FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom 2-0 ??

    Ik schoot nog 3x op de paal van dichtbij .
    Hoe dat kon weet ik ook niet xD

    Tja maar je weet he misschien own ik hem wel :p

    Viktortje kom alleen ik ga je uitdaging aan :D
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat ik bij de 2 - 0 wist dat je al ging winnen en ik dus heel ver met me keeper uitkwam haha :9 neehoor het blijft 4 - 0 :9 was het trouwens ranked?

    @viktor

    ik denk het wel haha, elke x sta ik eerst 2 - 0 voor maar verlies ALTIJD met 3 - 2 dan of staat het 0 - 0 scoort de tegenstander ALTIJD in de 85+ minuten:mad:
    Daarom heb ik ook 2x zo veel verlies als winst volgens mij 35 winst 70 verlies
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee het was Unranked.
    Jammer die winst kon ik wel gebruiken want heb nu 2x achter elkaar verloren van een gast met Winstpercentage 90% uit 80 wedstrijden
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1x raden waarom ik deze achievement nog moet halen:

    1st time out

    En ik speel trouwens ook tegen eigen niveau kan ook zijn dat dat nog te moeilijk is :p straks maar ff uitzetten want daarvoor won ik veel meer

    Ik ga trouwens nu ff op fifa, viktortje ik voeg je ff toe :D
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah is goed, ik wil morgen wel (heb vandaag en gister niet gespeeld dus ik ben ENORM uit me ritme:+)
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Joepie net weer 2 - 0 verloren :D allemaal tegengoals met terugkaatsendeballen :'-(
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf in de 5000 staan vandaag tegen milan verloren, wat ik miste ongeloofelijk.En dan nog op penaltys verloren tegen Real en de rest gewonnen.Maar tegen Milan had ik gewoon moeten winnen maar oke niet zo erg ik heb er nog maar 32verloren en 182 gewonnen.Ik zit dus nog op schema
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  8. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind em niet goed. Ok kom maar tegen mij.
    Niet zeggen dat je niet durft, want dan ben je best wel een poesje.
    Oja, ranked :b:
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Win ratio zegt helemaal niks. Hangt allemaal af van het gemiddelde niveau van je tegenstanders. En laat Fifa nou de mogelijkheid bieden om dat van iedereen te bekijken.

    Eens zien: Pro Evo 6 Gamer. Average opponent skill level: 689. Ai ai, da's andere koek dan mijn 1578. Ik heb een win/loss ratio van maar 2, maar sta toch 2000 plekken boven je. Daarom ben ik redelijk tevreden over het systeem van Fifa.

    Kortom: Zet gewoon aan dat je altijd tegen een gelijkwaardige tegenstander speelt. Dan speel je niet de hele tijd tegen die koekenbakkers.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker VERUIT het beste voetbalspel ooit. Punten van irritatie echter:
    -Verschil tussen teams is veel te groot. Man U is zoveel beter dan bijvoorbeeld Arsenal.
    -Fysieke kracht speelt een te grote rol wat mij betreft.
    -Live update sucks, je krijgt superteams. Maar hangt samen met het 1e punt.

    Maar goed. Ik geniet nog steeds van elke wedstrijd. Enige nadeel is dus dat ik met de live update bepaalde teams ontwijk omdat ik het niet meer gezond vind hoe onmenselijk goed de statistieken van bepaalde spelers zijn.

    Ik heb er ook geen last meer van dat ik voel dat het spel je af en toe naait. Als ik nu een wedstrijd verlies, ligt het gewoon aan mij. Ik heb geen complottheorieën meer dat Fifa je af en toe een berg pech mee geeft die tegen alle statistieken in gaat. Maar goed, misschien ben ik gewoon beter geworden.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  11. Nethris

    Nethris Guest

    Haha, woops! :b:
    Ik stond met Seqi ongeveer 30e met de wekelijkse top 100, maar heb toen niet gespeeld en boem, iets van 2000e.

    E: Kijk naar de top 2, beide mexicaans, beide 10x gewonnen uit de laatste 10 wedstrijden met 3-0 van DR LIPPI.

    E2: Heb tegen FILLEROSE gespeeld, toen nog de nummer 4.
    6-0, en dan doet 'ie zijn microphone aan en zegt ie: LUCKY LUCKY, NOOB!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2008
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Viktortje, bedoelde natuurlijk 1-0 :).

    Speel nu tegen mensen binnen 3 niveaus. Gaat wel redelijk, alleen verlies vaak van manchester. Die rooney loopt soms zo door je heen of je pakt hem af en hij duwt je zo van de bal weer af en kan zo doorlopen :mad:
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog al een geluk dat quik ranked bestaat of ik moet altijd tegen Man u.Ik speel tegen genoeg mensen die voor me staan.Ik vind de win/los belangrijk zeker omdat er pakken mensen zijn die met Man u spelen en voor mij hebben die gasten geen skills.Dus ik blijf erbij ik zit op schema :p
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  14. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    met welk team speel jij dan pro evo 6?
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    3 dagen terug een 6-0 klop gehad; was me grootste verlies tot nu toe..
    Die kerel heette Hasmik ofzo en staat nu iets van 20ste.
    Op de ranglijst had ik beteren verslagen maar ik vond hem de beste tot nu toe.

    En pro evo gamer; zo schiet het niet echt op he:+
    Ik heb 300 gewonnen en 90 verloren ofzo, maar me gemiddelde tegenstander is lvl 9.
    Aan die win/death ratio heb je niks, dus doe ik dat ik me eigen niveau tegenkom.
    Dit fifa systeem vind ik het beste online footy systeem tot noch toe.
     
  16. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    wat bedoelen ze trouwens als er staat niveau 15%.....want dat is weer iets anders dan al dat andere
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het maar ik speel meestal quik ranked en kijk er dan niet zo naar.Maar ik zeg win/los vind ik belangrijk omdat ik niet met Man u speel.En er zijn genoeg mensen die vals spelen dus maakt win/los voor je eigen zeker uit.Ik kijk liever naar de leaderboard van je eigen land want de world leaderboard klopt toch niet er zijn altijd gasten die vals spelen waaronder weggaan en je krijgt de winst niet dat heb ik al genoeg gehad.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt te zien ofwel mijn clubje Club Brugge of als de tegenstander 5 sterren ploeg neemt dan is het Juventus-Arsenal of Barcelona
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je instellen he, dat je tegen gelijkwaardige tegenstander wil.

    Dus stel nou maar gauw in, want dat verandert de experience totaal. Elke wedstrijd weer aan de bak. :b:
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het straks is veranderen maar hopelijk speel ik dan niet elke wedstrijd tegen Man u
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina