Ik zie jullie steeds maar praten over interessante gebieden en personages waar ik nog niet ben geweest, maar ik ben al wel langer bezig.
Nou treuzel ik meestal ook wel, met iedereen willen praten en een boel gespreksopties willen proberen, alle kamers en gangetjes in gebouwen doorlopen en doorzoeken naar spul wat nog wat waard is, en een boel shit stelen en handelen, maar dan nog...
Ik speel gewoon op normal btw.
Ben nu zo'n 40 uur bezig, lvl 16 geloof ik en ik ken pas zo'n kwart van de kaart een beetje, de driehoek Arefu-Megaton-Germantown Police HQ zeg maar + een deel van Washington DC en gebouwen daar (en het deel tussen die 2 gebieden in). Heb wat van de side quests gedaan en ben bij de main quest pas bij "Scientific Pursuits". Ik heb wel gi-gan-ti-sche voorraden though, naast wat drugsspul heb ik nog zo'n 150 stimpaks mee, heel veel ammo (3000 kogels voor 10mm SMG, 4000 kogels voor m;n Xuanlang(oid) Assault Rifle, 5000 kogels voor m'n minigun, een Missile Launcher met circa 150 missiles, een combat shotgun met ergens tussen 800-1000 shells (lekker wapen ), een sniper met 130 kogels, een hunting rifle met 600 kogels, een groepje frag mines and granades + pulse versies ervan, en nog meer random ammo voor wapens die ik niet gebruik maar waarvoor traders geen geld hebben ze over te kopen van me.
Qua bottle caps zit ik dacht ik ergens rond de 28.000 al...
Geweldige game though, ik ben niet echt een RPG fan en was matig geinteresseerd in de game toen ie uitkwam, maar wat ik van ervaringen hier las heb ik hem toch maar gehaald en geen moment spijt van gehad, GOTY voor mij.
Laatst bewerkt: 27 dec 2008