Nog niks ontvangen Maar ik heb jou ook toegevoegd om even te kijken. En ik kon je gewoon toevoegen zonder dat ik een bericht kreeg dat het vol was.
bij mij duren de marketplace-items erg lang om te laden, tot wel 20 seconden. Is dit bij iedereen zo? En waar kan ik mijn soort verbinding/nat checken?
1e: Bij iedereen weet ik natuurlijk niet, maar ik weet wel dat ik het heb. Meestal veel langer dan 20 seconden. 2e: weet ik niet.
Een vraagje. Als ik bij My Xbox naar de tabblad ga van Game Library, dan zie ik de 3 laatst gespeelde games. Als ik daar op druk, dan zie ik alleen maar een lijst van mijn arcade games, en niet alle andere spellen die ik heb gespeeld. Ik zag bij een vriend van me, dat hij wel disc-based spellen in die lijst had staan. Staat er misschien een optie anders bij mij? die ik over het hoofd heb gezien?
Had tijden last van geen geluid bij divX films en gametrailers van de markedplace, dat was sinds de NXE update, en dat lijkt nu eindelijk opgelost! Jeej ik ook weer blij, en hopelijk alle personen die d'r ook last van hadden ook?!
Tjonge jonge, is er nou echt niks te doen aan die langzame Marketplace? Het ligt niet aan de verbinding, en de cache heb ik opgeschoond. Dit is gewoon irritant. Duurt tot wel een minuut soms .
open je guide -> system settings -> network settings -> test xbox live connection als het goed is dan zie je dit staan: xbox360---network---internet---xbox live Als er tussen internet en xbox live geen foutmelding word gegeven dan heb je een open nat, als er wel een foutmelding word gegeven dan staat er moderate of strict nat te staan. De rest zou ge wel moeten weten
srry dit klinkt waarschijnelijk heel dom, maar hoe doe je dat dan ? ik ben niet echt thuis in die computer toestanden
Ik ga even speciaal voor jullie wat nieuwe kleren aantrekken, dus houd deze avatar de komende minuten in de gaten. Vond ze niet mooi, dus dan maar anders: