Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewelier

    Jewelier Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eventjes wachten, had ik ook later kwam het gewoon
     
  2. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is mijn 360 overleden met system error E74. Eind maart gekocht dit jaar. Gelijk gebeld naar Microsoft en wacht nu op het mailtje waar de sticker bij moet zitten. Wel netjes dat ze er op 2e kerstdag ook gewoon zitten. Vervolgens moet ik UPS dan bellen voor een afspraak.

    Ik kan gewoon een goede doos bij de supermarkt halen en de xbox 360 daarin netjes en stevig verpakken met de sticker erop en klaar?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan ook een stevige schoenendoos gebruiken of koop een doos bij het postkantoor voor een paar Euries.
    Zorg er wel voor dat de doos niet te groot is.
     
  4. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt. Zal even kijken of ik nog een stevige schoenendoos kan vinden :).

    Overigens heb ik net al een mailtje "Levering UPS Retourlabel" gehad van Microsoft. Ik kan een aantal dingen uitprinten die in die mail staan:

    Uw UPS Retourlabel ophalen .

    Ontvangstbewijs ophalen.


    Ik neem aan dat ik alleen de retourlabel moet uitprinten en die op de doos doen?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  5. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    nou op hoop van zege morge xbox terug(als ze op zaterdag xbox-en bezorgen). Helaas geeft het nieuwe trackingnr nog steeds niets aan...
     
  6. TheSixt

    TheSixt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je morgen ook je Xbox terug krijg,ik hoop namelijk dat ik de mijne ook dan krijg.Via de Xbox.nl site staat dat hij terug is verzonden.Ik had ook een E74 melding op het scherm.Ze zeiden dat mn videokaart kapot was,of het had iets met de hd aansluiting te maken.Maar ik weet niet of UPS op een zaterdag bezorgingen doet.Weet iemand of hun zaterdag wel of niet bezorgen?Mis hem wel een beetje,maar probleem is gelukkig niet zo groot,omdat mn zoontje ook een PS3 bezit.:lol:
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmorgen een nieuwe Xbox360 Arcade gekocht en het beeld GOW2 is veel scherper dan van mijn oude Premium (launch).
    Wel jammer dat de Premium net 23 dagen na het verlopen van de Garantie-periode zelfmoord pleegt.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Reken je dan vanaf de aanschafdatum of de productiedatum? Want Microsoft vraagt nooit precies wanneer je hem gekocht hebt, toch?
     
  9. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, wss als je micro belt heb je kans dat zem nog voor je repareren
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Is mijn RROD garantie nu verlopen? Mijn Standaardgarantie is 18 April dit jaar verlopen.
     
  11. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, garantie op rrod is 3 jaar, dus je hebt nog tot 18 april 09
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is toch zo dat het wordt geregistreerd wanneer een console wordt verkocht? Dit was althans het verhaal wat één van de medewerkers me toen vertelde.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou mijn Xbox360 wordt een maandag opgehaald door UPS, zojuist even een afspraak gemaakt met hun.
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijn hebben ze 21 dec opgehaald, en is nu weer onderweg naar mij..:thumbs:
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn kassabon staat alleen de code MIC.Q2A-00024 X360 ARCA
    Kom heel zelden een kassabon tegen waarop het serienummer staat van een apparaat.

    Volgens mij wordt de Xbox360 geregistreerd als je de 1e keer verbinding maakt met XBL.
    Dat was bij mijn 02-12-2005
     
  16. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu ineens mailtje gehad van xbox support dat ''je spelsysteem'' verzonden is en dat die binnen 7 dagen binnen is. Naja als het goed is is die al in Nederland maar we gaan maar afwachten:).
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  17. TheSixt

    TheSixt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies het zelfde mailtje gehad,maar hij is de 23ste verzonden,dus trek er maar 3 a 4 dagen vanaf.
    Tja weet nog steeds niet op UPS op een zaterdag bezorgt.
    Heb weinig zin om op dat ding te wachten.
     
  18. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kvind het nu onderhand ook wel lang genoeg duren maja wat doe je eraan. Ik heb zo'n idee dat ze bepaalde dingen wel op zaterdag bezorgen maar dat de xbox 360 daar niet bijhoort. Op de site staat ook dat ze alleen bepaalde pakketposten bezorgen op zaterdags. Wss de pakketposten met spoed ofzo...
     
  19. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk doet de xbox die ik nu krijg het wel die gerapareerde die ik 3 december trug kreeg was gelijk weer kapot en dus gelijk maar weer opgestuurd maar heb ondertussen nog niks trug gezien
     
  20. TheSixt

    TheSixt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xboxen zijn gewoon slechte machine"s.
    Vind ergens gewoon schandalig dat die dingen zo snel kapot gaan.
    Ik heb dat ding net 5 maanden en nu al kapot,schandalig gewoon.
    Terwijl Microsoft allang van te voren wist dat ze veelste warm worden.
    Nou maar hopen dat hij heel blijft de 1ste paar jaren.
    Ik heb namelijk hier ook een Xbox 1 staan dat ding werkt gewoon nog perfect.
    Bezorgt UPS eigenlijk wel op een maandag,en hoe zit het eigenlijk als je niet thuis bent,word hij dan afgeleverd op het postkantoor of gaat hij weer mee met UPS?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina