Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De film schijnt helemaal niet geweldig te zijn. En inderdaad, toen ik Hitman gelijk al bezig zag met een samuraizwaard had ikzoiets van..laat maar.

    Maar ik dacht toch echt dat de man achter het geweldige "Leon" met Jean Reno...deze film ging maken? Zie hem nergens staan tussen de credits op IMDB.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik hoop het ook natuurlijk!!

    Blood Money was echt geweldig met die grote vrijheid en de vele mogelijkheden om je vijand om te brengen. (gif, ongeluk, gewoon neerknallen enzovoorts)
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Godpower

    Godpower Gears of Warrer

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt geweldig :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "blaast stof af van topic"

    Ja klopt
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hitman is idd een geweldigspel, vind het jammer dat het een beetje underrated spel is. het trekt niet het grote publiek als halo 3 bijv dat dik overhyped is
    terwijl het toch echt een super game is
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt me in ieder geval dat er dit jaar geen Hitman meer komt, hopen op volgend jaar. Hitman Blood Money is gewoon voor mij een legandarische game. _O_
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar kan nog wel hoor.. dan zal het wel eind 2008 worden, want de zomer zal het in ieder geval niet meer worden helaas.

    Maar goed.. laat ze er maar even goed aan werken en niks rushen (kuch*kane and lynch*hoest).
     
  9. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oud topic, maar een beetje nutteloos heel nieuw topic aan te maken denk ik dus hier mijn vraag:

    Op pro (moeilijkheidsgraad) krijg ik maar geen silent assassin rating op de eerste missie... wat ik ook doe ... accidents, close combat kills ...

    Total Kills 2
    Covers blown 0
    Witnesses 0
    Shots fired 0

    etc. etc.

    Notoritie 0/100
    Violence 0

    Hij moet gewoon de silent assassin rating geven maar doet dit om de een of andere rede gewoon niet (bug?) ... ik krijg iedere keer "professional".

    Heb al meerde dingen geprobeerd, accidents, close combat kills, headshots, poison, fiber wire.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij kan dat ook niet in de eerste missie. Voor silent assassin moet je alleen je daadwerkelijke targets afmaken. Level 1 is een tutorial die verder volgens mij niet meeteld.
     
  11. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel met de eerste missie ook niet de tutorial hea ... :+ Maar de eerste "echte" missie de tweede dus ... "A vintage year"
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je moet wel met je pak aanhebben als je Sillent Assasin wilt hebben dacht ik.
     
  13. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee das puur voor extra geld ...

    *Edit moet toch met pakje aan eindigen idd (wel raar aangezien dit op rookie/normal/expert niet hoeft)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben weer helemaal hooked, ga nu voor de 3e keer hem uitspelen op de Xbox 360. En op de PS2 al iets van 10 keer uitgespeeld + duizend keer sommige missies opnieuw. Game blijft zo ongelofelijk tof, het verveelt gewoon echt nooit. Ik hoop echt zeer dat ze dan ook bezig zijn met een nieuwe Hitman _O_
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik wacht ook al zo lang op een nieuwe hitman DAMN. Blood Money nu ongeveer 7/8 x uitgespeeld. Kan me dus ook totaal vinden in jouw verhaal. Wil nou toch wel een next gen hitman hoor. Ik bedoel, je hebt een goede game gemaakt, er komt een film van, waar is die nieuwe game!!!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fiiii!
    Can you give us some details about the next Hitman game?
    It’s being worked on, but there’s been no announcement on the release date yet. We haven’t even announced the game yet, so everything you hear about the next Hitman game is purely speculation at this point.

    Will it be IO Interactive working on this one as well?

    Yes, it’s IO Interactive. They’re making Hitman, Kane and Lynch and also Mini Ninjas; all at the same studio.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yeeeeeeuh :D


    (Kane en Lynch 2 trouwens minder yeeuuh,... dat vond ik niet zo'n succes)
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    HITMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAR IS FIASCO!?!?!?!!!!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja. Wie maakt het topic aan dan wordt Fiasco boos? ;)
     

Deel Deze Pagina