[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordyjansen1

    jordyjansen1 Uzimaki Naruto

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    heb fable2 sinds gister:D
    mensen die me kunnen/willen helpen met achievement(S)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is daar nou leuk aan, je hebt de game 1 dag en je wilt meteen alle achievements?
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    speel gewoon, die achievements kom je vanzelf tegen :)
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    die met die kippen schoppen. ik hoop het niet want heb het net ff gedaan en het wil niet echt lukken.
     
  5. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bij het kippen schoppen krijg je alleen geld, bij het voltooien van het verhaaltje en het kiezen van de kronen krijg je items
     
  6. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dank je, maar ik was er ondertussen al agter gekomen. heb nu dat kippen pak. maar heb je nog wat aan die andere dingen die je daar kan unlocken want het zijn er 5 geloof ik
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Door 3 keer het verhaal te spelen en op het einde alle 3 de kronen te kiezen.
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat begrijp ik. maar ik bedoel of je iets krijgt waar je wat aan hebt. zoals wapens of zo.


    als je vrouw dood gaat omdat je haar offert of zo iets. dan word je kind afgepakt, maar kan je die nog terug zien of is het dan over? en als je naar bloodstone gaat kan je dan nog terug naar andere steden of moet je daar blijven?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  9. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan nog gewoon terug naar andere steden en je kind zal je niet meer terug kunnen vinden
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het einde is echt een enorme anti-climax zeg. Voel me enorm in de zeik genomen. Hele game heb je geen 1x het gevoel van haast en dreigingen en dan het einde is... gvd wat een kut spel blijkt het toch te zijn naderhand :confused:
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kon wel lahcen met de anti-climax. Kan me ook voorstellen dat je er niet mee kan lachen. :+ Haha!

    Ik vond het niet zo ergerlijk omdat ik bijna alle Quests had gedaan voordat ik het verhaal uitspeelde. Ik had een gezin, m'n hond getraind en alle expressions (op eentje na, maar ga gaan Pub Games downloaden :mad: ) waardoor ik het spel toch al wat completer vond.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dus je kan niet doorgaan met spelen als je het spel hebt uigespeeld?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jawel. Maar als je na 8 uur (of minder) het zogezegde doek ziet vallen, met die gigantische anti-climax, zuigt dat.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de main quest uitgespeeld en ben nu bezig met wat loose ends.

    Een paar vraagjes:
    1. Hoe precies donate ik gold aan de temple of light. Ik activeer de quest, ga in de temple in de gouden circle staan en dan ? De gift expression werkt niet. Hoe moet ik wel gold doneren ?

    2. De Gargoyles quest zegt dat ik naar de Gargoyles Cave moet gaan. Waar ligt die cave ?
     
  15. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Er zit een soort altaartje naast die priester daar moet je op klikken.
    2. bij het haventje onder de brug bij bowerstone market. Daar in het water heb je zo'n plaats waar je naar beneden kan duiken
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lol bij mij zijn die Temple of Light monks allemaal hartstikke dood, ik had ze vergeten en toen werden ze afgeslacht. Ach, die Temple of Shadows is ook veel leuker. Bovendien kan je makkelijk ff geld aan een zwerver geven om goed te worden.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Denk dat F2 nu de kast in kan. Vond het overall een matige game. Zeker in het begin. Nadat je wat meer van de main quest hebt gedaan wordt het wat interessanter. Wel vond ik maar weinig wapens en armor. Heb ook nooit wat gekocht. Alle tijd rond gelopen in Hal's equipment (voordeel: iedereen vind je mooi :)). Als zwaard lang een steel longsword gebruikt en later een uniek zwaard met 3 augments, Daichi ofzoiets. Nooit meer wat beters tegen gekomen... :'-(

    Ook had ik aan het eind meer dan 1.000.000 exp/skill points over (unassigned) ....
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu zowat heel bowerstone opgekocht :D krijg je echt veel geld in een keer. us dat is leuk.
    maar weet iemand waar de beste wapens te koop zijn. graag groot en lomp daar hou ik van .
     
  19. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh.. groot en lomp..
    Ik haal ze meestal nog gewoon bij de Bowerstone blacksmith;)
    Als je een lompe gun wil moet je die shotgun achtige buks van die oude guard zien te krijgen. Maar ligt eraan hoe ver je bent in het verhaal of dat al mogelijk is;)
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de Crucible Champion arena zijn volgens mij ook wel een hoop brute wapens te koop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina