het is weer de tijd vaan het jaar lack is er in overvloed. gisteren 40/99 frienden online 5 keer host disconnect(gears 2) echt 1/3 van de games die je speelt is lack nadelen: gears 2 rank naar de kloten duurt lang voor je in een match komt 5 friend reqeust(zoveel mesen hebben nieuwe 360 voor kerst gehad) voordelen: party like its 1999 gekregen[klopt echt niet zou 300 potjes gespeelt hebben in 3 uur echt niet] maarja zoals ik all zei tijden van het jaar zoveel mensen online
lag bedoel je? waarom post je dit niet in het GOW2 topic. En ja , het is natuurlijk een heel druk weekend voor de LiVE servers. Je moet maar zo denken, het kan altijd erger. Vorig jaar rond de kerst was er helemaal geen LiVE.
lag is een niet bestaat word lack wel komt van lacking.(engels) maaja het is niet aleen gears is met elk spel zo
Het is lag, niet lack/lacking. lag: lack, lacking: Vervelend, maar ook vrij normaal. Helaas. (al is het bij GoW2 voor een groot gedeelte op te lossen door een patch) Vorig jaar lag XBL er helemaal uit, dus nu valt het allemaal nog mee. Hoop eigenlijk dat het dit jaar weer gebeurd.
lacking bn. zonder-; -vrij; ontbreekt aan vz. niet voorhanden, afwezig lack ww. afwezig zijn; zonder-; -vrij; missen LAG staat niet eens in het worden boek.
Waar denk je dat ik mijn quote van lag vandaan had gehaald? http://www.babylon.com/definition/lag/Dutch ach ja... wat maakt het eigenlijk ook uit...
Wat doeloos zeg dit. Het is gewoon een feit dat het lag is, en sowieso, wat is het nut van dit topic? Gaan we hier nu met zijn allen zeiken dat het lagt in gow2, wat ook al teveel gebeurt in het gow2 topic. Voor derest heb ik namelijk nooit last van lag. Zal wel komen omdat lag met rock band best moeilijk is
lol, dom maar hardnekkig Als jouw google het woord Lag niet kent zou ik als jou was mijn internet maar eens updaten (www.internetupdates.com). 9 van de 10 keer is er trouwens sprake van latency op LiVE , niet Lag, maar met de drukte van de servers in een weekend als dit gaat Lag wel meer een rol spelen.
Ten eerste hoort dit niet in Xbox 360 games, ten tweede gaat dit topic echt helemaal nergens over en ten derde is dit al de tweede 'nutteloze' topic die je vandaag hebt geopend. Ik raad je nog eens aan te kijken in de forum FAQ. Ik hoop dat dit je probleem oplost.