Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wordt deze gequote, heb pima snel internet films streamen games spelen, het is allemaal geen probleem behalve met gow2 (en pes...) dus leg dat maar is uit.

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb echt maar heel soms lag. Wel geregeld last van mensen die voortijdig quitten tijdens een potje.
    Mijn internet is wel ook snel en bij geen enkele game ooit meer dan normaal lag problemen.
    Ik kan het in ieder geval niet uitleggen.. ;)
    Het ligt niet aan de verbinding, het lijkt me ook vreemd als het aan Epic ligt, want de een heeft wel veel lag en de ander amper.
    Wat het dan wel is weet ik ook niet..

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben harstikke blij voor je Rbz en ook voor tmffirework, zou alleen zelf hetzelfde willen hebben. Mijn 100mb internet brengt daarzelfs geen verandering in dus dat argument kan je weggooien.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb vanmiddag wel een paar lekkere potjes gespeeld, geen lag, maar wel vaak chainsaw noobs. Dat is wel erg kut, ik probeer zo veel mogelijk met de shotgun en andere wapens te doen. Het speelt nog steeds erg lekker weg!

5. Slutmaster

Slutmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Bij de multiplayer zie je naast de naam van spelers streepjes staan die de rank van een speler moeten aangeven. Zelf ben ik al een tijdje bezig maar ik heb nog steeds geen tweede streepje achter mijn naam. Wat moet je hier voor doen?

6. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    totaal geen lag heb het al vaker gezegt
    maar ik heb gears op 1000 dus ik heb genoeg gespeeld :cool:

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gewoon spelen, niemand snapt helemaal hoe de rankings werken 8)

8. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik wel :+

het gaat erom hoeveel potjes je wint en verliest
    verlies je veel potjes zal je rank lager gaan
    win je er veel gaat je rank omhoog
    win je steeds en verlies je daarna dan blijft je rank het zelfde
    gaat erom dat je veel potjes achter elkaar moet winnen om een rank hoger te worden

9. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +het feit dat je moet winnen van een team dat een hoger samengestelde rang heeft dan jou team. Win je van een team met een veel hogere samengestelde rang dan zul je sneller ranken, hetzelfde geldt voor het verliezen, verlies je van een veel hoger samengesteld team zal je minder downranken.

10. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    klopt dat was ik vergeten te zeggen :+

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Ranks maar vaag werken hoor. Ik zie vanzelf wel als ik omhoog ga hoor, maar het interesseert me ook weinig. Er zit verder niks aan verboden aan je rank.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin om Snipers te spelen (private match, alleen snipers)
    Ik zit hier met zeepsop..

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    o wat haat ik dat, in gow 1 ook.
    al die gasten die niet kunnen snipen gaan dan van die sniperbattles houden.
    dan schieten ze 20 keer mis en 1 keer raak en dan gaan ze keihard schreeuwen.
    Alhoewel echt zieke sniperbattles wel vet zijn, zoals bijvoorbeeld sektor @gow 1. Die gast liep gewoon keihard te bouncen met die sniper en de koppen vlogen er achter elkaar af!

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alleen snipers is toch ook niet echt leuk?
    Ik vind het juist tof om gewoon met 4 man frontaal de aanval in te gaan terwijl een sniper je cover geeft. Dat je in een fire fight met een kerel zit en zn kop word er opeens afgeknalt, geniaal joh:cool:
    Welke map is trouwens t best geschikt om te snipen? Ik speel nu alleen nog maar local multiplayer. Heb geen Live bij mn ouders thuis (kerst he) en dan vind ik t tof om computer mannetjes af te snipen ;)
    Bij River kan je bijv. heerlijk vanuit dat huis snipen.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Joehoe, niet iedereen wil zo hardcore als jou spelen. Ik wil gewoon fun maken in een game en winnen is vet. Net met Viktor paar potjes gespeeld en paar keer onderaan geƩindigd, echt dat boeit me niks. Ik vind het jammer en kan ook heel fanatiek worden, maar echt jij haat alles als het niet bij het 24/7 hardcore gevoel komt.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor titels heb je allemaal gehaald in GoW 1? Zou het wel sneu vinden als je hardc0re pr000 doet, maar eigenlijk nog nooit iets gewonnen hebt.

Dit weekend lekker splitscreen online geknald, echt lekker werkt dat. Speel eigenlijk alleen nog maar Territories, daar is het niet zo'n ramp als je een keer door lag/chainsaw doodgaat, je respawned toch lekker weer:)

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Doe niet zo emo, emo.
    Het is toch leuk om 2 vs 2 snipers only op river te spelen.
    Gewoon voor de lol zonder rank een beetje spanning opbouwen.
    En dat van dat mensen die niet kunnen snipen het doen slaat nergens op want online kan het niet aangezien er maar 1 of 2 snipers zijn en 8 mensen.
    Als er nou een gamemode inzat die snipers heette ofzo..

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

[Tmffirework mode] Het werkt juist perfect, kan gewoon niet beter.
    Ook is het zo dat ik zonder lag kan spelen, waardoor de ranks de pan uitschieten. [End Tmffirework mode]

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Lolz, het komt erop neer dat de kerel die het spel de hemel in prijst er slecht in is8)

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch niet dat hij niet hoger komt? En ik heb een kill death van 2,3 ofzo en ik kom ook niet hoger, terwijl ik toch bijna alles win.. :+ (Kut ranking system, die van Halo begrijp ik tenminste. :+)

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina