ben ik hem nog niet tegen gekomen
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ik ben er nog nooit mee bezig geweest. Volgens mij rot voorbij gelopen dan. Vault 101, zo'n poppeke? Niet gezien! :eek:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb die Bobblehead gevonden van Small Arms en er ligt toch veel wapens en Ammo daar, dat wil je niet weten.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je daar ook het Sniper Rifle gevonden, Hybrid?

    Ik ben er daar voor het eerst een tegengekomen. Daarnaast een berg aan Assault Rifles en SMGs meegenomen, inclusief ammo. Is ook wat goede armor te vinden, jah!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe, die cheriff is vermoord bij mij van Megatron. Ik wil niks opblazen dus maar aangegeven bij de cheriff. Nu heb ik wel zijn wapen en kleding! :D
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen sniper helaas.

    Achterin is nog een deur naar een bunker maar daar heb je de keller family holotapes voor nodig dus die gaan ik nu zoeken.

    Btw ik ben al 15 uur bezig en ik moet eens een keer me vader gaan zoeken. ;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik ga denk ik toch maar morgen opnieuw beginnen, lijkt me beter.

    Die moeder van die ene eikel redden, had haar nu neer geknuppeld en de vader van die meisje laten leven

    / Opnieuw begonnen en ziet alweer uit de Vault. Al die gesprekken doorgeskipt en gedaan wat ik moest doen, voelt allemaal toch wat beter. Moet wel zeggen dat ik het stuk in de Vault echt heel tof vond, mocht van mij nog veel langer zijn dat stuk, echt tof gedaan. Had eigenlijk ook niet echt zin om naar buiten te gaan. :+ Morgen eerst maar eens rondlopen en daarna weer naar Megatron, al laat ik die quest met die bom enzo even met rust. Zie later wel wat ik doe dit keer.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Als je voor de 100% bobbleheads found achievement gaat... je kunt nu niet meer bij die bobblehead komen, want vault 101 is potdicht gegaan ndat je naar buiten bent gelopen. Er is nog wel één kans om hem te pakken te krijgen. Als je de mainquest blijft volgen krijg je op een gegeven moment een subquest om vault 101 weer te bezoeken. Dat is je enige en laatste kans om weer in vault 101 binnen te kunnen komen, dus mis hem dan niet.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je vergeet erbij te zeggen dat je het signaal voor die quest op kunt pikken als je in de buurt bent van Vault 101. Ik ben er direct heen gegaan met Fawkes en pikte toen het signaal op. Je moet er dan even naar luisteren, via je radio, en dan word de quest geactiveerd. Hij heet ''Trouble on the Homefront.'' ;):b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina