FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo is spelen tegen normale mensen is ook is leuk.
    Ik vind wel dat het nu trager gaat in de ranking ik won gisteren tegen iemand die 500ste stond en ik ging maar 100 plaatsen vooruit

2. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even frustatie hier uiten.

gister ging het als de laatste tijd gewoon lekker 11 potjes winst achtermekaar.
    moet ik tegen dat kut inter. en dat blijft gewoon net zon vies team als 2 jaar terug met pro. iedereen wint elk duel. en vooral adriano, kan echt wel kotsen om die vent. klaart eerst in de lucht even skrtel en carragher 2 keer, waardoor zon kut doelpunt komt via de lat, en schiet daarna á la pro 06 zon simpel schot in de kruising van 35 meter.

weet niet wat hij voor vieze spelletjes doet keer op keer met die makers, maar hij is nu heel zwaar overrated. ik kan dan maar 1 ding denken, zoek alsjeblieft weer de fles op grote vriend. Hier wordt echt niemand gelukkig van!

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net een pot of 5 op rij verloren. Het boeit me eigenlijk niet eens zoveel meer, het gaat gewoon elke keer hetzelfde. Ik kom met een 15 streak ongeveer op de 1300/1400. Dan verlies ik weer tegen teveel motherfuckers die niet eens beter zijn maar gewoon meer geluk hebben. Dan kom ik weer op de 1000 en moet ik weer opnieuw beginnen.

Ik denk dat ik voorlopig helemaal niet meer naar men stats ga kijken en dan aan het eind van de week maar weer eens kijk.

Nu 250 gewonnen en 210 verloren geloof ik. Te slecht voor woorden, als ik hier stats voorbij zie komen af en toe :eek:.

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    :D

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alpine2009 [niveau 16] tegen oOo MERSEY oOo [niveau 22] 3 - 2 (einduitslag)

Leuke wedstrijd Atalanta - Lille . Gewonnen met penaltys omdat ik 2 penaltys van hem had gestopt :D.
    Normaal verlies ik altijd penaltys

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer leert EA het nou eens dat die palen GEEN ballen aan moeten trekken? Net 1-0 verloren met Juve tegen Villa -> 4! ballen op de paal met 1op1 met de keeper :emo: Waaronder 1 lob.

Met als toppunt nog wel dat hij een voorzet geeft en dat zijn REO-COKER inkopt tussen 3 1kopgrotere verdedigers :lol:

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zit al lang terug aan de drank dacht ik.
    Jose heeft hem toch uit de A kern gegooid omdat hij dronken aan het trainen was.Ze mogen zijn stats wel minderen met zoveel drank in zijn bloed :p

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    En Villa is echt een super team raar dat die niet los kampioen spelen in Engeland.Belachelijk is dat, ik heb ze zien spelen tegen Arsenal en zo super waren die niet.Agbonlahor is gewoon niet te volgen en er zijn geruchten dat hij naar Man u vertrekt.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn stats zijn helemaal niet zo goed, ik stel hem niet eens op. Maar ik gebruik geen liveupdate, daar zal het wel aan liggen.

Heb daar weinig last van hoor:eek:

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

11. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn stats zijn op papier inderdaad niet goed, maar zodra je die bananenplukker opsteld, kan hij nog steeds dat net toch een partij op zn kloten geven waar je niet goed van wordt:)

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maak er maar 10 op rij verloren van :eek:. Wat gaat het slecht zeg, echt raar. Gisteren 12 op rij gewonnen. Geen idee waardoor, ik speel precies hetzelfde, zelfde teams, zelfde tactiek, zelfde acties etc.

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gebruikte ook dezelfde team Aston Villa tot ik opeens 5x achter elkaar er mee verloor toen ben ik maar steeds gaan wisselen ;).
    Probeer is een andere team

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt ook niet uit, want zelfs met 11 van Inter verlies ik van 10 Man utd's met 4-1 :emo:. Tijd voor een break denk ik! Een heeeeeeele lange :thumbs:

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je niet.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon rustig spelen. Ik denk dat je een beetje zit te stressen van 'Oh hopelijk verlies ik nu niet' enzo.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Je probleem is dat je angst hebt om te verliezen en dat mag je niet hebben.Speel gewoon rustig verder kijk welke opstelling bij je past en speel zo verder

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Speel met plezier. Na elke goal ren ik 5 rondjes door de kamer.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, rondjes door de kamer rennen doe ik niet, maar ik steek meestal wel m'n armen in de lucht bij een belangrijk goal, zoals de 3-2, 1-0 etc.

20. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja met plezier spelen is belangrijk.
    meeste plezier haal ik nog wel uit een mooie pot spelen en 5 minuten voor tijd een 2-1 maken ofzo.\o/ tegen is dat ook zo kut:p

off topique:

welke goal celebration doen jullie altijd vraag ik mij af*)
    ik vind die flikflak een beetje achterhaald en spoel hem vaak door.
    maar het leukste is nog wel een hoog vliegtuigje en je dan lekker presenteren met 2 armen in de show aan het thuispubliek:) sjhitterend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina