Klopt al de 2 verliezen die ik heb gemaakt zie ik niet staan bij EA sports football world! en de 2 winst wel haha
Dit zei ik toestraks erover.... Dus stel jij had die 3 kansen toch raak geschoten, en ik had dat ook , had ik toch nog gewonnen..
Kan iemand me eventjes vertellen wat ze het sterkste team vinden in 09? Ik heb fifa 09 in tegenstelling tot 08 nog helemaal niet online gespeeld.. en als ik ermee ga beginnen zou ik wel een goed team kunnen gebruiken.. zat zelf te denken aan Inter Milan, sterke verdediging, redelijk goed middeveld.. en in principe een top aanval. Iemand (andere) suggesties?
ik denk dat ze er straks nog wel bijkomen, heb er 4 achter elkaar gewonnen net... dus hoop wel dat die meetellen. Het gaat nu echt lekker , maybe zit ik een dezer dagen wel in de rankings.
Als ze niet tellen dan speel ik vanavond niet meer . Speel nu met AC milan en daar blijf ik bij. Vind het een heerlijk elftal!
Is er een lijst met knoppen voor die trucs en het juichen? Die ik dus uit kan printen? Die youtube filmpjes heb ik namelijk niet veel aan omdat ik geen pc bij de xbox heb. Bedankt
Net een pot tegen Spanje, ik Juve (zonder live update). Ik kom binnen 38 minuten op 3-0, het draaide gewoon erg lekker. Hij disconnect -> geen loss of win. Hopelijk draaien de EA-servers nog een beetje bij vanavond want dit is echt irritant zo EDIT, sorry -> dubbelpost
Ik speel 2uur geen fifa en dan kijk ik naar de stand en sta ineens 1900 in de plaats van 2600.Hopelijk tellen de wedstrijden nu weer mee
Heh, na de ''update'' stond ik weer niet in het lijstje. Speel ik een potje, sta ik erin, als 1600e ofzo. 2502 vaardigheidspunten. E: Ik zie ReinaNl1 niet in het lijstje, waar is 'ie? (Nr.1 Nederlander)
Toenstraks maar unranked gespeeld, 4 gewonnen met 2 en 3 sterren team-potjes. Toen weer ranked en 2x weer lullig verloren. Gewoon weer men eigen schuld, ik maak de kansen niet meer af hoe het eerst wel echt makkelijk ging. Wat is Arsenal trouwens goed, voor een 4,5 sterren team. Ze hebben Walcott, Persie en Adebayor flink wat boosts gegeven ivm het begin.
Tips voor mensen die het schieten nog onder de knie moeten hebben: Ren je recht door? Schiet rechtdoor. Ren je schuin? Schiet verre hoek. Loop je? Klein tikje naar rechts lopen, en dan verre hoek. (Links als ze links zijn)