De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 20]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poffin

    poffin There is no spoon

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ok, ik denk dat ik er uit ben! Ik ga een Panasonic 42PX80 kopen. Alhoewel zie ik op websites 42PX80U en 42PX80B staan, wat betekent die letter achter het model nummer eigenlijk? Ik denk landnamen toch? Ik wil wel zeker zijn dat ik er eentje koop die in Nederland werkt....

    Oh ja en weet iemand waar ik een nieuwe 42PX80 kan kopen die onder de €600,-(excl. verzendkosten) zit? Goedkoopste die ik bij kieskeurig kon vinde was 655(excl. verzend)
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn idd de landcodes.

    Als je nederlands model wilt moet er een E achterstaan.

    U=denk UK en B=Belgie?
     
  3. poffin

    poffin There is no spoon

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dacht al landcodes, U is dan USA en B is Britain. Ik zal dan ff snel op zoek gaan naar die Es :p bedankt.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ok duidelijk. Dank voor de info :)

    @ Joost: Ja, daar heb ik ook over zitten denken maar aangezien het maar een eenmalige aanschaf is en het prijsverschil niet zo groot is koop ik dat soort rommel liever gewoon nieuw. 't Gaat me vooral om de maandelijkse kosten.
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe kan ik nou fatsoenlijk dvd kijken op mijn nieuwe 32'' Philips? Via mijn xbox ziet het er echt niet uit. Is zo'n dvd speler met HDMI een goede optie?
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, als ie kan upscalen naar 720p/1080p.

    Hoe heb je je Xbox aangesloten op je tv? De Xbox staat niet echt bekend als een goede dvd-speler overigens :)
     
  7. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    de dvd van de xbox doet toch niet upscalen?????
    en als die dat wel doet, is het wel n erg slecht beeld
    heb mijn xbox via hdmi aangesloten op n sony kdl40d3500
    maar vind (personelijk) dat de ps3 mooier beeld geeft
     
  8. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    welk type 32"? heb zelf zitten kijken voor n 32pfl7403d, 100hz en 3ms
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    A-merk DVD speler, via HDMI bij voorkeur. :)
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt een 40'' Sony Bravia F-HD en wil terugschakelen naar een 32'' Philips HD-R?
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Philips 32PFL 5403, geen top model en ook weer geen budget zegmaar. Vind het beeld erg strak en ben blij met de reteveel aansluitingen. Vooral de MKV films die ik via mn iMac afspeel (gebruik de tv als 2e scherm via HDMI) zien er schitterend uit.

    Nou moet ik ook even zeggen dan ik 3 weken geleden nog een 54 centimeter Audiosonic tv had uit 2000 ofzo.

    En bedankt grave, zal eens kijken en testen in de winkel ofzo.
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed begrijp kun je wel degelijk met de hdav kabel HD beeld krijgen?

    Wat is de hoogste resolutie haalbaar met deze kabel?
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hey jongens,

    ik heb een tijdje digitaal tv aan geschaft voor op me kamer,
    beneden hebben we al digitaal tv dus ik kan mee genieten van dat abbo.
    nou viel me alleen een tijdje geleden op dat sommige zenders zoals sbs6 moeite hebben met decoderen (oftewel geluid wat een scherpe korte ruis geeft, en beeld wat af en toe hapert met dikke strepen.)
    kan dit te maken hebben met een signaal gebrek? ik heb namelijk een 40% signaal geeft mijn HUMAX IR-FOX C aan.
    ik heb er al een signaal versterker tussen gezet dus nog eentje heeft geen zin.iemand enig advies of het aan het signaal ligt of aan bijvoorbeeld mijn smartcard?
    alvast bedankt!
     
  14. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ons in tiel kun je geen digitale tv ontvangen, en op n 40"analoge tv kijken is niet alles. veel ruis e.d
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Satteliet is ook een optie.
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mijn HD-R tv ondersteund 1080p en dat is dan ook de maximale resolutie waarop ik mijn xbox kan zetten met die kabel.
    Merk geen verschijl tussen 720p/1080i/1080p trouwens.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is de enige oplossing :)

    http://www.canaldigitaal.nl/index.aspx

    40% is wel heel laag.
    Wanneer ontvangst niet goed dan wordt de smartcard ook niet goed geupdate.
    Dit gebeurt 1á2 per maand.

    Wat gebeurt er als je de smartcard van beneden in jouw decoder stopt ??
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net gewisseld en dan is het kwaliteit even slecht terwijl ik dit de 1e week ook had en toen had ik de kaarten ook om geswitched en toen deed hij het perfect.
    plus er zijn een paar extra zenders bij gekomen die dit vertonen en de zenders die het eerst hadden kunnen nou niet meer bekeken worden, teminste het beeld is alleen nog maar afwisseling tussen blokken en hapert erg!
    zal morgen alle kabels eens langs lopen kijken of er misschien wat tussenuit kan en zoeken naar evt. rotte of slecht afgeschermde kabels.
     
  19. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ga je anders wat in satteliet tv verdiepen? is ongeveer net zo duur als ziggo oid.
    en ik vind het beeld persoonlijk iets beter, maar kan natuurlijk aan mij liggen. aangezien ik al 5-6 jaar via sateliet tv kijk. het enige nadeel is dat je dan ook boven op de decoder en het abbo ook nog een schotel moet kopen, maar je hebt al paketjes van een schotel + decoder (weet niet of dat dan een een hd decorder is) voor +- 250 eu.


    met een beetje geluk haal ik morgen de panasonic 42PZ80 op bij "koopjeskampioen". hij stond daar voor 979 eu en aangezien er een vestiging/magazijn hier in de buurt zit kan ik hem zo op halen. scheeld weer ff 50 eu verzendkosten *)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister avond even geprobeerd in HD te spelen met de hd av kabel. Maar als ik de resolutie 1280x720 selecteer zegt de tv "niet ondersteund". En dat terwijl ik met de component kabel wel 720P kan spelen. Is dat niet een beetje vreemd? Ligt dat aan de instellingen van de tv?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina