[Algemeen] Blu-ray Hardware/Software [deel I]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 10 mei 2008.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eeeh, jawel :x Al zo'n anderhalf jaar ongeveer...

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn ! duidelijk nog niet wakker inderdaad ! 8)

raar dat er geen review is op highdefdigest !

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Waar als ik mag vragen ?

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk in The United Kingdom

Heerlijk die wisselkoersen! De dollar wordt weer duurder, maar nu daalt de Pond weer. Vaak zit er ook nog NL ondertiteling bij de UK-versies. Volgens mij bij de Godfather ook! \o/

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Interessant.

Misschien kan ik het later ook s gaan vergelijken. Die aanbiedingen bij BCC zijn wel erg aantrekkelijk, een samsung blu-ray speler voor €250 met 4 blu-rays via Samsung en nog s 4 via BCC.
    Of een Sony voor €300 met 10 gratis blu-rays.

Hmm, mn launchbox kreeg een jaar geleden ook de lang verwachte rrod. Opgestuurd en meteen de dag erna de verbeterde versie (arcade) gekocht met hdmi en mn harde schijf overgezet.
    De launchbox kreeg ik netjes een week later retour (nieuwe dvd drive en moederbord) en ging de kast in. later nog 3 keer gebruikt om een dvd-tje te kijken in de slaapkamer, maar toen ik daar een dvd-speler had neergezet, verdween de xbox weer in de kast.

Nu ik in de huiskamer ook een hdtv heb staan, leek het me leuk om samen met mn vriendin arcade games te spelen op de reserve xbox. Nieuwe dashbord update erop en spelen maar: 15 minuten later rrod. Ik weet zeker dat die het nog geen 10 uur heeft gedaan, de lijm van de beveiligingssticker zit nog op de dvd-lade :mad:

Ik koop wel een nieuwe, misschien neem ik niet eens de moeite om deze op te sturen. Wat moet ik met een componentending?

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    cdwow !

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

3% marktaandeel is niet echt veel?! :eek:

The Dark Knight loopt zo te zien lekker! 8) Heb 'm afgelopen week gezien, wat een geweldige film! Demo materiaal. :cool:

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hey,

Ik heb mijn PC naast mijn tv staan(1 meter ertussen) als ik een interne blueray speler koop, en deze aansluit via HDMI op mijn TV is er dan (veel) kwaliteitverlies)

GR Daan

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik kreeg vandaag een e-mail naar aanleiding van het Dark Knight sticker verhaal:

"Dank voor uw e-mail. Helaas heeft de Take 3-sticker op de steelcase van The Dark Knight door een productiefout een permanent karakter gekregen, waardoor deze zeer moeilijk te verwijderen is. Wij betreuren het ten zeerste dat de aankoop van deze bijzondere special edition voor u daardoor enigszins teleurstellend is geweest.

Aangezien wij als Warner Home Video veel waarde hechten aan de kwaliteit van ons product en aan de tevredenheid van u als klant, zullen wij uw verpakking vervangen. Helaas zit er op steelcase-producten een aanzienlijke productietijd, waardoor wij verwachten u pas eind februari/ begin maart een nieuwe steelcase te kunnen toesturen."

:thumbs:

10. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik had geen moeite met de sticker op TDK gewoon eraf gehaald met wasbenzine. En daarna weer schoongemaakt met water. Ik heb nu: Iron man, The Dark Knight, en Transformers. Verder ook nog een paar wmvhd films maar ik wacht nog steeds op Heat die wel erg lang op zich laat wachten. Denk dat als die uitkomt een goeie sale rivaal wordt van TDK.

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    idd , wat een klote sticker zeg ! me eerste blu-ray die ik nu heb is deze films , ik heb hem al in de bios gezien maar is toch wel 1 van me alltime favortite .

Alleen jammer dat ik idd die klote sticker er niet goed afkrijg, misschien maar is proberen met terpetine of wasbenzine idd

12. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is transformers de moeite waard op blu-ray? omdat deze op gewone dvd al super mooi is

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Op Blu-Ray is hij nog vele malen mooier ;)

Van het weekend ook The Dark Knight zitten kijken op BR.
    Gruwelijke film.

Die Imax shots zijn ook heel erg mooi :0

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Heb m besteld op hd-dvd voor 5 of 6 dollar :thumbs:, ben erg beniewd.
    Het gaat om de 2 disc versie lol!

Bij de Freerecordshop en V&D was weer een 3=2 actie bij Blu-rays.

15. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik heb sinds kort ook een ps3 en kan dus nu ook bluray films kijken (ik heb meteen the dark knight steal case voor 22 euro gekocht) maar ik vroeg me af waar je die het goedkoopst kan vinden. is dat net als bij spellen het goedkoopst op internet of zijn acties als 3 voor 2 bij de freerecordshop dan even goedkoop? en wat voor sites kijken jullie dan meestal?

Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Mja nu is het vrij moeilijk aangezien de dollar weer stijgende is.
    Nu kan je in engeland wel redelijk kopen omdat de pond nagenoeg gelijk staat met de euro.

Ik kijk meestal hier:
    www.play.com
    www.amazon.com of .com.uk
    www.hdmoviesource.com (us)

3 voor 2 acties zijn ook redelijk voordelig idd vooral bij de mediamarkt ;)

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De dollarregio is sowieso een ander Blu-Ray regio.

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn heel veel titels regiovrij dus je kan makkelijk BR uit amerika halen.

Enige nadeel is dat je vaak geen nl subs hebt,voor mij geen issue maar kan me voorstellen dat mensen die perse willen hebben.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De MM verkoopt veel Blu-ray's vanaf € 16 , helaas is de beeldkwaliteit vaak niet mooi.
    Het lijkt wel dat de film rechtstreeks van dvd naar Blu-ray is overgezet.

Dit is vooral te zien bij de Donkere scenes bij de film XXX.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als ik een Blu Ray wil kopen ga ik ook altijd eerst bij highdefdigest.com kijken naar de review van de film. Zijn idd nog genoeg titels die qua beeldkwaliteit nog niet goed zijn.

Deel Deze Pagina