Schoot je hem niet down toen hij zijn boog aan het aanspanne was? Dan zou het kunnen want dan laat hij zn kogel los. en als die dan voor zijn nues neervalt gaat die dood
Omdat ik GoW nog nooit heb uitgespeeld (nog niet eens voorbij de 1e level, ben slecht in GoW ) Wilt er iemand Co-Op met mij doen? Mag op elk niveau, als we het maar halen
Is deze game nog de moeite waard om te kopen? In veel winkels is hij maar 20 euro dus de prijs is het probleem niet.
Wat een vraag NATUURLIJK is hij het waard, nog steeds een van de beste games op de xbox Dus hup! kopen die game nu
Iemand tips om RAAM te verslaan. Het lukt me gewoon echt niet. Ik volg guides op op internet maar niks helpt. En ik speel op Casual(ik ben slecht in Gears ) EDIT: Gelukt!!! Alleen waarom krijg ik de Achievement Mercenary niet? Ik heb alles op Casual gedaan?
ik wil wel meedoen, heb het pas in de winkel gekocht, moest het een keer doen he...zeg maar wanneer je kan en je gamertag Mijne is : bleisboi
Ben sinds kort ook begonnen met dit spel. Moet zeggen is zeker de moeite waard. Helaas ben ik er ook niet zo een ster in, maar casual is goed te doen.
Vind het echt een baggergame. Kan wel aan liggen dat ik Third Person Shooters helemaal niet lig, maar ik vind het echt een kutbesturing hebben! Ik vind Call of Duty wel de ideale shooters control hebben, maar GoW? Nee.
Je zegt hetzelf, komt waarschijnlijk omdat je niet gewend bent in het spelen van TPS. Ik heb in begin ook veel CoD2 gespeeld en moest ook erg wennen in het begin bij GoW. Ik ergerde me eraan in het begin dat het niet zo makkelijk ging als bij CoD, maar als je het eenmaal gewend bent is het echt minstens zo vet!
Misschien pak ik het later weer op, om ontzettend lang te spelen. Voorlopig hou ik het bij Call of Duty en Halo
Hoezo niet? Wat vind je niet fijn sturen dan? edit: oops al een extra pagina. Naja, je moet het inderdaad even proberen. Ik had het spel in het begin ook direct afgeschreven het stijltje vond ik niks net als de besturing. Maar toch even doorgebeten en nu vind ik het een van de beste al niet de beste game voor de 360!
Ik vind CoD geweldig, Halo minder maar ook geweldig, maar Gears of War speelt gewoon niet fijn. En dat je met A sprint, en dan ook op zo'n lelijke manier Ik wil gewoon dat het in de stijl van de CoD controls gaat, want die zijn gewoon nice
Hmmm het lukt me echt niet om die Raam te verslaan. Het is maar casual maar krijg hem niet dood. Heb 12 bogen en een zooi headshots afgevuurd maar hij blijft maar leven. Ook met youtube filmpjes lukt het niet. Als iemand zin heeft om het samen te proberen graag
Je schiet een boog gesticked in hem. Dan knallen de vleermuizen weg. Hierna maak je 2 headshots, denk aan je active reload! En dit herhaal je. Af en toe stuurt ie zelf de vleermuizen op je af. Dan ook gewoon headshots maken. Moet je makkelijk lukken op casual voordat hij bij je komt, zo niet> Snel naar de overkant rennen en achter dat muurtje zitten.