Mja, die is sowieso wel erg. Killing in the Name vond ik best redelijk klinken hoor. Ook de zang. Tsja, de teksten zijn wel veranderd, maar hij leek toch best wel? Dat nummer van The Living End is wel..appart gecovered. Niet slecht ofzo, maar klinkt een beetje raar als je het origineel kent. En Heart Shaped Box was ook ernstig slecht..
Mei valt nog mee. Ik was bang dat ie eerder zou komen. Misschien koop ik deze weer met gitaar. Om mijn 'oude' Aerosmith te vervangen.
Hoop dat Tracklist nog wat uitgebreid wordt of de game niet full priced is. Zie het toch meer als een add-on en dan ga ik er niet te veel voor lappen. In ieder geval wel fijn dat er weer is wat meer metal aankomt, tracklist van GH:WT bevat te veel softe / saaie nummers.
GH: WT is ook voor de massa.. Dit is puur metallica '& friends', dus wat ruiger is dan geen raar idee
ik ga deze zeker aanschaffen, ik ben een groot Metallica fan! ik vind dit een goede zet van de makers, want wees eerlijk, Metallica is 1 van de beste (Zo niet de beste) band van de wereld!
Ik vind the Death Magnetic pack het leukste om te spelen bij GH 3. Ik ben eigenlijk nooit fan van deze add ons maar het is wel Metallica.
Guitar Hero Metallica Tracklist Echt te vet, voor de mensen die niet willen klikken hier een copy paste Metallica nummers : All Nightmare Long Battery Creeping Death Disposable Heroes Dyers Eve Enter Sandman Fade To Black Fight Fire With Fire For Whom The Bell Tolls Frantic Fuel Hit The Lights King Nothing Master of Puppets Mercyful Fate (Medley) No Leaf Clover Nothing Else Matters One Orion Sad But True Seek And Destroy The Memory Remains The Shortest Straw The Thing That Should Not Be The Unforgiven Welcome Home (Sanitarium) Wherever I May Roam Whiplash Overige nummers en artiesten Alice In Chains - No Excuses Bob Seger - Turn The Page Corrosion of Conformity - Albatross Diamond Head - Am I Evil? Foo Fighters - Stacked Actors Judas Priest - Hell Bent For Leather Kyuss - Demon Cleaner Lynyrd Skynyrd - Tuesdays Gone Machine Head - Beautiful Mourning Mastodon - Blood And Thunder Mercyful Fate - Evil Michael Schenker Group - Armed and Ready Motorhead - Ace of Spades Queen - Stone Cold Crazy Samhain - Mother of Mercy Slayer - War Ensemble Social Distortion - Mommy's Little Monster Suicidal Tendencies - War Inside My Head System of a Down - Toxicity The Sword - Black River Thin Lizzy - The Boys Are Back in Town
Ik hoorde laatst een nummer van Metallica op MTV. De clip ging over twee soldaten die onder vuur werden genomen. Iemand enig idee hoe dit nummer heet, en of hij in de game zit?
persoonlijk kijk ik erg uit naar Am i Evil, al had ik liever de cover van metallica daar gezien ipv het origineel
Ik had willen zeggen "Verdomme, niet eens the Four Horsemen!" Maar toen zag ik Mercyful Fate staan... WOW! Ze hebben niet zo maar de hits genomen en dat kan ik erg waarderen! Deze game gaat zeker in de pre-order.
Ik mis The Four Horsemen ook wel, ja! En Call of Ctulu, hoewel die misschien niet zo leuk is om te spelen in het spel. Goed, niet dat het spel me echt interesseert.