Ow, gister kreeg ik een of andere melding Maar hij doet het dus nog wel Anyhow; dat is echt de beste site, heeft mij ook aan de 1000GS geholpen
Ik vind dit spel echt een hele zware tegenvaller... Heb m een beetje laat gespeeld maar heb al die tijd in ieder geval weinig gemist. Het principe is heel leuk maar het is veels te beperkt en wordt gewoon ongelooflijk saai na de eerste paar assasinations
Ik vond het echt een geweldige spel, alleen het probleem aan de game was inderdaad de afwisseling. Elke keer weer Assasinations plegen, en dan weer terug naar Al Mualim Maar ik heb me er wel mee kunnen vermaken, vooral omdat het gewoon een mooie game was en het klimmen & killen supervet was
Het klimmen is idd wel heel erg tof. Maar verder.... telkens weer precies hetzelfde doen.. ik was er snel klaar mee Voor een deel 2 zie ik wel heel veel potentie. Mits idd de afwisseling een heel stuk beter is
Inderdaad, maar rond die tijd had ik ook geen Live, was toen afgesloten, waardoor ik het eigenlijk best vermakelijk vond. Kijk, als ik AC nu had gespeeld, had ik het waarschijnlijk allang ergens in de kast gestopt, om het vervolgens 2 jaar later beschimmeld aan te treffen , maar hij is best vermakelijk als je op dat moment geen betere games hebt
Ik vind AC één van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Halo, GTA zijn leuk maar het blijven shooters/freeroamgames en daarvan heb je er duizenden. Een game zoals AC had ik nog nooit gespeeld, geweldige game. Krijgt van mij een 10 .
Ik vond hem niet ééntonig en heb me geen enkel moment verveeld ondanks dat ik hem iets van 2 weken nonstop heb gespeeld (natuurlijk niet alleen AC).
Ik vond het anders nog wel flink op Prince of Persia lijken qua klimmen. En qua vechten ook trouwens.. :{ Hoor wel vaker dat veel mensen het totaal nieuw vinden maar ik vond het allemaal redelijk bekend voorkomen. En een 10 vind ik het absoluut niet waard, een 8.5 ook niet Eerder een 7 denk ik, want ondanks de eentonigheid was de setting en het klimmen wel echt tof.
Maar wat willen mensen dan doen ? Ik lees van iedereen dat het eentonig was maar geef wat voorbeelden wat ze dan moesten doen. ( Niet slecht bedoelt hoor ) Vond de game helemaal niet eentonig, vond hem echt geweldig. Van mij krijgt hij hoe dan ook gewoon een dikke 10. Voor mij doet de game niks maar dan ook niks fout.
Vind je het gek als het dezelfde engine + makers heeft? Beide absolute toppers. Een 10 ga ik het niet geven, want geen enkele game is perfect, maar ruim meer dan een 9 9,5+ Voor PoP en AC
Ik ergerde me vooral aan telkens weer opnieuw al die burgers redden op steeds precies dezelfde manier. Informatie verzamelen op steeds precies dezelfde manier, Al die torens die je beklimmen moet die precies op elkaar lijken. De assasinations waren wel tof, daar zat wat afwisseling in. Echter de manier van het voorbereiden, info verzamelen was zo eentonig dat het me gauw mn strot uit kwam. Het is voor elke assasination precies hetzelfde.. Wat ze dan anders konden doen? Ik ben geen game developer he Gewoon meer afwisseling, meer en andere manier van info verzamelen. Minder idiote guards waarvan je er 50 tegelijk met gemak aan kan door het veeels te simpele countersysteem waardoor het vechten ook heel snel saai wordt. Er is gewoon niks te doen in het spel op het klimmen na. Het hele spel rust op die pijler, als dat je ding is dan is het geweldig ja. Maar anders is het gewoon heel snel eentonig. Als je me nog beetje volgen kan
Pop Sands of time vind ik wel weer helemaal te gek, die 2 vervolgen vond ik dan weer stuk minder en de nieuwe heb ik nog niet gespeeld. Pop is diverser en een echt tof verhaal... en minder makkelijk
Ik sluit me aan bij het latere commentaar dat de assasinations op zich niet saai waren, maar het voorwerk wel. Daar kunnen ze volgens mij heel eenvoudig dingen in veranderen, maar je zag in het spel duidelijk dat het om het moorden en klimmen ging . Wat voor mij een vervolg helemaal geweldig zou maken: Net als in deel 1 is informatie het belangrijkste wat je in het spel nodig hebt. Als Altaïr gewoon bij het Assassin Bureau te horen krijgt welke informatie hij nodig heeft en wie die informatie heeft en dat je daarna vrij bent. Een voorbeeld: De persoonlijke assistent van een target heeft het dagschema. Dat is wel handig als ik een moord wil plannen . Dan wil ik een aantal mogelijkheden hebben: 1. de assistent vermoorden en zo het schema in bezit krijgen (met de kans dat het helemaal overhoop gehaald wordt omdat er ineens iemand vermoord is), 2. pickpocketen op een rustig moment, 3. verhoren totdat hij het schema prijsgeeft, 4. inbreken in zijn huis om te kijken of het daar ligt, etc. De eerste 3 mogelijkheden zaten al in deel 1, de vierde heb ik er even snel bij verzonnen (Fable ), maar er is vast nog veel meer mogelijk .
Maar dan kon je alsnog niet kiezen uit die drie, je moest altijd één van de dingen doen bij een persoon. Wil ik lekker lui afmatten om info te krijgen, moet ik zielig achter ze aan huppelen omdat ik ze zo nodig moet pickpocketen
Klopt, daarom lijkt het me ideaal in een vervolg dat je vrijer bent in de keuzes die je maakt om bepaalde informatie te verkrijgen.
ass²ins creed ik heb een vraag over de achievement die met Lucy te maken heeft, ik heb het spel nu uitgespeeld en ik wist niet dat je verder kon gaan met lucy dan slechts naar haar te kijken. Kan ik het die achievement met lucy nog halen terwijl ik het spel al heb uitgespeeld of moet ik voor die achievement per se het spel opnieuw uitspelen? En moet je voor de achievement Disciple of the Creed, nadat je alle DNA bars hebt gevuld de targets opnieuw verslaan of hoeft dat niet. en hoe kan je zien welke investigations je al hebt voltooid, want ik wil het liefst voor die volle DNA-bars niet investigations dubbel doen,. Is er trouwens ook zo'n map/functie voor templars en flags.., want hoe wil je die gaan opzoeken