Professional webdesign

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rhumor, 28 dec 2008.

1. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zoek een bedrijf dat sites designed zoals www.team-dignitas.org (niet hetzelfde natuurlijk) maar wel met inclusief CMS (voor degene die dat niet weten, dat is dat je kan inloggen enzo, forum, clanwars). Weet iemand misschien nog een site? Heb er best wat voor over.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Als je bij een bedrijf terecht wilt ben je al gauw +600 euro kwijt voor een beetje CMS

3. FuSionZ

FuSionZ Guest

Xvert Studio is ook wel hard. Die maken vBulletin sites, dus dan heb je een ingebouwde forum zoals xboxworld alleen dan dik gepimpt + je kan een vette site eromheen krijgen..

Verder moet je er inderdaad niet op rekenen dat iemand het gratis zou doen, dus veel succes ermee:thumbs:

4. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken mensen in dit wereldje;) contact me, hij heeft zulke werken gemaakt. Als je me ff via pm msn geeft;) kunnen we verder praten

5. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    600 euro heb ik er niet voor over nee, zonder cms is het ook goed kan ik zelf ook wel met veel tijd gewoon ff code voor webspell of e107

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
  7. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik zal Huig wel betalen anders doet hij 3 maanden over een site die 20% af is:D

8. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je moet niet aankloppen met het idee dat je het wel gesponsord kan krijgen xD...

9. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel via nuked-klan gewerkt, daar staan themes op die je moet uploaden en dan heb je CMS, dan kan je je zelf inlgoggen registreren.Als je wilt kann ik je een FTP geven als je het nodig zou hebben, ook alles voor je uploaden dat is geen probleem, maar je hebt dan wel een gratis site voor je clan :p want .nl .com .org .net is betaald en ik doe gewoon .eu.tc .net.tc etc etc is veel makelijker .

10. Rhumor

Rhumor EffeX.360

Leuk Bevonden:
    0
    humm bedankt maar ik heb zelf al veel verstand van ftp, php en cms maar niet designe zoals je ziet heb ik al een ftp met meerdere domeinen en er staat webspell cms op met vele mods

Deel Deze Pagina