FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het alleen van Engeland, maar wat mij ook opviel was dat Blackburn Rovers ook ineens 4,5 ster was.

    Newcastle is trouwens 4 sterren terwijl ze niet echt onderdoen voor sommige 4,5 of 5 sterren teams.

    Juventus blijft hetzelfde hoop ik :)

    Een maat van me heeft trouwens ook nog een code geloof ik, maar hij gaat die niet gebruiken.
    Welk land is een aanrader voor de season update? Ik pak denk ik Italie, speel nogal vaak met Juventus en Roma.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  2. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doen online wedstrijden het niet en de site www.eafootballworld.com doet het niet ligt dit aan mij of wat?

    Edit: site doet het inmiddels weer bij mij effe kijken of het online het nu ook doet
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  3. Nethris

    Nethris Guest

    Ralluf, Unranked is zonder live season. *)
    Pas ook op voor Engeland.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het hele pakket gekocht, Bordeaux is ook 4 en een halve ster.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar jij wou ook Fiorentina pakken met ranked, toen die dus wel 5 sterren had, tegen een door mijn gekozen 4,5 ster! ;)
     
  6. Nethris

    Nethris Guest

    Dat klopt. :)
    Jij hebt ook verdiend gewonnen, maar ik zou wel wat meer doelpunten mogen hebben, toch?
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak kan ik er inkomen dat het aan het spel zou liggen maar als je met Man Utd klaagt over het feit dat je te weinig doelpunten krijgt, dan ligt het toch echt aan jezelf ben ik bang :b:

    No offence dude, maar als er 1 team is dat op de meest onmogelijke manieren doelpunten maakt, dan is het Man Utd wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de Eredivisie er niet bij zit, anders zou Ajax nu ook wel wat beter zijn. Die drieenhalve ster rating is nogal matig.
     
  9. Nethris

    Nethris Guest

    Had mijn dag niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2008
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    dat komt volgens mij een beetje door de schaal die ze gebruiken,.. 1 tot 10 ( in halve sterren gerekend) is een beetje weinig om alle clubs die erin zitten een passende plek te geven in het hele spectrum tussen Man United en FC lutjebroek in.

    vergeleken met Barcelone, Inter, Man UTD is die 3 en een halve ster denk ik wel terecht maar er blijven als je de topteams tussen de 4 en 5 sterren geeft nog maar weinig opties over om al die andere teams een beetje netjes in te delen.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik vind Ajax sowieso niet echt te vergelijken met bijvoorbeeld een 3,5* team uit Engeland ofzo. Dan is Ajax toch wel een stukje minder.


    @ Nethris
    Je hebt het er zelf naar gemaakt denk ik met zulke reacties :emo:

    Maar ik zal me verder gedragen hoor! Vriendin zat Life&Cooking te kijken dus verveelde me aardig zeg maar!

    PS. Typisch dat je aangeeft dat Italie maar een cheat-team is na de update, maar hem wel wil pakken als je tegen Ralluf speelt :lol:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  12. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan ook niet online komen...hij zegt telkens dat ik xbox live nodig heb, mar ik heb gewoon gold ik denk dat de servers er tijdelijk uit liggen ofzo
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daarom hebben die engelse clubs ook allemaal zo'n goede rating terwijl dat qua onderlinge verhoudingen (tussen de engelse teams dus ) lang niet altijd even accuraat is. Vergeleken met de rest van Europa zijn het WEL de betere teams. Ik stem voor een rating net zoals de spelers hebben. 1 tot 100 , dan kun je tenminste duidelijk de verhoudingen weergeven.
     
  14. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies bij mij zelfde melding terwijl ik ook gewoon gold heb

    EDIT; Bij mij doet ie t alweer:D
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou inderdaad een betere oplossing zijn. Gewoon meer ratingen doen, of eventueel 10 sterren ofzo, dan heb je ook 20 niveau's zeg maar.
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net een hele mooie goal gescoord online tegen Liverpool

    Milner staat aan de zijkant geeft voor maar Rein bokst de bal weg.
    En bij de hoek van de 16 staat Barry die over de keeper heen schiet en zo in de kruising van de verre paal schiet. En toen won ik met 1-0 na verleningen :D
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nu weer juist 2 keer gewonnen in ranked maar ik blijf 2600 staan wat is dat voor zever en ik heb ook geen e-mail gehad dat ik deze wedstrijden gespeeld heb en van de andere wedstrijden heb ik wel een mail gehad.Dat is echt belachelijk nu heb ik 2 keer voor niks gewonnen.Ik kwam Alpine2009 nog tegen en won van hem met 3-0 maar dat was blijkbaar voor niks
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik raad jullie aan niet te spelen, ik heb 2x net gewonnen met clubs en ze telden niet mee..

    Waarschijnlijk zijn ze weer me de servers bezig..
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even een unranked match spelen dan ;). Lekker met een 2* team ofzo :)
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zei het juist
    Ik heb 2 keer voor niks gewonnen ,dat ze dan iets laten weten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina